Leeft Hyves nog? Over slechte investeringen gesproken van de Telegraaf.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet inderdaad ook wel met iets heel unieks en gewild komen op dit gebied, om marktaandeel van Facebook af te wenden. Net zoals Hyves dat nu moet doen, ten opzichte van Facebook, om te kunnen overleven. Al denk ik niet dat Hyves dat gaat lukken.
Maar die waren significant beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was de google zoekmachine en Facebook ook niet.
MyScpace was echt al serieus groot en altavista en yahoo ook.
Dat denk ik ook. Iets waar ik niet helemaal de vinger op kan leggen en waarbij ik het gevoel heb dat het ook zo over kan zijn. Een uiterst instabiele markt waarbij de makers je graag anders doen geloven.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat was dus die X-factor, het Unique Selling Point.
Niet mee eens. Beter maat niet significant. Dat zijn ze nu misschien vergeleken met .... maar ook niet van de start.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar die waren significant beter.
Net als dat IRC zo goed als dood isquote:Op woensdag 2 november 2011 09:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
MSN gebruik ik nu ook een stuk minder, zeker icm whatsapp en Facebook (chat). Maarja, kip en ei verhaal, er zijn ook beduidend minder mensen online.
Bij mij (ik kan natuurlijk alleen voor mij persoonlijk spreken), begon het met het gemis van bijvoorbeeld mijn familie in NY die uiteraard niet op hyves zaten maar wel op FB.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:39 schreef McCandless het volgende:
Het is denk ik ook het creëren van een hype. Wat maakte Facebook nou zoveel beter dan Hyves? Het enige wat ik kan bedenken is dat het internationaal is en dat velen het design van Hyves te kinderachtig vonden.
IRC heeft toch wel gouden tijden gekend, en in het begin was het ook erg leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Net als dat IRC zo goed als dood is
Alhoewel, dat is nooit echt mainstream geweest
Want?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:01 schreef Barbapapamama het volgende:
Google+
Wat een kutsysteem zeg.
Ik stop gewoon iedereen die ik ken in FB. Beetje inflatie van het woord "vriend", maar ja ...quote:Op woensdag 2 november 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij (ik kan natuurlijk alleen voor mij persoonlijk spreken), begon het met het gemis van bijvoorbeeld mijn familie in NY die uiteraard niet op hyves zaten maar wel op FB.
Enkele buitenlandse kennissen en FB was dus puur voor hun.
Dan blijken er al wat meer nederlandse vrienden op te zitten dus die voeg je toe.
Het gaat een beetje lopen onder vrienden, steeds meer eigenlijk in vrij korte tijd.
Mensen vinden het fijn dat ze van de status updates af zijn van hun 13 jarige buurmeisje die ze ooit hebben toegevoegd hebben op hyves maar toch ook niet willen verwijdern.
Op een gegeven moment vaker gehoord dat mensen Hyves houden voor de rommel maar dat ze FB echt schoon houden. Geen vage mensen meer en geen collega's die moeten het namelijk met linkedin doen.
Ik heb hetzelfde. FB voor vrienden en Linkedin voor werk.
Misschien verstandig en volwassen geworden in social media gebruik? Leer proces nodig?
Tot het punt dat er niks meer was op hyves en account weg kon.
Worden we overspoeld of trekken we het naar ons toe?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:58 schreef Symphonic het volgende:
Sowieso worden we overspoeld met social media
Dat is wellicht wel het grote voordeel: alles onder één dak. Als al m'n vrienden en kennissen op Google+ zouden zitten, zou ik er waarschijnlijk ook veel meer gebruik van maken, dat is nu niet het geval, dus heb ik ook geen reden om er op te kijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:59 schreef Ireyon het volgende:
Hoewel in mijn omgeving niemand serieus Google+ gebruikt, denk ik niet dat dit dezelfde dood als Buzz of Wave zal sterven hoor.. Immers is het voor Google maar al te makkelijk om van GMail, Docs, Agenda, etc. een onderdeel binnen Google+ te maken en dan heb je je actieve gebruikers zo te pakken.
Interessant artikel.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2011 06:34 schreef Devv het volgende:
Ze zouden al heel ver komen als ze standaard integratie met andere social media zouden leveren. Dan gaan mensen het vanzelf meer gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |