Ja even wel, leuke "opdracht" wat ik grotendeels buiten werktijd even moest fixen. Dus naast de 8 uur werk voor mijn werkgever nog eens zo'n 3 uur per dag thuis voor iemand anders. En mn vrije dag ook dus en een deel van de zaterdag. Maar vandaag was de opleverdatum en ben ik ook klaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef Solagratia het volgende:
Hier was het kwart over 6. Dus om 7 uur weer teruggelegd en toen heeft ze nog tot kwart voor 9 geslapen. Toen was ze ook heel vrolijk wakker en nu ligt ze er alweer in.
Dat combineren is leuk he Tico! Zo liep Amy met een fles en een bekertje te sjouwen en dat deed ze alsof ze met de fles melk in het bekertje schonk en daarna gaf ze het bekertje aan mij. Knap kindIk vind het zo leuk om te zien hoe ze de wereld ontdekt. Het gaat zo hard allemaal, maar ik geniet er (eindelijk) echt van.
Heb je het zo druk met je werk Tico?
geef m op voor de band.!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een kleine klapjosti
Als ie met zn megablocks speelt en hij ze opstapelt gaat ie klappen met roept jaaaaaa![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een kleine klapjosti
Als ie met zn megablocks speelt en hij ze opstapelt gaat ie klappen met roept jaaaaaa![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |