Leuk!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg een cursus creative writing.
Ik krijg er beelden bij van een CL die probeert te schrijven met een pen, ingeklemd tussen haar grote teen en die teen ernaast.quote:
We krijgen geen huiswerkquote:
Had je nog iets aan mijn routebeschrijving?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We krijgen geen huiswerkDus ook niet echt feedback, dat moet je apart afspreken en dan gaat ze jouw verhaal voor de hele groep analyseren
. Dus dat doe ik niet. Het was wel grappig op zich, ik heb zowaar m'n scheur opengetrokken. Alleen wat een takke-eind reizen
En ik heb dus niet gegeten, maar ik heb ook niet echt honger.
Nou ja, het is vijf minuten lopenquote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef JDude het volgende:
Ik snap ook niet dat ze dat station "Tilburg Universiteit" hebben genoemd. Als je uitstapt zie je alleen maar woningen.
Ik denk omdat dat toch wat specifieker is dan "Tilburg Woningen"quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef JDude het volgende:
Ik snap ook niet dat ze dat station "Tilburg Universiteit" hebben genoemd. Als je uitstapt zie je alleen maar woningen.
Dat zou ons nooit gebeuren heh, JD!quote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef CherryLips het volgende:
In het begin wel, want ik wist niet aan welke kant van het station ik moest zijn.
Echt niet!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat zou ons nooit gebeuren heh, JD!
Is dat het station wat vroeger West was? Of is er een station bijgekomen? Want vanaf West is de universiteit toch goed te belopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef JDude het volgende:
Was vroeger West inderdaad. Maar nu Reeshof open is, ligt West opeens in het Middenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Lolaatje het volgende:
Is dat het station wat vroeger West was? Of is er een station bijgekomen? Want vanaf West is de universiteit toch goed te belopen.
Vanuit hier is het ook wat dichterbij natuurlijk. En vroegah, toen ik nog ieder weekend naar het ouderlijk huis ging, kwam ik iedere week 2x langs de Tilburgse stations.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Wat een Tilburg-kennis allemaalIk kom er echt nooit.
Wzz.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ex woonde er, ben er inmiddels al jaren niet meer geweest.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Houden zo.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mijn ex woonde er, ben er inmiddels al jaren niet meer geweest.
Mooi.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef CherryLips het volgende:
In het begin wel, want ik wist niet aan welke kant van het station ik moest zijn. Maar toen hingen er bordjes over een bachelor voorlichting en kon ik die volgen. Nog bedankt! Anders was ik al gelijk de verkeerde kant opgelopen want de GPS op m'n telefoon faalde nogal.
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat het station wat vroeger West was? Of is er een station bijgekomen? Want vanaf West is de universiteit toch goed te belopen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:39 schreef Tegan het volgende:
At vorige topic, kan niet quoten mobiel. Tilburg West heet nu University omdat het met de komst van Tilburg Reeshof niet meer het meest west gelegen station was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |