Auto's, nergens goed voor. Kost alleen maar geld.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ik heb weer een rijbewijs. Heeft maar 4 maanden geduurd. Eindelijk weer legaal in de auto
Maar ik ben dan ook geen oer-hollander...quote:Op woensdag 2 november 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mensen die zeuren over oer hollands weer![]()
Helemaal eens, daarom rijd ik ook alleen in de auto van pa, en zet die weer terug met lege tankquote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Auto's, nergens goed voor. Kost alleen maar geld.
Da's niet handig, dan moet ik de auto van m'n vader eerst ophalen met de trein en dan weer terugbrengen en dan weer naar huis met de treinquote:Op woensdag 2 november 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal eens, daarom rijd ik ook alleen in de auto van pa, en zet die weer terug met lege tank
Ik ook niet. Ik ben oer-Nederlander. Ik haat Hollandquote:Op woensdag 2 november 2011 09:44 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook geen oer-hollander...
Ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Al vind ik 100 miljard wel een beetje overdreven hoor.
Ik heb al 3 jaar niet meer gereden.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal eens, daarom rijd ik ook alleen in de auto van pa, en zet die weer terug met lege tank
Een auto op een verlaten parkeerplaats is het enige wat die vieze prutsneeuw nog enigzins 'leuk' maakt...quote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Auto's, nergens goed voor. Kost alleen maar geld.
Hollandquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man (m/v), daar wonen Hollanders
quote:
Door het afvoerputje proppen die handelquote:Op woensdag 2 november 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke mensen
Lui die in Zwolle zijn geboren bijvoorbeeld
Aangenaamquote:Op woensdag 2 november 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Nee man (m/v), daar wonen Hollanders
Ja, we gaan wel eens naar Holland, maar om dat nou proppen is...quote:Op woensdag 2 november 2011 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Door het afvoerputje proppen die handel
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:14 schreef Godtje het volgende:
Baby zat naast Fiets in de bus vandaag!![]()
naast rokende grindtegel in de bus zitten
Zwolle!quote:Op woensdag 2 november 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke mensen
Lui die in Zwolle zijn geboren bijvoorbeeld
Ik heb gewoon geen weegschaalquote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
Waarom ging ik nou toch weer eens op de weegschaal staan? Ik weet dat ik dat gewoon niet moet doen.
Dat zou beter zijn ja.quote:
Ja daag, waar maak jij je druk om? Of de foto's op je fotoboek moeten van heel lang geleden zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
Waarom ging ik nou toch weer eens op de weegschaal staan? Ik weet dat ik dat gewoon niet moet doen.
Hehe dat niet. Maar daar gaat het niet om. Ik kan het moeilijk verkroppen dat het boven de 60 kg is, I'm weird that way.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja daag, waar maak jij je druk om? Of de foto's op je fotoboek moeten van heel lang geleden zijn
quote:
Ruilen?!quote:Op woensdag 2 november 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
Hehe dat niet. Maar daar gaat het niet om. Ik kan het moeilijk verkroppen dat het boven de 60 kg is, I'm weird that way.
quote:
Ik doe het dus ook echt bijna nooit. Maar ik kwam 'm met stofzuigen tegen en kon het niet laten. Hij ligt inmiddels weer ver onder de kast geschoven.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef Ripley het volgende:
En daarom moet je dus je niet wegen. Want zo houd je lekker je eetprobleem in stand
Een eetprobleem gaat niet weg door alleen maar niet te wegenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef Ripley het volgende:
En daarom moet je dus je niet wegen. Want zo houd je lekker je eetprobleem in stand
En waarom gooi je hem niet gewoon weg?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe het dus ook echt bijna nooit. Maar ik kwam 'm met stofzuigen tegen en kon het niet laten. Hij ligt inmiddels weer ver onder de kast geschoven.
Uiteraard. Maar als je met een arts spreekt raadt ie je wel aan om dit te doen omdat juist cijfertjes heel makkelijk zijn om je op te focussen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een eetprobleem gaat niet weg door alleen maar niet te wegen
Afgelopen 3 jaar zo'n 15 kilo aangekomen!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Vrouwen en hun gewicht…
Ik heb zelf al jaren niet meer op een weegschaal gestaan, maar weet toch zeker dat ik ong. 75 kilo weeg.
Snelle stofwisseling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |