abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103853667
Hier ook een wilde nacht achter de rug met een meisje dat niet slapen wou. Vandaag ook niks willen eten behalve wat aardappelen met spinazie. Drinken ging gelukkig wel goed! Vanavond maar voor het eerst een zetpil gegeven lekker in bad en daarna op bed verder zeg ik niks....;)
pi_103854608
Ach jee wat een boel zieke kindjes! Beterschap allemaal !

Noortje wat goed! Super zeg!

Mn eigenwijs vind lopen super behalve op haar kdv... geen stap!
Vanmorgen heb ik mn keyboard beneden gezet en dat vind ze leuk! Als die toevallig uitstaat (lees geen geluid uitkomt) zegt ze nee, drukt op de aan/uit knop en volume knop en rat nogmaals op de toetsen!
pi_103855692
Poging gedaan om wat terug te lezen maar kon niet veel onthouden werd gestoord door een krijsende mini:
Leyla loopt ! Wat goed van haar!

Leia aan de spuitluier... blergh

harry wat knap!

En nathan toch wat pap gegeten! Fijn!
Ik heb begrippen dat ze op deze leeftijd hun eigen wil en smaak
ontdekken waardoor dingen die eerder zo op waren gegeten er nu niet meer ingaan, of oude grenzen weer herontdekt gaan worden...
pi_103863204
:O -O-
pi_103863275
Moguh :W hier een prima nacht, muppet ligt alleen al vanaf half 6 te kletsen en gillen (van plezier :? Kind is gek :D) in bed maar ik heb nog geen zin om eruit te gaan, hoop stiekem dat ze nog even in slaap valt... ('t is wel stil nu :o)
  woensdag 2 november 2011 @ 08:20:30 #16
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103863965
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 05:19 schreef octopussy het volgende:
+1

Alleen ging vent er vandaag mee uit.
  woensdag 2 november 2011 @ 08:36:43 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103864174
Och mama's met de korte nachten :*
Hier was het vanmorgen voor ons doen vroeg. Gelukkig is papa er uit gegaan zodat ik nog heel even mijn ogen kon dichtdoen.

draak, wat een eigenwijsje heb je toch :D

Kursor, Harry komt ook niet verder dan een hele rits dierengeluiden en mama en papa en aai. (en nog wat geluidjes die voor iets staan).

Noortje O+
Ik moet ook nog eens proberen of Harry nu wel netjes tekent ipv met de stiften smijt.
  woensdag 2 november 2011 @ 09:17:19 #18
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103864848
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 05:19 schreef octopussy het volgende:
Dit. Het was weer 3 uur en 5:30u :O

En de pest is dat ik ook in slaap val, dus ik kan haar niet wakker terug leggen, want zij valt ook in slaap...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103864911
Hier was t half 7 dat k m hoorde. Beetje irritant aangezien ik er zelf pas om 10 voor 7 uithoef en ik dus klaarwakker was :P
Maar hij heeft gespeeld ofzo denk ik, want k haalde m 5 voor half 8 eruit. Hij was echt onwijs vrolijk, al zn knuffels waren door de kamer gesmeten en hij wilde gelijk zn beer hebben O+
Kon m zelfs in zn bed laten staan toen ik zn kleren pakte. Normaal wil hij er gelijk uit als ik zn kamer in loop.
Maar hoop dat zn lichaam snel doorheeft dat t wintertijd is en dat ie dus een uur langer moet slapen :P
pi_103865893
Joehoe, we hadden een goede nacht! *O*

Om 19.00 in bed geknikkerd na een eucalyptusbad, paracetamol, luuf op de borst, neusspray en een ui naast het bed.
Rond 2.00 hoorde ik haar flink hoesten, maar ze ging gewoon weer slapen. ^O^
En toen was ze om 6.30 wakker. Wintertijd zit er nog niet helemaal in dus, maar ik ben tevreden!

Ze ligt nu sinds 8.45 weer in bed, is nog wel heel verkouden.

Sterkte voor iedereen met een prutnacht.

En nu ga ik 27 rapporten schrijven, blegh...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')