Ik heb een periode veel gepost, maar kreeg erg weinig respons. Dus nu is het een stuk minder.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kijk er inmiddels dagelijks. Maar facebook gebruik ik ook nog steeds.
Invitation only is al lang weg gehaald en zelfs dat is natuurlijk alleen om schaarste en hype te maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:29 schreef STING het volgende:
Google+ is toch nog maar in test fase, of niet?
Kan me voorstellen dat ze het dan nog niet zwaar promoten.
Dat ging over Google Buzz geloof ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze hadden toch laatst al een persbericht dat ze + weer gingen uitfaseren? Net als [hoe heette die mislukte twitterkloon ook al weer?]
Ohja Buzz. Maar ik dacht dat ze daarin ook aankondigden een heleboel andere geflopte diensten te gaan uitfaseren...quote:Op woensdag 2 november 2011 08:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ging over Google Buzz geloof ik.
Ik neig naar de laatste, maar een goede onderbouwing heb ik daar niet voor.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:17 schreef Godtje het volgende:
Heeft Google het zelf 'verpest' of kan je hypes/populariteit op internet niet sturen?
BIng lukt ook maar niet voor MS bijvoorbeeld.
Klopt: http://tweakers.net/nieuw(...)search-en-jaiku.htmlquote:Op woensdag 2 november 2011 08:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja Buzz. Maar ik dacht dat ze daarin ook aankondigden een heleboel andere geflopte diensten te gaan uitfaseren...
Denk het ook ja. Maar you never know, Facebook kwam ook, toen er al social networks zoals MySpace bestonden.quote:
Ja maar zij hadden destijds de X-factor. Nu heeft iedereen Facebook en nu komt Google+. Ik gebruik best veel van Google maar ik zie de meerwaarde van + niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:09 schreef STING het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Maar you never know, Facebook kwam ook, toen er al social networks zoals MySpace bestonden.
Het probleem met beiden is gewoon: Ze zijn niet de eersten.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:17 schreef Godtje het volgende:
Heeft Google het zelf 'verpest' of kan je hypes/populariteit op internet niet sturen?
BIng lukt ook maar niet voor MS bijvoorbeeld.
Je moet inderdaad ook wel met iets heel unieks en gewild komen op dit gebied, om marktaandeel van Facebook af te wenden. Net zoals Hyves dat nu moet doen, ten opzichte van Facebook, om te kunnen overleven. Al denk ik niet dat Hyves dat gaat lukken.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar zij hadden destijds de X-factor. Nu heeft iedereen Facebook en nu komt Google+. Ik gebruik best veel van Google maar ik zie de meerwaarde van + niet.
Dat was de google zoekmachine en Facebook ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het probleem met beiden is gewoon: Ze zijn niet de eersten.
Dat was dus die X-factor, het Unique Selling Point.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was de google zoekmachine en Facebook ook niet.
MyScpace was echt al serieus groot en altavista en yahoo ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |