Mooi!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed. Moe, maar goed. Het was een leuke dag at work vandaag. Het is grappig hoe intensief samenwerken met iemand die je niet zo mag je zo van mening kan doen veranderen over die persoon
. Plus, gister was echt een stomme dag door een voorval at work, dus deze voelde extra lekker.
Morgen nog een dubbele dienst en dan vier hele dagen weekend.
Samenvatting: Het gaat lekker.
En hoe is het met u?
Waar was je druk mee?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi!
Hier alles prima. Druk dagje achter de rug, dus nu ff bijkomen nog voor het slapengaan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Tegan het volgende:
En gisteren kwam mama onverwachts langs en toen hadden we voor het eerst dat ik me kan herinneren een gesprek van meer dan een uur zonder ruzie. Helaas ging ze wel weer met ruzie weg
.
Afspraken, van 8 uur tot 6 uur. Zonder pauzes tussendoor.quote:
En je bammetjes danquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afspraken, van 8 uur tot 6 uur. Zonder pauzes tussendoor.
Tijdens overleg no. 3 opgesmikkeld.quote:
Tja, wat doe je er aan?quote:
Die mogelijkheid is er helaas niet altijd.quote:
Ehm, volgende week donderdag. Dan heb ik volgende week woensdag, donderdag en vrijdag plannenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er helaas niet altijd.
Wanneer spreken wij es af?
Nice, heb ik nog ruim een week om te genieten van de voorpret.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef Tegan het volgende:
Ehm, volgende week donderdag. Dan heb ik volgende week woensdag, donderdag en vrijdag plannen.
quote:
Ik dacht dat je wel me ging doen met voorpretten.quote:
Dan is het goed. Ga ik alvast nadenken over wat je aan moet doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |