abonnement Unibet Coolblue
pi_103894681
Esmee <3 pierballuh <3

Isabeau had zin in soep vanavond:

Ik wil soep eten. Het is een goeie dag voor soep.

:D
  woensdag 2 november 2011 @ 22:19:32 #27
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103896633
groot gelijk isabeau. dat vond ik ook! :9~

en die TeWein! hihi!

dat is ook wel erg sterk emmee! dat je opa kunt optillen, wow!
in de haak.
  woensdag 2 november 2011 @ 22:22:50 #28
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_103896808
Grootspraak en betwetertjes O+

Vannacht werd mijn jarige job wakker en hij wilde even bij de taartjes kijken die ik gemaakt had.
Ik knuffelde hem en zei dat hij nu echt 5 was. Vraagt ie hoe laat het is. Ik zeg 'Kwart voor 1.' Hij keek me aan en zei 'Dan ben ik echt geen 5, morgen pas. Nu ben ik 4 of zo... of half 5!'

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 02-11-2011 22:28:40 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_103896983
Jarige Job O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103905779
goedemorgen.
Haal ik vanmorgen Seb uit bed zegt ie: mama moet jij schoon luiertje? Je stinkt. :{w
dus... maar meteen even onder de douche gesprongen :P Het was toch tijd voor mijn maandelijkse wasbeurt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_103925392
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:14 schreef Estrys het volgende:
goedemorgen.
Haal ik vanmorgen Seb uit bed zegt ie: mama moet jij schoon luiertje? Je stinkt. :{w
dus... maar meteen even onder de douche gesprongen :P Het was toch tijd voor mijn maandelijkse wasbeurt.
:D _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_103925622
Eerder deze week:

Zucht, ik zeg dat ik zo even een tonijnsalade ga maken.
Milou helemaal over de rooie: IK EET GEEN KONIJN!
Ik: tonijn geen konijn!
Milou: oh oke sukkel ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_103925926
Was bijna 2 weken zonder internet (ja het kan dames :7) en heb nu teruggelezen en ik moest echt heeeeeeel erg hard lachen, wat zijn alle kindjes toch ontzettend wijs O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_103974347
Mijn peutermeiske is ook zo'n lekkere eigenwijze kletskous. Het valt allemaal niet in de categorie kinderwijsheid zoals de geweldige praatjes van Milou, Seb, Rocka's B., etcetera, maar ik vind het toch ontroerend.

Vanavond wilde ze niet dat ik haar een boekje las - je zal tenslotte maar een grote meid zijn. Dan kun je dat zelf. Ze pakte een boekje waar alleen maar dierenplaatjes in staan en ging er eens goed voor zitten. "Hallo koe! Ga je mee? Nee? Oh. Hondje gaat wel mee? Ja? Okee. Doei!" O+

En gisteren op de fiets ging ze een zelfgemaakt liedje zingen. "Grote bomen grote bomen trein, grote bomen, mooie grote bomen, achter grote bomen isse trein, oeh mooie trein!" :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator vrijdag 4 november 2011 @ 22:00:59 #35
5428 crew  miss_sly
pi_103976642
haha, seb. Daar kun je het dan mee doen :D

Willow O+ Schattig is dat!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103991383
Iris zingt: "Tomaten tomaten, de koeien hebben staarten, de koeien hebben staarten"
mama: "de meisjes hebben..."
I: Rokjes aan..."
mama: "daar komt sinte..."
I: "... klaas aan" *) (echt met een valse grijns, want ze weet het wel...)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_104002373
Ik heb echt weer dubbel gelegen om sommige praatjes _O- Wat een geweldig topic is dit toch :D
pi_104007458
M. net: 'ik vind blote suikerklontjes niet zo lekker.'
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_104007960
Ik haalde dana vrijdag op uit het kdv en we zitten in de auto onderweg naar huis wat te kletsen
Na een tijdje zegt ze ineens "ik zeg niks meer tegen je mama". Dus ik vraag, waarom niet? "Omdat ik kapot ben denk ik" :')

En vanmorgen vroeg ik dr of we dit jaar sinterklaas weer van de boot gingen halen als hij hier aankwam, waarop ik als antwoord kreeg "Nee ik ga liever naar spanje hem halen, is veel leuker"
tja kan dr geen ongelijk geven ;)
  zondag 6 november 2011 @ 13:38:44 #40
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104029325
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:20 schreef Spewey het volgende:
Zaterdag even boodschappen gedaan, Ryan liep steeds weg dus ik was het zat en hij moest vast in de buggy. We staan in de rij bij de Hema, naast ons wordt een meneer in een rolstoel geparkeerd. Ryan kijkt er eens naar en vraagt "Mag je ook niet uit je buggy? Ook stout?"
Ik ben nog nooit zo rood geweest. :@ Meneer moest er zelf gelukkig om lachen.
Geweldig ^O^ als je hier niet om kan lachen dan heb je geen humor :+

Haha "geluksbord" _O-

En over "andere" uitspraken maar neit te spreken. Hilarisch weer _O-
Heerlijk die kinderwijsheid O+
Rayen 2½ jaar!
  zondag 6 november 2011 @ 15:09:30 #41
62233 Jelief
ikke lief!
pi_104034096
Ruben eet graag grote broodjes want daar wordt je groot van (net als van pindakaas trouwens)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 6 november 2011 @ 19:08:03 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_104043887
Ach Estrys, Dean zegt vaak dat ik naar zure melk ruik, ook zo lekker complimenteus!

Wij hadden het over onze kat castreren..D. vroeg wat dat betekende, dus ik probeer uit te leggen dat ie dan geen kindertjes meer kan krijgen omdat de dokter zijn balletjes weghaalt.

"Maar mama, dan kan ie niks meer zien :o "! (Hij dacht "oogballetjes") :').

Daarnet zagen we een promo van het beste idee van Nederland..Dus wij vragen "Weet jij wat het beste idee van Nederland is Dean? " reactie : "Goed uitkijken als je oversteekt".

En net kwam ie even melden dat onze kat nogal "Ordinaiwww" deed :').
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_104044349
Ik zit hier even een beetje te sippen, Milou is vandaag 11 jaar geworden maar het is net het weekend van haar vader en toen dacht ik van: even hier bijlezen.

En weten jullie wat... ik voel me nu een stuk blijer :D
Tnx dames en vooral de kindjes dus O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 6 november 2011 @ 19:25:00 #44
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104044511
gefeliciteerd kloddertje! :*

en ik kreeg net te horen dat ik naar mosselen rook, ook een leuk compliment. maar later zei ze dat het vast aan m'n knoopjesvest lag... :')

haha Vivi, die Dean, :D met z'n 'ordinaiww' (én gradaties!) :)
in de haak.
pi_104066783
Wolf vindt het altijd overal leuk om dieren te benoemen en/of het bijbehorende geluid erbij te maken.En weet ook altijd het juiste dier te benoemen tegenwoordig.
We waren laatst ergens een broodje aan het eten en er zat een oudere deftige mevrouw naast ons met op schoot een piepkleine chihuahua. Wolf zat een poos heel aandacht onafgebroken naar het beestje te kijken en zei toen luid'' MIAUW! met een gestrekte vinger naar het dier
:D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104067099
Haha Wolf! Logisch, chihuahua's lijken ook helemaal niet op honden!

Niels zaterdag in de trein:
"Meneer pet op! Mevrouw geen pet op, Nieuws ook geen pet op."
"Meneer been! Been vastzit. *knikt* Nieuws ook benen, vastzitten, haha grappig!" (hele coupe lag in een deuk)
En toen er iemand moest niezen bleef hij vijf minuten nepniezen _O-
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 7 november 2011 @ 10:41:31 #47
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104067175
haha en vond de hele coupé het toen nog steeds leuk? ;) (Nieuws is 'n schatje!! O+ )

en Wolf, hihi! chihuahua's zijn dan ook wel erg ver af komen te staan van hun wolven-voorouders...
in de haak.
pi_104067335
Nou ja, misschien is 5 minuten wat overdreven ;)
Maar sommige mensen ergeren zich sowieso aan kinderen die geluid maken in de trein :O Was wel schattig, een hele stoere jongen van een jaar of 18 (De Meneer met de benen en de pet) lachte steeds helemaal vertederd naar Niels O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104068193
Nieuws O+

Lis vanmorgen op de fiets: ik ben moedood! :O

En gisteren zei ik: wil je een appel of een mandarijntje. Ik wil een eh, bikini, hoe heet dat ook alweer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_104069896
Haha, Niels, kletskous in de coupe. O+

Ko houdt ook van bikini's, eh kiwi's! :Y)

Eerste praatje van Ko dat ik hier post:
ik: straks wordt je grote broer, he Ko?
Ko: neehee, boerin!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')