Ik zou hem graag hebben, maar Miniem is eerst. Ik heb er inmiddels van mensen om mij heen wat mogen ontvangen. Ik heb Sinterklaas-nijn over inmiddels en hoop hem te ruilen tegen Pieten-nijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Ik heb er wel 1 liggen, doe er zelf eigenlijk toch niets mee...
Ik zou hem graag willen hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Ik heb er wel 1 liggen, doe er zelf eigenlijk toch niets mee...
Spoor je familie aan om de kerstkaarten, postzegels, krasloten, staatsloten en andere zooi te kopen bij de Bruna. Zo kom ik eraanquote:Op donderdag 17 november 2011 15:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zou hem graag willen hebben
Heb er nog geen 1![]()
Ik stuur je een PM.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Nu maar hopen dat de postbode ze niet ook spaart, want ik heb nijntje vandaag uitgezwaaid en in de brievenbus gedeponeerd.
Maakt niet uit dat je niets hebt. Envelop 1 is binnen. Ik wacht nog op Envelop 2 en dan gaan er een aantal die over zijn jouw kant op! Dank je wel voor de PM met je adres.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:36 schreef Miniem het volgende:
Ik heb er nog steeds maar eentje dankzij sir_stirling_mosleyDus ik heb niks voor je
![]()
Pm komt er aan
Ik heb een standaard envelop gevondenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:42 schreef Miniem het volgende:
Zou ik ook tof vinden Etcetera
Als je een envelop gevonden hebt hoor ik het wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |