Dat is wel duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies.
Tuig, allemaal tuig.
nee want ik ben een baasquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
met ?
tevens GM, ga jij nog Skyrim halen ?
Wat zijn wij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zou raar zijn geweest als hij daarvoor moest betalenals vrienden doe je dat gewoon
Klinker begon, ik niet. `Daar gaan we kaasfondueën met leeell.`quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef leeell het volgende:
[..]
jaja, wat is dit allemaal, hoogverraad
Nee nee, ik zei: Laten we een keer gaan kaasfondueën met leeell!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinker begon, ik niet. `Daar gaan we kaasfondueën met leeell.`
Dat was het.
Roddelen.
hoe durft die lulquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef Etsu het volgende:
mijn rijinstructeur gaat een tijdje tussenuit, dus dat betekent later afrijden en alles
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe durft die lulnieuwe zoeken
jezusquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]de lessen gaan al moeizaam, dus tja..
en het is een vrouw. ze wordt geopereerd aan haar hersenen en alles omg
nee, want ze is de enige die gebarentaal kan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezus
ga bij een ander dan?
Maar heb je dat nodig dan tijdens het auto rijden? je handen meoten aan het stuur man!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, want ze is de enige die gebarentaal kan.
is af en toe wel handig ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar heb je dat nodig dan tijdens het auto rijden? je handen meoten aan het stuur man!![]()
Ben jij doof?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, want ze is de enige die gebarentaal kan.
Ohja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
is af en toe wel handig ja.
ik heb ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |