Hey over jou heb ik georddeld vandaag. Maar nog steeds geen idee wie je bent dus hoi!quote:
Geeft niet hoor. Leeell huilt zichzelf elke avond in slaap omdat hij alleen op fok aanzien heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik laat me huilend in mn poeperd nemen door Breezer om de pijn in mn hart even te vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ja. Logisch. Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik laat me huilend in mn poeperd nemen door Breezer om de pijn in mn hart even te vergeten
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Leeell huilt zichzelf elke avond in slaap omdat hij alleen op fok aanzien heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet op FOK! iig, spytool ziet nietsquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hey over jou heb ik georddeld vandaag. Maar nog steeds geen idee wie je bent dus hoi!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Leeell huilt zichzelf elke avond in slaap omdat hij alleen op fok aanzien heeft.heb idd redelijk aanzien ook in RLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alpha als fuckOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Gewoon in persoon.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef leeell het volgende:
[..]
niet op FOK! iig, spytool ziet niets
[..]
heb idd redelijk aanzien ook in RL
alpha als fuck
met ?quote:
KB en Dastan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
met ?
tevens GM, ga jij nog Skyrim halen ?
wat laagquote:
jij moet dastan even betalen manquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef leeell het volgende:
[..]
wat laag
even dastan aanspreken erover
wij moeten meetenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef leeell het volgende:
[..]
niet op FOK! iig, spytool ziet niets
[..]
heb idd redelijk aanzien ook in RL
alpha als fuck
klopt, even doen danquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij moet dastan even betalen man
misschienquote:
goedzo, die arme jongenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt, even doen dan
zal ff zn rek.nr vragen
ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien
[..]
goedzo, die arme jongen
Dat lijkt me geen pretje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef leeell het volgende:
sowieso, hij mocht bij mij overnachten , alsof dat gratis is, tfoe
arm zijnquote:
wantquote:
het zou raar zijn geweest als hij daarvoor moest betalenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef leeell het volgende:
sowieso, hij mocht bij mij overnachten , alsof dat gratis is, tfoe
ja natuurlijk,quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zou raar zijn geweest als hij daarvoor moest betalenals vrienden doe je dat gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |