Eerst minstens 10 topics meeposten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:27 schreef Jack_ het volgende:
Okay, anyway. Ik vind dat we de OP een beetje moeten opleuken! Met nog meer fun!
Ja, vinnik ook hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eerst minstens 10 topics meeposten.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eerst minstens 10 topics meeposten.
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef ThaPlayah het volgende:
Ben ik de enigste die niet ziet wat daar staat
Neuh. DP is sowieso eniger.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef ThaPlayah het volgende:
quote:
Goedzo.quote:
Het ligt in ieder geval wel aan jouquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef ThaPlayah het volgende:
Ow..ruk...quote:
quote:
Beetje nederig blijven hoor.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, Vanyel is nogal trefzeker zeg maar... Op allerlei gebied eigenlijk.
Fipohunten/sepo/trip/vierpo of wat dan ook, evenals lapohunten is over het algemeen (99,9% van de gevallen) niet toegestaan.quote:
Oh mag ik alsjeblieft nog een note dan???quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fipohunten/sepo/trip/vierpo of wat dan ook, evenals lapohunten is over het algemeen (99,9% van de gevallen) niet toegestaan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, Vanyel is nogal trefzeker zeg maar... Op allerlei gebied eigenlijk.
*speculaas naar binnen werkt*.quote:
Dat weet ik. M'n eerste vierpo-garpje en ik krijg gelijk op m'n donderquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fipohunten/sepo/trip/vierpo of wat dan ook, evenals lapohunten is over het algemeen (99,9% van de gevallen) niet toegestaan.
Sorry hoor, maar hier past echt alleen eenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |