Ja maar die was toch wel ietsje ouder dan een dag of twee toen?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk moet dat wel
En dan wil ik je minibaby vasthoudenJij hebt mijn minibaby ook vastgehad
ik heb nog dagen met n megabuik rondgelopen na de bevallingquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef innepin het volgende:
@Cooki, als ik met een kleinzoon én een megabuik kom, dan gelooft niemand dat denk ik
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja maar die was toch wel ietsje ouder dan een dag of twee toen?![]()
@Cooki, als ik met een kleinzoon én een megabuik kom, dan gelooft niemand dat denk ik
Maar goed. Okee. Vannacht bevallen dus. Goed plan.
Nou dan rijd je na twee weken maar es een keer deze kant op heurquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Was ook een grapjeMet 2 dagen was ik niet gegaan hoor haha, t kind had toen koppijn
Hij was toen 2 weken
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou dan rijd je na twee weken maar es een keer deze kant op heur
Ik laat het morgen weten.... Mensen die krentenbaard goed kennen hadden al het idee dat 't dat niet kon zijn, maar ik laat de arts de diagnose wel stellen...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als het echt om krentenbaard gaat, dan durf ik het niet zo aan met roy,ik pas liever op. Maar flugel laat het nietlopen vanwege roy.
Ow shit.. daar zou ik nog naar kijken!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat kost koffie eigenlijk?
Ivm geld om mee te nemen enzo..
Dat zou wel gezellig zijn he? Maar het stoeltje is bij mijn moeder, dus dat is wat lastig. Maar goed, met de trein ben ik er zo. En als ik het combineer met een bezoek aan mijn moeder voor het weekend is het helemaal goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
oeke, zou leuk zijn als je komt!
Je kunt eventueel meerijden, als je een stoeltje hebt en dat zou willen
Ja hoor!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:37 schreef Chan het volgende:
Ohw nog iemand interesse in gratis Hema baby badzeep, shampoo, haarlotion en zinkzalf? Gekocht voordat Timo geboren was, 1 of 2 keer gebruikt en toen overgestapt op Sebamed vanwege zijn huid.
Hmm, als ik die foto's zo eens bekijk lijkt het daar meer op dan op de foto's die ik van krentenbaard gezien heb... Is alleen niet te rijmen met de plekjes op z'n billen. Aan de andere kant staan er wel een aantal kiezen op doorkomen dus het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon 2 aparte dingen zijn...quote:Op donderdag 3 november 2011 14:18 schreef octopussy het volgende:
Och Willem![]()
Flugeltje, dat klinkt wel een beetje als Hand-voet-mondziekte. Hannah heeft het pas gehad (het heerste op het KDV) en had ook te veel pijn om te kunnen eten.
mmm, wel zielig voor willem, dat het pijn doetquote:Op donderdag 3 november 2011 17:57 schreef flugeltje het volgende:
Nou, geen krentenbaard of hand/voet/mondzeer. Wel een schimmeltje op z'n billen en aften in z'n mondje. Waarschijnlijk door verminderde weerstand omdat z'n kiezen doorkomen. Plekjes rond z'n mond zijn waarschijnlijk van het vele kwijlen...
Ik pas m'n weekendprogramma wel enigszins aan, maar we zijn van plan om zaterdag nog gewoon te komen...
je hebt pmquote:Op donderdag 3 november 2011 17:57 schreef flugeltje het volgende:
Nou, geen krentenbaard of hand/voet/mondzeer. Wel een schimmeltje op z'n billen en aften in z'n mondje. Waarschijnlijk door verminderde weerstand omdat z'n kiezen doorkomen. Plekjes rond z'n mond zijn waarschijnlijk van het vele kwijlen...
Ik pas m'n weekendprogramma wel enigszins aan, maar we zijn van plan om zaterdag nog gewoon te komen...
ttssssk had je wel eerder kunnen zeggen! Rij ik helemaal naar Tilburg om een traphek af te geven, terwijl het dus ook via jou had kunnen doen. (insert talk to the hand smiley)quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Yo![]()
Wij komen ook!![]()
Serpente(ik kan het jasje trouwens niet vinden, helaas)
En dat is ook heel wat waardquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
ttssssk had je wel eerder kunnen zeggen! Rij ik helemaal naar Tilburg om een traphek af te geven, terwijl het dus ook via jou had kunnen doen. (insert talk to the hand smiley)
Maargoed, nu wel Fluug en Willem en Piet ontmoet
Als je maar onthoud dat ze niet met 'm mag tongzoenen, z'n aften zijn nog wat pijnlijk...quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:09 schreef Keshet het volgende:
Jaaaaaaaaa! Willem!![]()
Ik zal Emma vast instructies geven mbt wie ze in moet palmen.
Groofs, ik vind het ook erg leuk dat jullie komen!!
En ze mag ook niet in z'n tenen bijten...quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:15 schreef Keshet het volgende:
Ik geef geen garanties Flugel. Ze zoent tegenwoordig zelfs wildvreemden in de supermarkt dus ja.
13! kom ik (nou ja mini) aan net geen 10quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:36 schreef Orea het volgende:
Ja, das gewoon al meer dan een jaar geleden
Leia is inmiddels ver-drie-dubbeld volgens mij![]()
(tegen de 13 kilo inmiddels, toen net 4 kilo denk ik...)
Ik kan het ook wel even proberenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:47 schreef Keshet het volgende:
Ik wil wel een poging wagen As. Datakosten zijn voor jezelf he, mij niet aansprakelijk stellen.
Jaa! Ik ben zo benieuwd naar je V.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:03 schreef Pvoesss het volgende:
Oh wat leuk!! ik heb jullie ook al heel lang niet gezien![]()
V. heeft een bepaald bekkie en dan moet ik altijd aan Ko denken
Standje 69?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben er ook zin inIk hoop dat ik de soepstengels niet vergeet
Edit: hoe gaan we het doen fannetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |