SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Anton en Dimitri moeten maar samen door, leuk voor de halve finales
Leg de messen maar weg... ow nee, het is een keuken..quote:
GEEF ME SAUSquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:00 schreef roos85 het volgende:
#100 moet wel een speciale TT krijgen he
Dat was de opzet van de vorige seizoenen, en qua eerste dagen waren ze net zo slecht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik zeg : fuseer alsjeblief een aantal provincieën, al is het alleen maar om de voorrondes van Topchef wat sneller te laten verlopen
Wat is die 13e provincie van Nederland dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat was de opzet van de vorige seizoenen, en qua eerste dagen waren ze net zo slecht.
Kleine vijver om uit te vissen en in dit seizoen hebben ze er dertien modderpoeltjes van gemaakt.
België belde, ze willen hun provincie land terug.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is die 13e provincie van Nederland dan?
Ik zou niet weten uit wat voor een hol je die kanidaten je anders vandaan zou moeten halen, er moet gewoon een dertiende provincie zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is die 13e provincie van Nederland dan?
En die kunnen over het algemeen ook nog wel lekker koken ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:58 schreef SiGNe het volgende:
En de 13e provincie is "de West", oftewel de Antillen
Eigenlijk wel jammer dat ze die niet meegeteld hebben, genoeg Antilianen in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |