Spannendquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
12 november op tv en 13 november in de meeste steden/dorpen.
Nee man, ik moet eerst FOK! uitspelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Misschien tijd dat je daarmee begint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, ik moet eerst FOK! uitspelenJa maar niet teveel uitstellen want als je dat doet dan komt het er ook niet meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja baasquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar niet teveel uitstellen want als je dat doet dan komt het er ook niet meer van.
Ben jij goed in UI's maken? Anders hoor je er zooo niet bij hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk weer eens een SC waar mee ik me verbonden voel.
Een welkome verrassing van Ome GGMM!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk weer eens een SC waar mee ik me verbonden voel.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij goed in UI's maken? Anders hoor je er zooo niet bij hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij goed in UI's maken? Anders hoor je er zooo niet bij hoor.
Waar ben je wel goed in danquote:
Je hoort er wel bij hoor kusjekroel en alles. Als men anders beweert hier krijgen ze met de stok.quote:
Welke stok?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hoort er wel bij hoor kusjekroel en alles. Als men anders beweert hier krijgen ze met de stok.
Dan had hij wel stokje gezegd .quote:
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ewuuuweuwuwuwuw. Ik voel me seksueel aangevallen! TR GEMACHT!!!!1!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan had hij wel stokje gezegd .
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ewuuuweuwuwuwuw. Ik voel me seksueel aangevallen! TR GEMACHT!!!!1!
[..]![]()
Mods staan bekend dat ze een van minimaal 30 cm hebben.
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ewuuuweuwuwuwuw. Ik voel me niet seksueel aangevallen! TR VERWIJDERD!!!!1!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ewuuuweuwuwuwuw. Ik voel me seksueel aangevallen! TR GEMACHT!!!!1!
Minimaal ja.quote:[..]![]()
Mods staan bekend dat ze een van minimaal 30 cm hebben.
Jij bent al spuitgastquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar snel mod worden.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ewuuuweuwuwuwuw. Ik voel me niet seksueel aangevallen! TR VERWIJDERD!!!!1!
[..]
Minimaal ja.
Ben jij al getrouwd?! Zo'n ouwe kerol omgffgdgquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij bent al spuitgastik zou je nog een foto sturen van m'n vrouw trouwens, om te bewijzen dat ze niet 342342 kilo weegt
wacht even.
Hihi, jij bent een faalmod.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal nergens.
Wat confronterend opeens dit gesprek.
Ouwe lul, maar ik prefereer "klootzak", "oetlul" of "lompe hork".quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ben jij al getrouwd?! Zo'n ouwe kerol omgffgdg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |