Er is geen vochtprobleem. Appy heeft het alleen over als ik in de winter een natte scooter naar binnen rij, de ondervloer kan kromtrekken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef blomke het volgende:
Als vocht het probleem is, moet je de oorzaak (lekkage, vochtige ondergrond) aanpakken en ook meer gaan ventileren.
Alleen isoleren werkt niet, misschien zelfs contra-
Dat is glaswol..quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef blomke het volgende:
Gebruik daarom steenwol, dat is wat en masse in de nieuwbouw in de spouw wordt geplaatst; je ziet die stapels veel op de bouwterreinen liggen. Harde persing platen PIR/PUR zijn ook toe te passen,
Goeie opmerking! Wat is dan het probleem dat je wilt gaan isoleren?quote:
Staat in de OP, maar voor jou ff geknipt en geplakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef blomke het volgende:
[..]
Goeie opmerking! Wat is dan het probleem dat je wilt gaan isoleren?
quote:Deze wil ik gaan isoleren, zodat mijn spullen ( scooter accu, gereedschappen, 2e koelvriescombi ) langer mee gaan.
Dat idee van een thermostaat is een goeie! Dank je wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:43 schreef Forno het volgende:
Ik zou geen tijdschakeling aanbrengen maar iets van een thermostaat in combinatie met een elektra-, petroleum- of gaskacheltje. Dan ben je altijd verzekerd dat de temperatuur niet onder 0 graden komt, en dat ie in het voor- en najaar voor niets staat te stoken als dat niet nodig is.
Het scheelt me inderdaad een hoop werk! Bedankt!quote:Op zondag 6 november 2011 15:43 schreef error_404 het volgende:
Wat je ook met de vloer kunt doen, is hier wel van die blauwe platen, drukvaste isolatie op leggen en dan 2 dunne lagen multiplex kruislings er bovenop leggen / verlijmen. Dat scheelt je een hoop hoogte en de druk wordt makkelijker verdeeld dan bij een balklaagje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |