SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dus, alleen is survival maar met 2 man toch..?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef PierreTT het volgende:
Die survival lijkt me best leuk eerlijk gezegd. Lekker met meerderen wave na wave kapot maken
Is maar met 2 spelers helaasquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef PierreTT het volgende:
Die survival lijkt me best leuk eerlijk gezegd. Lekker met meerderen wave na wave kapot maken
Ik pak de bommen, en jij...ook!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wil met Pierre Surivalen.![]()
Own die bitchess.
Precies. En het kopen van wapens/killstreaks etc lijkt wat makkelijker dan zombies.quote:
Ja of niet dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. En het kopen van wapens/killstreaks etc lijkt wat makkelijker dan zombies.
True. Maar je kan blijkbaar ook hun wapens oppakken, dus nooit meer zonder ammoquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja of niet dus.
Aangezien die zombies op een afstand niks deden en deze wel gewoon overal kunnen schieten.
stuur maar een invite dan, word nu toch alleen maar gekicked van de partyquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
Dalijk nog ff BF..
Eerst nog wat afmaken van een bagger werkstuk.
werkstukken die je thuis moet maken.
yesquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef tliciouz het volgende:
Wie koopt hem nu allemaal meteen dan?
Henk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef tliciouz het volgende:
Wie koopt hem nu allemaal meteen dan?
Tams, gaat dat je lukken?quote:Overachiever 40G
Earn 48 stars in Special Ops Mission Mode.
Waar staan die achievements?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
50% single player achievements en 50% spec ops. Geen multiplayer.
Maar zelf zetten ze er wel debiele achievements in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doen ze om boosters enzo te voorkomen. Ze stoppen er dan wel killstreaks, chalenges, emblems en andere unlocks in, maar geen achievements...
quote:Back in the Fight 5G
Start the Single Player Campaign on any difficulty.
Dat zei die gast nog net bij die stream. Dat ie die juggetnaut moest knifen voor die achievement.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef PierreTT het volgende:
Serrated Edge 15
Finish a Juggernaut with a knife in Special Ops.
Die nachtsessies worden Pierre en Sold in de survivalquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wil met Pierre Surivalen.![]()
Own die bitchess.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
stuur maar een invite dan, word nu toch alleen maar gekicked van de party
weet ik hetquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Stelletje faalhazen zijn het als ze jou kicken.
Gedownload I presume?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
weet ik het. Zal mij ook zorg zijn
![]()
nu eerst skyrim
Yes! En de pre-order staat ook al meer als een maandquote:
Alleen als er iemand gejoined is die een betere host is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Switched de host nu na ieder potje?
Als er een betere is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Switched de host nu na ieder potje?
Anderhalf uur.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:29 schreef KoningStoma het volgende:
http://uk.ign.com/videos/(...)rn-warfare-3?show=HD
Duurt nog een half uurtje denk ik.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hou ze in den smiezen!
[ afbeelding ]
Die vrachtwagens ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef PierreTT het volgende:
Die kippen in kooitjes hebben ze ook rechtstreeks gekopieerd
Hmm.. Als ik hem voor rond de 40 euro zie wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je gaat hem gewoon volgende week halen is het niet stoma
Gast alles is andersquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:43 schreef KneusTeun het volgende:
Leuk dat ze oddball als compleet nieuwe game mode zien![]()
En het ziet er wel iets beter uit, maar vind niet denderend. Ga hem wel halen ooit.
Bij de media markt is ie 39 op dag van release.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hmm.. Als ik hem voor rond de 40 euro zie wel.
Ja met die gebroken chopperquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef PierreTT het volgende:
Deze map doet me erg denken aan Crash
Zou Stoma dan toch zijn belofte breken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bij de media markt is ie 39 op dag van release.
Nee maar in dat filmpje. "we created a brand new game mode!" Zeg gewoon dat je een gamemode hebt toegevoegd....quote:
Belofte? Eerder een richtlijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou Stoma dan toch zijn belofte breken.
Gewoon niet op in gaan, de grootste fanboy van BF3 kun je toch niet meer veranderenquote:
Dan krijg je van die dropshot fags like you.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Je kunt nog steeds panic-knifen zo te zien, jammer. De oplossing is zo simpel: haal de Default button layout eruit en vervang deze door de Tactical.
Nee nee, nu niet terugkrabbelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Belofte? Eerder een richtlijn.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen die MW3 voor meer dan 40 euro koopt rond de release dag, beschouw ik als een idioot.
Skyrim? Wie wat waar?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon niet op in gaan, de grootste fanboy van BF3 kun je toch niet meer veranderen.
Maar ff wat anders, Skyrim. Damn
Als dat zo is dan pik ik hem waarschijnlijk ook wel ff op! Deze maand weer cash teveel en geen zin om steeds naar de bank te gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bij de media markt is ie 39 op dag van release.
Dat gebeurt bij BF3 pas veelquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan krijg je van die dropshot fags like you.
Downloadquote:
Dat was al bekend toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
En uiteindelijk koopt iedereen zo alsnog mw3.
Ja maar sommige wouden een tijdje wachten, maar zo te lezen halen ze het nu nog rond de release.quote:
Zie je hoe snel iedereen omschakelt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
En uiteindelijk koopt iedereen zo alsnog mw3.
halo 3 \o/ als we dat nou weer met ze allen gaan spelen, kan ik jullie ook rapenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee maar in dat filmpje. "we created a brand new game mode!" Zeg gewoon dat je een gamemode hebt toegevoegd....
Ik ben BF3 fanboi, maar ook een COD4 fanboi!
Vind alle cod's daarna gewoon steeds een mindere game worden, steeds meer chaos.
Halo3 was een goede shooter omdat het een shooter was en niet omdat je op een gegeven moment 10.000 dingen dor de lucht had vliegen die je kapot konden maken. En daar gaat het bij mij in COD mis, n00bs worden beloond en ook de campers.
Dat is die gare webshop van ze. Kijk in de folder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,206016,191361.html
Gewoon 55!
in bf3 is knife alleen one shot van achter, dus panic knifen zit er niet inquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Knife moet uit iedere fps zoals het nu is. Gewoon 2 keer moeten raken of als je al damage hebt een instant death
Die hardened is 100. Dat wordt m niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:58 schreef tliciouz het volgende:
Haalt iemand hardened of allemaal de normale?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef badboynova het volgende:
mw3 komt voor 50 en minder hier in huis, meer vind ik het niet waard still crying about bo 60 euro.
Zit er veel verschil in dan? Naast de extra mappen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die hardened is 100. Dat wordt m niet.
Inclusief alle dlc dat is wel fijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die hardened is 100. Dat wordt m niet.
Vet!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zie een meet?
http://www.groupon.nl/dea(...)ry-xperience/1387219
Voor straf krijg je ook elite erbij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inclusief alle dlc dat is wel fijn
Ik koop geen dlc. Misschien, als het heel goed bevalt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inclusief alle dlc dat is wel fijn
Kills zeggen niet zoveel bij BF3.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef Bozz187 het volgende:
haha 844kills en 844 deaths bij bf3![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben hier beter in dan CoD
Kun je enemy's mee spotten a la homefrontquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die schakelt perks uit ofzo? Kon het niet goed horen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je enemy's mee spotten a la homefront
Wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
HALLO DAAR KONINGSTOMA HOE IS HET MET JOU GROETJES
Wie is dat?
Wat is recon?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Recon pro is handig icm hardline pro
Als je met Recon pro iemand raak schiet maar niet killed komt hij op de uav en voor elke 2 assists met hardline pro krijg je punten voor pointstreaksquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef PierreTT het volgende:
Kan je nou ook kiezen welke killstreak je als eerste wil gebruiken?
Ja 2 hit kill zo te zien en hij ziet er stuk beter uit dan de fal uit BOquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:36 schreef KoningStoma het volgende:
Dat moet de vervanger worden van de FAL. Ik keek net even niet naar de stream. Kwam die langs?
Nice, micchas ook lekker bezig danquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
Oh yeah net 32-10 en 8600 punten op Seine Crossing.![]()
Maar net niet de score van Michhas gehaald.
Nja michhas had eergisteren 9000 punten gehaald ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nice, micchas ook lekker bezig dan![]()
Ik ben er morgen wel weer ff, nadat ik 3u lang heb gezeten voor een tentamen marktonderzoek en data-analyse, waarvan ik weet dat ik het niet ga halen (want wiskunde, formules en diagrammenshit). Kut battlefield verneukt me hele tentamenweek
Lijkt me een mooie doelstelling voor de komende tijd, al zal ik dat niet redden als sniper denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nja michhas had eergisteren 9000 punten gehaald ofzo.
Dat is de topscoorder van fok
En ik doe niet meer meequote:Op woensdag 2 november 2011 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is maar goed dat stoma,mister en ik geen bf spelen anders stonden wij weer bovenaan dit dat
Wat een topavond man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had gisteren een potje van 12.000xp met wat andere gasten. Weet niet meer wie erbij waren maar was goed punten pakken toen op rush.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nja michhas had eergisteren 9000 punten gehaald ofzo.
Dat is de topscoorder van fok
Zeg het ze Stef.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is maar goed dat stoma,mister en ik geen bf spelen anders stonden wij weer bovenaan dit dat
Geen quickscope of overpowered UMP met marathon b-boyquote:
hohoho, vesj garpig.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, als ze een leaderboard voor hitmarkers hadden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, als ze een leaderboard voor hitmarkers hadden.
Gears is dan ook een kutspel.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:33 schreef KoningStoma het volgende:
Gears 3 krijgt een mappack met 5 maps GRATISCHSCH
HA! Pleur maar op met je 15¤ voor 4 kutmaps!
PIquote:Op woensdag 2 november 2011 01:40 schreef KoningStoma het volgende:
Het is wat moeilijker dan CoD, of BF. Je moet iets meer nadenken en zelf richten zeg maar.
Woeeee, 2 oude maps.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:33 schreef KoningStoma het volgende:
Gears 3 krijgt een mappack met 5 maps GRATISCHSCH
HA! Pleur maar op met je 15¤ voor 4 kutmaps!
Dat is juist goed... Dat zijn leuke maps. Ik snap niet wat mensen piepen als er oude maps voor een nieuw spel komen. Al helemaal niet als ze gratis zijn.quote:
32-10? Holy shitquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
Die was niet lief inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
Zo'n heerlijke actie vandaag, zit ik boven op een gebouw zie ik rossdale mijnen plaatsen. Ik heel ff wachten tot ie klaar is en zodra die in zijn auto stapt schiet ik op zo'n mijn4 mine destructions plus punten voor de destruction van de auto en rossie!
Zwakkelingenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar sommige wouden een tijdje wachten, maar zo te lezen halen ze het nu nog rond de release.
Die kill nog niet gemaakt. Maar had filmpje al gepost hierquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Ben ik dan serieus de enige die totaal niets voelt voor de nieuwe CoD?
Mooi, stuur die ook maar meteen deze kant op danquote:Op woensdag 2 november 2011 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gears was vet al doe ik hem wel weg binnenkort
Het enige waar ik echt nieuwsgierig naar was is die survival mode. Leek me awesome om dat met een man of vier te doen. Maargoed als dat maar voor twee spelers is... dan zie ik eigenlijk helemaal geen voordeel over deeltje twee. Die spec ops missies vond ik geen klap aan, de MP is vrijwel hetzelfde gebleven en de SP kun je altijd nog spelen...quote:
Oh ik wel. Nieuwe maps, nieuwe skills/killstreaks, nieuwe wapens, nieuwe spec ops, nieuwe SP, survival mode, alles bij elkaar genoeg voor mij om er wel zin in te hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het enige waar ik echt nieuwsgierig naar was is die survival mode. Leek me awesome om dat met een man of vier te doen. Maargoed als dat maar voor twee spelers is... dan zie ik eigenlijk helemaal geen voordeel over deeltje twee. Die spec ops missies vond ik geen klap aan, de MP is vrijwel hetzelfde gebleven en de SP kun je altijd nog spelen...
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:54 schreef tliciouz het volgende:
En toen zat mijn werkdag er al weer op
Lekker! Ik mocht willen dat vandaag voorbij was en morgen... En vrijdag (kut tentamens)quote:
Kom op Bob, ff doorzettenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Lekker! Ik mocht willen dat vandaag voorbij was en morgen... En vrijdag (kut tentamens)
Bob+School=
Ik snap het wel hoor. Maar ik ben zelf een diehard infinity ward CoD fanboy dus ik ga hem uiteindelijk toch wel halen. Maar ik vind het jammer dat er in die franchise zo weinig vernieuwd wordt en het zo noobfriendly gemaakt wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Jaaaquote:Op woensdag 2 november 2011 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Frankii:
http://www.gameranx.com/u(...)ack-updated-comrose/
Ik ook niet hoor. Die frustratie in die game is gewoon te groot. Ik zoek het echt niet om het weer op te moeten nemen tegen quickscopers, noobtubers etc. En al dat gescheld in de chat ga ik ook niet missen.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Daar zat ik gisteren ook over te denken ja. Nu schiet ik elke keer op gasten als ik wil dat ze instappen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Frankii:
http://www.gameranx.com/u(...)ack-updated-comrose/
Gefeliciteerd man.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bedenk me net dat ik jarig ben vandaag
gefeliciteerd danquote:Op woensdag 2 november 2011 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stop eens met dat zeggen dat je games gaat spelen voor de release, zo heel hip is al dat gedownload niet.quote:
Ze zijn weer een dagelijkse update aan het doorvoeren voor betere matchmakingquote:Op woensdag 2 november 2011 11:33 schreef dreamzk het volgende:
Iemand ook last van dat EA servers down zijn?
heeft weinig met hip te makenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Stop eens met dat zeggen dat je games gaat spelen voor de release, zo heel hip is al dat gedownload niet.
Maar waarom moet je dat steeds hier melden met elke game? Jaloersmakerij?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heeft weinig met hip te maken, helemaal als ik ze al gewoon koop. En zo weet ik wel zeker of ze de centen waard zijn
Net zoals dat Naughty Bear, die leek mij echt tof, maar ben toch blij dat ik hem niet gekocht heb.
Ik heb nog een LG 32LH2000 staan die mijn broertje in bruikleen heeft. Weet alleen niet of hij het leuk vind als ik em verkoop.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Iemand hier nog een mooi 32" LCD tv'tje te koop voor weinag?
Zoek nog een nieuwe TV voor in de slaapkamer, aangezien er eentje naar het huis van mijn vriendin verhuisd is.
Ik wil dus een apple tv kopen met jailbreak en dan zet ik wel een tft in de slaapkamer.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Zoek nog een nieuwe TV voor in de slaapkamer, aangezien er eentje naar het huis van mijn vriendin verhuisd is.
Dat is toch dezelfde reden als dat je meld dat je een of andere serie aan het kijken bent? Jaloers zijn omdat iemand een game eerder speelt, die je toch niet volledig kan gebruiken? bedoel dan MPquote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Maar waarom moet je dat steeds hier melden met elke game? Jaloersmakerij?
Hmm even navragen, staat er hier nog 1tje in de doos, maar weet niet of me ouders er iets mee gaan doenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Toen je vertelde dat je Skyrim aan het spelen was werd ik bijna jaloersquote:Op woensdag 2 november 2011 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde reden als dat je meld dat je een of andere serie aan het kijken bent? Jaloers zijn omdat iemand een game eerder speelt, die je toch niet volledig kan gebruiken? bedoel dan MP
[..]
Hmm even navragen, staat er hier nog 1tje in de doos, maar weet niet of me ouders er iets mee gaan doen
Hahaquote:Op woensdag 2 november 2011 11:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen je vertelde dat je Skyrim aan het spelen was werd ik bijna jaloers
Dat is chill. Dan kan je jezelf op je neus stompen en er filmpjes van maken, uploaden en hier posten. En dat allemaal zonder pijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Schijtverdoving van de tandarts. Zelfs mijn neus is verdoofd
Ik vind het al vreselijk genoeg dat mijn vriendin een iPhone 4 heeft gekregen, verder komt er hier geen Apple-meuk in huisquote:Op woensdag 2 november 2011 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil dus een apple tv kopen met jailbreak en dan zet ik wel een tft in de slaapkamer.
Die jailbreak maakt van zo'n ding echt wel een chille mediacenter.
Echt Nick, woon je in een opslaghal ofzo? Je hebt echt altijd alles. Het meeste nog in sealquote:Op woensdag 2 november 2011 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde reden als dat je meld dat je een of andere serie aan het kijken bent? Jaloers zijn omdat iemand een game eerder speelt, die je toch niet volledig kan gebruiken? bedoel dan MP
[..]
Hmm even navragen, staat er hier nog 1tje in de doos, maar weet niet of me ouders er iets mee gaan doen
LOL! Maar nee, dat nog net niet. Wel te veel dingen in seal, of net uit de seal en doe er geen kut meequote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt Nick, woon je in een opslaghal ofzo? Je hebt echt altijd alles. Het meeste nog in seal
Ik weet het niet zo goed man...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Michhas je gaat toch wel mw3 halen volgende week hè?
Nou begin maar met MW3 hèquote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb eventjes m'n gebande xbox voorzien van een spik splinter nieuwe firmware![]()
Laat maar komen, die games.
Ah kan dat? Wilde graag mijn gebande gebruiken als mediacenter, maar ban = geen verbinding meer kunnen maken met mijn netwerk dus:quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb eventjes m'n gebande xbox voorzien van een spik splinter nieuwe firmware![]()
Laat maar komen, die games.
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het al vreselijk genoeg dat mijn vriendin een iPhone 4 heeft gekregen, verder komt er hier geen Apple-meuk in huis
Ik doe het nog steeds met een aangepaste firmware. Lekker simpel om te updaten. Een j-tag lijkt me veel handiger, maar ik ga niet nóg een xbox kopen.quote:
Ik doe alles via google en android, dan wil ik niet half mijn apparaten via google/android hebben en half Apple/iOS, dat vraagt om problemenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]valt me van je tegen. Niet echt open minded
Je kan nog wel op je eigen netwerk enzo toch? Dat moet nog kunnen allemaal.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah kan dat? Wilde graag mijn gebande gebruiken als mediacenter, maar ban = geen verbinding meer kunnen maken met mijn netwerk dus:
Ik wil er niet mee op Live maar wil er wel codecs op kunnen zetten en films afspelen
Valt wel mee, maar ik wil ook niet zeggen dat het ene beter is dan het ander.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doe alles via google en android, dan wil ik niet half mijn apparaten via google/android hebben en half Apple/iOS, dat vraagt om problemen
Zover ik weet niet, ik dacht dat alle dataverbindingen afgekapt warenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan nog wel op je eigen netwerk enzo toch? Dat moet nog kunnen allemaal.
XMBC werkt helaas niet op een 360.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
Kun je ook XBMC met icefilms draaien op een 360?
Dat is de reden dat ik twijfel om apple tv te halen, als je XBMC hebt met icefilms heb je 90,000 films op 720 kwaliteit gratis te streamen en alle formaten afspelen en ook alle series gewoon streaming volgen! En dat in het formaat van een halve 1/3 Wii!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
XMBC werkt helaas niet op een 360.
Mijn Xbox is geband net ergens voor de launch van MW2 en sindsdien heb ik er niets meer mee gedaan. Geen idee welke firmware er op staat maar die is al antiekquote:Op woensdag 2 november 2011 12:41 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan alles doen, behalve op xbox live geloof ik. Toen ik het laatst probeerde lukte het. Mijn pc zag de xbox en andersom.
Je kan hem nog updaten via een usb stick. NIET DOEN TROUWENS, dan kan je geen backups meer spelen.
Ik had het over de firmware van de disc drive, waardoor ik nu ook de nieuwe games kan spelen. Je xbox kan als het goed is alles nog, behalve games installeren en op xbox live.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn Xbox is geband net ergens voor de launch van MW2 en sindsdien heb ik er niets meer mee gedaan. Geen idee welke firmware er op staat maar die is al antiekVolgens mij nog voor wave 3 ofzo. Welke firmware zou ik moeten hebben?
Gewoon halen neger denk maar aan al die chille tijd in BO en MW2. Ouwe hoeren, ontploffingen,fast gameplay, UMP, ACR en Spassquote:Op woensdag 2 november 2011 12:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed man...
Ik weet het echt niet![]()
Help me
Je kan gewoon op je eigen netwerk, dat heb ik met de jtag ook(alleen xbox live heb geblokkeerd)quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, ik dacht dat alle dataverbindingen afgekapt warenEn aangezien je verbinding met Live moet hebben om een codec te downloaden (slaat nergens op maargoed) voordat je films kunt streamen vanaf je PC/NAS is het gewoonweg kut...
Dat was de reden waarom ik een nieuwe Xbox had gekochtAls ik die gebande wel kan upgraden en er mee kan streamen dan gooi ik die andere niet omgebouwde gewoon weer in de verkoop
Hoe moet ik zo'n gebande updaten dan?
Gefeliciteerd ! ^o^quote:Op woensdag 2 november 2011 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Inderdaad, het bier torrent je maar!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef Kutstudent het volgende:
En games gewoon kopen, stelletje cheape motherfuckers.
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef Kutstudent het volgende:
En games gewoon kopen, stelletje cheape motherfuckers.
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Inderdaad, het bier torrent je maar!
Stelletje schijnheilige flapdrollen. Alsof we die spellen online kunnen spelenquote:
Over een uur toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef SoldMayor het volgende:
Vergeet MW3 en BF3 en alle andere dingen.
ZOMETEEN GTA V TRAILER!!!!!!!!!
Waar?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Trailer van gta is wat eerder gelekt, HOLY SHITTTT!!![]()
MW3quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef KoningStoma het volgende:
Normaal post je dan een linkje hier.
Ik ben een niet nader te noemen spel aan het branden met mn laatste schijfje. Hij bleef net hangen op 50%. Hij ging niet verder. Toen ik na een kwartier wachten een tik op mijn laptop gaf, ging hij weer verder
Doe nou niet, straks haal je hem niet meerquote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
Dan kan ik voor de release alvast kijken of het wat is.
Hoezo? Je kunt de MP niet uittesten en dat is de reden waarom je hem zou kopenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
Dan kan ik voor de release alvast kijken of het wat is.
Dat is alleen iets waar in je personages kan maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef KoningStoma het volgende:
Wisten jullie dat er al een demo van Saints row was?
Maar het grootste punt voor mij is of er genoeg verandering in zit. En nu kan ik sowieso de campaign en spec ops al doenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt de MP niet uittesten en dat is de reden waarom je hem zou kopenZonder tegenstanders heb je toch nog geen idee of de game vol "bullshit" zit of niet
Woepie, je moet die shit voor de multiplayer hebben manquote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar het grootste punt voor mij is of er genoeg verandering in zit. En nu kan ik sowieso de campaign en spec ops al doen
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |