SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dus, alleen is survival maar met 2 man toch..?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef PierreTT het volgende:
Die survival lijkt me best leuk eerlijk gezegd. Lekker met meerderen wave na wave kapot maken
Is maar met 2 spelers helaasquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef PierreTT het volgende:
Die survival lijkt me best leuk eerlijk gezegd. Lekker met meerderen wave na wave kapot maken
Ik pak de bommen, en jij...ook!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wil met Pierre Surivalen.![]()
Own die bitchess.
Precies. En het kopen van wapens/killstreaks etc lijkt wat makkelijker dan zombies.quote:
Ja of niet dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. En het kopen van wapens/killstreaks etc lijkt wat makkelijker dan zombies.
True. Maar je kan blijkbaar ook hun wapens oppakken, dus nooit meer zonder ammoquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja of niet dus.
Aangezien die zombies op een afstand niks deden en deze wel gewoon overal kunnen schieten.
stuur maar een invite dan, word nu toch alleen maar gekicked van de partyquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
Dalijk nog ff BF..
Eerst nog wat afmaken van een bagger werkstuk.
werkstukken die je thuis moet maken.
yesquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef tliciouz het volgende:
Wie koopt hem nu allemaal meteen dan?
Henk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef tliciouz het volgende:
Wie koopt hem nu allemaal meteen dan?
Tams, gaat dat je lukken?quote:Overachiever 40G
Earn 48 stars in Special Ops Mission Mode.
Waar staan die achievements?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
50% single player achievements en 50% spec ops. Geen multiplayer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |