auto van de zaak. dus 4 jaar lang een pijnlijk moment als het salarisstrokje komt...quote:Op zondag 6 november 2011 11:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja dat gaat wel zachter worden hoor ...
Een nieuwe e90 'zucht' ... ff sparen nog
nieuw prijs is 46k (320d ED luxury line)quote:Op zondag 6 november 2011 12:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dit is fok, net de huiskamer :p deze vraag kan wel :p : Kost dat nou p maand ? 4/5/6 ?
maar daar zit verzekering, brandstof, vervangend vervoer en winterbanden bij.quote:Op zondag 6 november 2011 13:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Pffffoeeeeee, ik blijf nog wel even e46 rijden
Jazeker, voor remt minimaal 10% meer/harder als achterquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:03 schreef Hyperdude het volgende:
Ik vervang ze altijd(meestal?) per 4.
Zal het qua slijtage ook wel niet zoveel schelen. neem ik aan!?
Ik loop met blokken en schijven ook 1 op 1 volgens mij.
Als het nodig zou zijn hadden ze die ook al vervangen, laatst met APK zeiden ze al dat voor binnen niet al te lange tijd compleet vervangen zou moeten worden, nu dus laten doenquote:
grotere klauwen=grotere blokken=grotere oppervlakte. Dus slijtage per cm2 hetzelfdequote:Op vrijdag 11 november 2011 15:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Klopt, weet alleen niet of de blokken ook dikker zijn ... ? Blijkbaar niet
Ja maar je auto remt niet 50/50. Voorkant remt altijd meer want anders zou je in de bocht niet meer kunnen remmen omdat de achterkant zal uitbreken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
grotere klauwen=grotere blokken=grotere oppervlakte. Dus slijtage per cm2 hetzelfde=zelfde dikte
[ afbeelding ]
Duidelijker foto heb ik hiero zo niet.
Volgens mij schrijft Hyperdude dat ook niet maar dat door het grotere remvermogen voor de slijtage ongeveer gelijk zou moeten zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:15 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ja maar je auto remt niet 50/50. Voorkant remt altijd meer want anders zou je in de bocht niet meer kunnen remmen omdat de achterkant zal uitbreken.
Dat is nou een beetje kut met een automaat wanneer het vriest. Je voorwielen blokkeren terwijl je achterwielen stationair er vandoor gaan(geen abs gezeik aub want wanneer het vriest heb je daar geen fuck aan).
Met de E39 had ik voor en achter geventileerde schijven maar met de 323ti heb ik alleen voor geventileerd en achter enkel schijf. Met de E46 zal dit weer moderner zijn net als de E39 dat ze rondom geventileerd zijn.
Wat ik bedoel te zeggen is dat als de voorkant meer moet remmen(=slijten) dan is het toch logisch dat de achterkant dan minder hard slijt? Je ziet meestal bij auto's dat de voorste velgen meestal helemaal zwart zijn door alle remstof dan de achterkant.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij schrijft Hyperdude dat ook niet maar dat door het grotere remvermogen voor de slijtage ongeveer gelijk zou moeten zijn
Ik begrijp je wel maar stel je remt 20% meer op je voorwielen en je hebt dan ook voorremmen die 20% meer remvermogen hebben dan achter, dan zou de slijtage in theorie gelijk blijven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat als de voorkant meer moet remmen(=slijten) dan is het toch logisch dat de achterkant dan minder hard slijt? Je ziet meestal bij auto's dat de voorste velgen meestal helemaal zwart zijn door alle remstof dan de achterkant.
Haha, die gaat niet weg en er komt zeker geen BMWquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Snel, verkoop je Polio en koop gelijk een BMW!!
Zou ik ook niet kopen.quote:...
En al helemaal geen 3 serie.....
Wat een mongolen ja. Nogal wiedes dat je die krengen amper ziet rijden!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, slechtste serie van heel BMW. Snap ook niet wat ze bezielde toen ze daar mee begonnen. Is toch ook geen markt voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |