die doos was van me speakers,quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:46 schreef beelz het volgende:
Komt het uit die doos op de foto? Want dan heet het Jamo.
Zijn het witte tegels?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:49 schreef spinner1 het volgende:
[..]
die doos was van me speakers,
en het is ook geen kinect.
K'nex bedoel jij denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:51 schreef Vuja het volgende:
Oh wacht Kinex is dat andere speelgoed wat erop lijkt
jij ? kan je mooi een biertafel bouwen om je biertje op te zettenquote:
Beter flikker je het weg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef spinner1 het volgende:
[..]
jij ? kan je mooi een biertafel bouwen om je biertje op te zetten
50 euro ! alleen voor jou.
Als je denkt dat dat Lego is dan had je vroeger houten speelgoed en maakte je moeder speelgoed van vilt voor je. Je ouders haten je.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:04 schreef spinner1 het volgende:
[..]
kom jij het zeker uit me vuilnisbak stelen, nee dank je.
ik probeer het op de rommelmarkt genaamd marktplaats. Maar als ik zou weten hoe het heet dan verkoopt het een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Je kan het altijd proberen bij een rommelmarkt of kringloopwinkel. Veel geld is het in mijn ogen niet waard.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:49 schreef spinner1 het volgende:
[..]
die doos was van me speakers,
en het is ook geen kinect.
weet je dan hoe het heet ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef borbit het volgende:
hahah veel mee gespeeld. Ik heb nog 2 dozen van die zooi liggen.
heb ff gekeken die dozen die ik heb komen uit amerika, zal hier wel een ander naam hebben lijkt me.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef spinner1 het volgende:
[..]
weet je dan hoe het heet ?
of ben je eventueel geinteresseerd in nog een doos ? voor jou maak ik een zacht prijsje
en wat voor naam staat er op jou dozen ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef borbit het volgende:
[..]
heb ff gekeken die dozen die ik heb komen uit amerika, zal hier wel een ander naam hebben lijkt me.
Ik heb even gekeken op mijn dozen, er staat "TS is een r-tard." op. Ik hoop dat je er wat aan hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef spinner1 het volgende:
[..]
en wat voor naam staat er op jou dozen ?
jaja, lolquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op mijn dozen, er staat "TS is een r-tard." op. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
de amerikaanse naamquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef spinner1 het volgende:
[..]
en wat voor naam staat er op jou dozen ?
weetje, ze zijn niet verplicht je te helpen....quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:15 schreef spinner1 het volgende:
Had wel verwacht dat tussen de intellectuelen hier ook wel een persoon zou zitten die weet hoe dit speelgoed heet.
i know,quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
weetje, ze zijn niet verplicht je te helpen....
Klopt. En er zijn inderdaad een aantal kinderachtige posts.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef spinner1 het volgende:
[..]
i know,
maar vragen staat vrij , toch ?
En jij hebt een goede deleteknop.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. En er zijn inderdaad een aantal kinderachtige posts.
Wat is TS ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef Dagonet het volgende:
Maar TS, hoe oud is het speelgoed eigenlijk?
Wellicht dat men het herkent in MLN?
TS= Topic Starter, dat ben jij dus in dit geval. En MLN is Memorly Lane. Het forum om oude herinneringen op te halen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:18 schreef spinner1 het volgende:
[..]
Wat is TS ?
het speelgoed is een jaartje of 20 a 25 jong
TS ben jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:18 schreef spinner1 het volgende:
[..]
Wat is TS ?
het speelgoed is een jaartje of 20 a 25 jong
ik had dus beter in een ander topic deze vraag kunnen stellenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
TS= Topic Starter, dat ben jij dus in dit geval. En MLN is Memorly Lane. Het forum om oude herinneringen op te halen.
er staat een foto op de 1e pagina van het topicquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
TS ben jij.. Topicstarter.
Maar goed, we zoeken dus speelgoed uit begin jaren 90, eind jaren 80.
Het ziet eruit als iets als dit?
http://www.virtualtoychest.com/l/linkits/linkits.html
Ander forum. Ik kan hem er wel heenschoppen als je wilt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:25 schreef spinner1 het volgende:
[..]
ik had dus beter in een ander topic deze vraag kunnen stellen
Ach, met een beetje creatief googelen kom je al een heel end.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:27 schreef spinner1 het volgende:
jaaa
jij bent goed !!!!!
dank u Dagonet !
huhquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Adames het volgende:
je hebt er wel heel weinig aan, zeker in zo'n hoeveelheid. zou de moeite niet nemen om te verkopen.
Dat kan jij, als simpele FOK user, niet doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef spinner1 het volgende:
hoe sluit ik nu dit topic ?
is me 1e topic
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef RichardHammond het volgende:
Wat een rotzooi.
Lego en K'nex dat was bazig.
Hij had een linkje van de advertentie naar mij gestuurd. Net toen ik wou bieden heeft hij hem eraf gehaald.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:11 schreef dribbel79 het volgende:
Leuk topic, leuke acties, leuke posts...maar waar blijft de advertentie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |