abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2011 @ 18:40:22 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103922998
Bezwaarschrift tegen erfbelasting-aanslag via geautomatiseerde brief met taalfouten (!!!) van de belastingdienst (zonder ondertekening of naam) is afgewezen.
Nu nog een keer in beroep daartegen gegaan bij de directeur van de belastingdienst. Als dat niet lukt zit er niets anders op dan het geld bij elkaar zien te schrapen en te betalen.

Absurde situatie; belasting moeten betalen over een woning die nog steeds niet verkocht is en op grond van een waarde die door hen 2 jaar geleden is vastgesteld en waarvan nu al lang niets meer klopt (40.000 euro al in prijs gedaald). :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_103923014
Als het zo door gaat volgende week toch maar ff naar de huisarts. Ben alweer aan het hoesten }:| Was er net vanaf -O- . Ben iedere ochtend dood moe van het gekuch wat na het opstaan naar boven komt }:|
pi_103923019
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja mam zei vanmiddag ook dat ze nog wel een cakeblik voor me had 8)7
ach nou ja... heb ik weer wat nieuwe spulletjes erbij :)
Hoe laat moet ik er zijn voor het eten? :9
pi_103923036
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:40 schreef golfer het volgende:
Bezwaarschrift tegen erfbelasting-aanslag via geautomatiseerde brief met taalfouten (!!!) van de belastingdienst (zonder ondertekening of naam) is afgewezen.
Nu nog een keer in beroep daartegen gegaan bij de directeur van de belastingdienst. Als dat niet lukt zit er niets anders op dan het geld bij elkaar zien te schrapen en te betalen.

Absurde situatie; belasting moeten betalen over een woning die nog steeds niet verkocht is en op grond van een waarde die door hen 2 jaar geleden is vastgesteld en waarvan nu al lang niets meer klopt (40.000 euro al in prijs gedaald). :{
OZB ook omlaag toch?
  donderdag 3 november 2011 @ 18:42:10 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103923066
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:41 schreef Den_Haag het volgende:

OZB ook omlaag toch?
Yups.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_103923404
quote:

Leuker kunnen we het niet maken :r

Ik vind het ook absurd, golfer! Vraag me af hoeveel mensen door dit soort starre onrealistische bureaucratie echt in enorme problemen komen :{

En FFT, klinkt als een super plan voor het eten met de tennismeiden _O_ Kan ook de dame op dieet zelf bepalen waar ze haar burrito mee vult!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103923515
Die situatie is ook wel echt gewoon zwaar klote idd G!! :N
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 november 2011 @ 19:19:42 #283
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103924808
Echt een tijd geleden dat kaasfondue, maar was erg lekker :9~.

Balen Golfer :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 3 november 2011 @ 19:21:21 #284
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103924909
Zou je iets aan rechtsbijstand hebben, golfer, of is dit een regeltjeskwestie?

Kaasfondue lekker. :) Eerste keer dat ik het at toen ik klein was vond ik de wijn erin vreselijk. Nu kan het niet genoeg zijn natuurlijk. :+
Confidence through competence
pi_103926662
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Gezellige stad idd :)
Ja O+

Ook eindelijk een quichevorm gekocht
Nu nog een lekker recept vinden, heb niet zo'n zin om met bladerdeeg aan de slag te gaan
  donderdag 3 november 2011 @ 20:07:49 #286
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103927566
Nou, de eerste lol van de NAS is er wel even af :( Als schijf op mijn laptop werkt het allemaal wel, maar hij vind de muziek niet meer op de music, films en foto's niet meer op de shares waardoor hij als media server nu dus waardeloos is...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 3 november 2011 @ 20:12:21 #287
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103927860
quote:

Zou ze voor de rechter slepen, een investering of kapitaal heeft pas een waarde als het gerealiseerd is, maw, je huis heeft de waarde van als het daadwerklelijk verkocht worden is. Alleen al het feit dat het niet verkocht kan worden bewijst dat het die waarde niet heeft.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 3 november 2011 @ 20:19:31 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103928350
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zou ze voor de rechter slepen, een investering of kapitaal heeft pas een waarde als het gerealiseerd is, maw, je huis heeft de waarde van als het daadwerklelijk verkocht worden is. Alleen al het feit dat het niet verkocht kan worden bewijst dat het die waarde niet heeft.
Huidige fiscale wetgeving houdt dus geen rekening met de veranderende omstandigheden.
Belastingdienst trekt zich nergens wat van aan. Ik heb al verder op Internet gezocht en ben zeker niet de enige die in Nederland dat probleem met ze heeft.
Ze zijn zelfs in staat om huizen gedwongen (per veiling voor absurde lage prijzen) te verkopen om die belastingcenten te innen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_103928495
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Worden woningen, schepen ed. Niet altijd als kapitaal gezien? Over een woning waar je niet woont, betaal je ook over de waarde - hypotheek inkomstenbelasting over de theoretische rente ('vermogensbelasting')..
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_103928517
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Huidige fiscale wetgeving houdt dus geen rekening met de veranderende omstandigheden.
Belastingdienst trekt zich nergens wat van aan. Ik heb al verder op Internet gezocht en ben zeker niet de enige die in Nederland dat probleem met ze heeft.
Ze zijn zelfs in staat om huizen gedwongen (per veiling voor absurde lage prijzen) te verkopen om die belastingcenten te innen.
Er schijnen toch ook steeds meer mensen te zijn die hun erfenis weigeren om dit soort redenen? Hoorde ik laatst iemand over.
  donderdag 3 november 2011 @ 21:00:38 #291
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103931319
Wat een buttzooi dit. Alle instellingen voor de shareds staan goed, tig keer opnieuw ingesteld, gesynchroniseerd en firmware ook nog eens vervangen, maar hij vind maar 1 music track (van de duizenden) en verder niks |:(
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_103931401
Hij zit je echt te nassen :r
  donderdag 3 november 2011 @ 21:04:47 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103931607
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef TAV74 het volgende:
Wat een buttzooi dit. Alle instellingen voor de shareds staan goed, tig keer opnieuw ingesteld, gesynchroniseerd en firmware ook nog eens vervangen, maar hij vind maar 1 music track (van de duizenden) en verder niks |:(
Dus toch maar niet.... ;)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 november 2011 @ 21:06:45 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103931726
Sonos en nas zijn nog steeds vriendjes... :+. Maar goed na het overzetten heb ik nog niet aan de instellingen gezeten. :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 3 november 2011 @ 21:08:23 #295
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103931817
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef borisz het volgende:
Sonos en nas zijn nog steeds vriendjes... :+. Maar goed na het overzetten heb ik nog niet aan de instellingen gezeten. :P.
Dat had ik ook niet. Tot ik er achter kwam dan een aantal albums niet meegenomen werden door de mediaserver terwijl ze wel goed staan. Snap er echt helemaal geen reet meer van. Nu pakt hij op het oog volslagen willekeurig 1900 van de vele duizenden wel mee, de rest niet.

Vind dit echt niet grappig omdat er geen logica in lijkt te zitten.
pi_103933208
En ik ook niet.. gezellig thuiskomen dit :+ :P
pi_103933269
Op de bbc krijg ik kookles over eende eieren en makreelnu!
pi_103934892
Golf, kan misschien dit weekend mijn O+ om advies vragen over dat.

Geen moblo
pi_103934926
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef AnneX het volgende:
Op de bbc krijg ik kookles over eende eieren en makreelnu!
Yep, bbc2
  donderdag 3 november 2011 @ 22:03:06 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103935336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
Golf, kan misschien dit weekend mijn O+ om advies vragen over dat.

Graag, als je wilt. Maar ben bang dat de fiscale wetgeving te star is.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')