Shit! Gemistquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:54 schreef Michielos het volgende:
Ik ga zo nog ff werken daarna maastricht !!!!
Maar toen groeiden de beste bonen nog in dinosaurusschijtquote:
En dat niet alleenquote:Ga je mestreech?
Hoe lang heb je daarop zitten F5-en?quote:
biw,quote:
Fiets ftwquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
biw,
kon auto nergens kwijt![]()
x 2933993939393939393
wat een hel
Ligt eraan vanaf waarquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja ff naar maastricht op de fiets![]()
Hoezo kon je die niet kwijt? Is ie zo slecht dat niemand hem wil hebben dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
biw,
kon auto nergens kwijt![]()
x 2933993939393939393
wat een hel
Ik ben van de Heeg, naar Wyck naar Mariaberg gegaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo kon je die niet kwijt? Is ie zo slecht dat niemand hem wil hebben dan?
Geintje, had je dan ook onder het stadhuis moeten doen. Dat is een grote parkeerplaats. En anders in parkeergarage de colonel naadst het station, en anders in de straat van de Pathe bioscoop.
Niet 1 keer, was wel haast te laatquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe lang heb je daarop zitten F5-en?
O, gratis. Ja danquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben van de Heeg, naar Wyck naar Mariaberg gegaan![]()
ik ken alle gratis parkeerplaatsen uit mijn doppie maar die bij de pathe heb ik dan gemist helaas
Die parkeerplaats is niet meer gratis. Even verder door, gewoon bij t wijkje daar is het wel gratis, wel 15 minuten lopen iddquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O, gratis. Ja dan
Maastricht is een fiscaal alcatraz als het op betaald parkeren aankomt
Tip: Rene Pans heeft een meubelzaak met een kleine parkeerplaats. Daar kan je stiekem ook parkeren, maar wel slagboom die eventueel dicht is als je weg wiltDaar achter is een grote parkeerplaats waar je gratis kunt staan maar wel 15 minuten lopen naar het centrum.
Het is idd ook beter voor mn armen dat heeft er ook wel mee te maken. Ben weer voorzichtig aan het reageren hier en daar en heb me voorgenomen om dingen die ik vervelend vind (persoonlijke aanvallen etc) maar te gaan negeren idd.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niemand die je verplicht om de discussie aan te gaan. Wil je het niet ? Dan doe je het toch gewoon niet. (want op zich heb je gelijk met: mensen kunnen toch zelf googelen k hoef toch niet alles voor te kauwen )
Dit kun je in de OP, en met de juiste woord keuze ! (ook in TT), al uitsluiten en dus een flink eind voorkomen. Je kunt het vervolgens ook gewoon negeren. Of alsnog 1 maal melden die discussie persoonlijk niet te willen & daarna te negeren. (& dat alles zonder 'emotie')
Zodra je zegt dat iets bewezen/feit is, kun je gezien de onderwerpen, de vraag om dat bewijs verwachten & de eeuwig terugkerende discussie over bewijs, wetenschap, aandoeningen & oplichters. (& de overheid, die in alle 4 een aandeel heeft)
Sommige onderwerpen zouden zonder die controverse & discussie niet eens bestaansrecht hebben. UFO's bijvoorbeeld en ... ach, ergens alles in TRU wel.
[..]
Op zich zonde, maar ergens ook wel weer goed. Voor je armen![]()
Ik snap je op zich wel hoor, zelfs ik voel het op zich zo, niet dat ik uberhaubt topics open, maar de plaat blijft hangen en dat is gewoon vervelend & geregeld sfeer verziekend. Helemaal mee eens. (En ik ben nog wel een (zo objectief mogelijk) scepticus die eerst wil zien alvorens te geloven.
)
Verstandig. Gewoon negeren die hapquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:09 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Het is idd ook beter voor mn armen dat heeft er ook wel mee te maken. Ben weer voorzichtig aan het reageren hier en daar en heb me voorgenomen om dingen die ik vervelend vind (persoonlijke aanvallen etc) maar te gaan negeren idd.
Damn, die armen zijn toch wel structurele ellende he Mousyquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:09 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Het is idd ook beter voor mn armen dat heeft er ook wel mee te maken. Ben weer voorzichtig aan het reageren hier en daar en heb me voorgenomen om dingen die ik vervelend vind (persoonlijke aanvallen etc) maar te gaan negeren idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |