Dat is de juiste volgorde jaquote:
Ik zal die droom wel in ieder geval deze week mailen (ik zet het wel in Word).quote:
DMquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik zal die droom wel in ieder geval deze week mailen (ik zet het wel in Word).
Oh nee, wacht ik heb natuurlijk geen emailadressen van potentiële deelnemers...
Direct messagequote:
kun jij niet zo goed lezen dan? de meeste mensen snappen nl wel wat ik schrijf hier op fok en vinden me vaak juist erg duidelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef mousy31 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 1 november 2011 15:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Je bent taalkundig nogal moeilijk te volgen hoor.
Yo.quote:
Je gebruikt af en toe nogal kromme zinnen vind ik, maar goed. In dit geval niet!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
kun jij niet zo goed lezen dan? de meeste mensen snappen nl wel wat ik schrijf hier op fok en vinden me vaak juist erg duidelijk
Hehe ik zie het inderdaad! Minder voor je...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:42 schreef mousy31 het volgende:
yep maar ben wel blij dat ik vaak vanuit mn gevoel praat/ typ omdat het vaak juist is
mn hele quote ging net mis weet nie hoe ik dat nou weer gedaan heb lol
quote:
Leeg??quote:
Jij, ik (90%), Enneacanthus_Obesus denk ik, die andere Roosendaler mogelijk?, die waarschuwer misschien...quote:
Het ging niet goed met quoten!quote:
Sorry, ik ben stronteigenwijsquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:47 schreef mousy31 het volgende:
lol ik ga weer stoppen met typen.
als jullie dan zo eigenwijs zijn en wel gaan draaien zorg er dan in elk geval wel voor dat er een medium bij aanwezig is aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |