abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103866715
Fijn Fannetje en sterkte met de rapporten!

Hier ook een goede nacht van half 8 tot 8 uur mijn man is alleen een keer bij haar geweest voor een slokje drinken. Ze is nu lekker aan het tijgeren en alle schone was van het rek aan het trekken.
pi_103866876
Ik moet zo lachen om Leyla, gewoon om te zien hoe ze opeens spulletjes gaat combineren. Gister onder de douche, had ze de fles schuim en een dop en dat ze gewoon weet hoe die dop er weer op moet. Maar vervolgens pakt ze een eendje en kijkt of de dop daar ook op past.. Das toch gaaf?

Ok /happymamamodus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 2 november 2011 @ 10:51:30 #23
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103867288
Nathan doet inderdaad ook doppen op flesjes :Y Hij wil altijd de dop weer op het vitamineflesje doen O+

:O check. Om 11 gingen wij naar bed, helaas werd Nathan om de een of andere onduidelijke reden wakker en zijn we tot half 1 bezig geweest hem weer in slaap te krijgen. Toen nog om 5 uur maar daarna heeft ie verder geslapen tot 8, dus das wel prima ^O^

Fannetje ik las je rijtje en ik moest lachen :+ . Leuk rijtje! En zo te horen heeft het goed geholpen!
pi_103867452
Hier was het kwart over 6. Dus om 7 uur weer teruggelegd en toen heeft ze nog tot kwart voor 9 geslapen. Toen was ze ook heel vrolijk wakker en nu ligt ze er alweer in.

Dat combineren is leuk he Tico! Zo liep Amy met een fles en een bekertje te sjouwen en dat deed ze alsof ze met de fles melk in het bekertje schonk en daarna gaf ze het bekertje aan mij. Knap kind :Y Ik vind het zo leuk om te zien hoe ze de wereld ontdekt. Het gaat zo hard allemaal, maar ik geniet er (eindelijk) echt van.

Heb je het zo druk met je werk Tico?
pi_103867561
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef Solagratia het volgende:
Hier was het kwart over 6. Dus om 7 uur weer teruggelegd en toen heeft ze nog tot kwart voor 9 geslapen. Toen was ze ook heel vrolijk wakker en nu ligt ze er alweer in.

Dat combineren is leuk he Tico! Zo liep Amy met een fles en een bekertje te sjouwen en dat deed ze alsof ze met de fles melk in het bekertje schonk en daarna gaf ze het bekertje aan mij. Knap kind :Y Ik vind het zo leuk om te zien hoe ze de wereld ontdekt. Het gaat zo hard allemaal, maar ik geniet er (eindelijk) echt van.

Heb je het zo druk met je werk Tico?
Ja even wel, leuke "opdracht" wat ik grotendeels buiten werktijd even moest fixen. Dus naast de 8 uur werk voor mijn werkgever nog eens zo'n 3 uur per dag thuis voor iemand anders. En mn vrije dag ook dus en een deel van de zaterdag. Maar vandaag was de opleverdatum en ben ik ook klaar.
  woensdag 2 november 2011 @ 11:03:02 #26
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103867640
Ik vind dat ook zo bijzonder. Dat ze opeens uit het 'niks' dingen gaan combineren en uitproberen.
Zo staat Harry hier in zijn pannetjes te roeren met een pollepel (of met zijn pollepel in de muur van de keuken te porren want dat deed papa ook met een schroevendraaier)
pi_103873831
Zoo dat klinkt wel heavy Tico, fijn dat het klaar is! Kun je nu weer uitrusten :Y
pi_103879135
Ik heb een kleine klapjosti :')
Als ie met zn megablocks speelt en hij ze opstapelt gaat ie klappen met roept jaaaaaa :') :D O+
pi_103879398
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als ie met zn megablocks speelt en hij ze opstapelt gaat ie klappen met roept jaaaaaa :') :D O+
geef m op voor de band.!
  woensdag 2 november 2011 @ 16:40:35 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103879493
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
:D
Dat doet de mijne als hij een puzzelstukje op de goede plaats heeft gelegd :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')