En dan de kinderen niet onder controle hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, en op het drukste moment op de zaterdag met 5 kinderen gezellig met het hele gezin naar de super. Allemaal zo'n leuk mini boodschappenkarretje en gaan
Nope, ben maar een laag opgeleide zwesterquote:Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
B., heb jij ook die enquete voor het Nightingale onderzoek thuisgestuurd gekregen via het BIG-register? Of ben je nooit geregistreerd?
Hmm jammerquote:Op woensdag 2 november 2011 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Nope, ben maar een laag opgeleide zwester
quote:SP-Kamerlid Renske Leijten wil staatssecretaris Veldhuijzen van Zanten een voorstel doen om uit de impasse over het Persoonsgebonden Budget (PGB) te komen. ‘Keer terug van uw oude plannen! Het PGB maakt plaats voor een gedrocht van een vergoedingsregeling. Ik stel een nieuw pakket voor waarmee u patiënten, zorgverzekeraars en de oppositie eindelijk weer om de tafel krijgt.’
hoi!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:29 schreef TAV74 het volgende:
Hier begint het voorzichtig blauw te worden
Google is his friend hoor en anders koopt hij toch een boekje bij de ANWB?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mauro weet w.s. niet eens welke munt ze daar gebruiken
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK RUSTIG DOEN, IK BEN RUSTIG!!!![]()
![]()
lekker gaan, altijd fijn vooral als je dan geweest bentquote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik twijfel of ik moet gaan sporten of niet
Mp3spelert meenemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Is het raar als je eerst de tv gids checkt of het wel zin heeft om te sporten zodat je niet op zo'n apparaat in de fitness staat te kijken en er niks leuks op tv is ?
Eurosport is dan irritant!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Och, meestal is Discovery, Animalplanet of National Geographic interessant genoeg voor op de crosstrainer vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |