En dat is ook heel wat waardquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
ttssssk had je wel eerder kunnen zeggen! Rij ik helemaal naar Tilburg om een traphek af te geven, terwijl het dus ook via jou had kunnen doen. (insert talk to the hand smiley)
Maargoed, nu wel Fluug en Willem en Piet ontmoet
Als je maar onthoud dat ze niet met 'm mag tongzoenen, z'n aften zijn nog wat pijnlijk...quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:09 schreef Keshet het volgende:
Jaaaaaaaaa! Willem!![]()
Ik zal Emma vast instructies geven mbt wie ze in moet palmen.
Groofs, ik vind het ook erg leuk dat jullie komen!!
En ze mag ook niet in z'n tenen bijten...quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:15 schreef Keshet het volgende:
Ik geef geen garanties Flugel. Ze zoent tegenwoordig zelfs wildvreemden in de supermarkt dus ja.
13! kom ik (nou ja mini) aan net geen 10quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:36 schreef Orea het volgende:
Ja, das gewoon al meer dan een jaar geleden
Leia is inmiddels ver-drie-dubbeld volgens mij![]()
(tegen de 13 kilo inmiddels, toen net 4 kilo denk ik...)
Ik kan het ook wel even proberenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:47 schreef Keshet het volgende:
Ik wil wel een poging wagen As. Datakosten zijn voor jezelf he, mij niet aansprakelijk stellen.
Jaa! Ik ben zo benieuwd naar je V.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:03 schreef Pvoesss het volgende:
Oh wat leuk!! ik heb jullie ook al heel lang niet gezien![]()
V. heeft een bepaald bekkie en dan moet ik altijd aan Ko denken
Standje 69?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben er ook zin inIk hoop dat ik de soepstengels niet vergeet
Edit: hoe gaan we het doen fannetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |