quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ino ziet dat het goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat wat dat referendum betreft de VVD en PvdA juist helemaal op één lijn zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef RvLaak het volgende:
Zo... Ben benieuwd of de PvdA ballen toont en daad bij woord voegt
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Kwaliteit het volgende:
Zou de gulden terugkomen?
[ afbeelding ]Zoveel guldens heb ik nog nooit live gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel in euro's...![]()
[ afbeelding ]De snip was wel cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Dat is me toch een kansloze actie, zo hé.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat wat dat referendum betreft de VVD en PvdA juist helemaal op één lijn zitten.
Hmm, kamerfractie misschien... Het kabinet heeft een heel ander standpuntquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat wat dat referendum betreft de VVD en PvdA juist helemaal op één lijn zitten.
Hoezo zou het slecht zijn om je volk om toestemming te vragen voordat je je financiële beleid overhevelt naar het buitenland?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is me toch een kansloze actie, zo hé.
Kan bijna niet anders dat het al wat inmasseren is van een exit van Griekenland.
Ik moest altijd hard lachen om de eurolobbygroepjes in Zweedse winkelcentra. Nu zullen ze blij zijn dat ze dat die ellende niet hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef remlof het volgende:
Guldens
Van die kutdingen die ik 20km verderop al niet eens meer kon uitgeven.
Omdat men driftig bezig is jouw puinhoop op te ruimen? Kom nou zeg. Dan is men er eindelijk uit en dan tover je zoiets uit je hoedje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo zou het slecht zijn om je volk om toestemming te vragen voordat je je financiële beleid overhevelt naar het buitenland?
Eh nee hoor, dat referendum gaat bakken met geld kosten als het er komtquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm, kamerfractie misschien... Het kabinet heeft een heel ander standpunt
[ afbeelding ]Ik zit er niet op te wachten. Mag ik een biertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is dan 6 gulden.
Mag ik tien bier?
Dat is dan zestig gulden.
Net of je in een pauperland bent.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |