abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103984723
Wat leuk om pepijn weer eens te zien! Die dobbelstenen zijn handig en leuk! Hoe oud is Pepijn? Die moet nog 5 worden toch?
Kyllian is nu ook erg bezig met letters, vooral spellen, rijmen en schrijven. Hij wil erg graag leren en om die reden hoop ik ook zo dat hij na dit schooljaar naar groep 3 kan. Hij zit nu in 1-2 omdat hij van november is.

B. hoe was je feessie??

ow er zijn geloof ik wel uitzonderingen hoor, Kyllian is eigenlijk met alles blij *O* en anders is hij ook wel snel om te praten :P Hij kreeg vandaag wel iets wat hij al had "hé alweer" Papa: ,,altijd handig om er nog 1 te hebben". Kyllian: ,,Owja dat is waar".

Vandaag was zijn kinderfeestje, we zijn naar Ballorig geweest. Het was zeer geslaagd, ze hebben zich goed vermaakt. Alhoewel ik ook wel blij ben dat het weer achter de rug is :P

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 05-11-2011 23:38:13 ]
pi_103987819
Klinkt leuk kyllians feestje.

Pepijn is van 2 juli, dus die is nog lang geen 5. Al zou hij dat graag willen. Hij was al hevig teleurgesteld dat hij na de herfstvakantie niet in groep 2 zat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 november 2011 @ 08:04:30 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103987902
Wat een leuke foto's van Pepijn :) En cedej, knap hoor :D

Christan is ook niet goed in plannen, maar goed, zijn huiswerk voor na de vakantie is in elk geval af :+ (gisteren gemaakt)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 5 november 2011 @ 08:23:44 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_103988010
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 07:40 schreef p_iglet het volgende:
Klinkt leuk kyllians feestje.

Pepijn is van 2 juli, dus die is nog lang geen 5. Al zou hij dat graag willen. Hij was al hevig teleurgesteld dat hij na de herfstvakantie niet in groep 2 zat.
Terecht :) Maar wie weet na de kerstvakantie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103988069
Nou nee hoor, die zit het hele schooljaar waarschijnlijk nog gewoon in groep 1. Al is het wel een combiklas dus hij kan ook prima meedoen met de groep 2 dingen, maar ja dat hoort volgens hem niet want hij is pas groep 1...

De juf heeft haar handen vol aan hem dat is al wel duidelijk, ondanks dat hij pas 3 weken hier op school zit. Maar een ervaren juf die volgens mij prima kapabel is om met hem om te gaan, dus we zien wel hoe het gaat lopen.
pi_103989205
Piglet, een cedej, heerlijk O+
Wel fijn dat de juf er goed mee om kan gaan. Hopelijk blijft hij genoeg uitdaging krijgen op school!
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:44:37 #57
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_103991018
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 08:30 schreef p_iglet het volgende:
Nou nee hoor, die zit het hele schooljaar waarschijnlijk nog gewoon in groep 1. Al is het wel een combiklas dus hij kan ook prima meedoen met de groep 2 dingen, maar ja dat hoort volgens hem niet want hij is pas groep 1...

De juf heeft haar handen vol aan hem dat is al wel duidelijk, ondanks dat hij pas 3 weken hier op school zit. Maar een ervaren juf die volgens mij prima capabel is om met hem om te gaan, dus we zien wel hoe het gaat lopen.
En dan het volgende jaar naar groep 3...
Pas je wel op voor onderpresteren (niet met groep 2 dingen bezig willen omdat hij in groep 1 zit en dus niet omdat het zijn interesse niet heeft of te moeilijk voor hem is)? Niet dat het erg is dat hij niet alles laat zien wat hij kan, maar als hij erg onder zijn kunnen bezig is, heb je kans dat hij daar erg ongelukkig van wordt.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_103991212
Thx voor de waarschuwing. Gelukkig zit ik daar na eigen ervaringen bovenop. De juf gaat er ook mee aan de slag, die had al allemaal plannen en ideeën, dus dat komt vast goed.
pi_103998381
Fijn is dat, als een juf dat goed oppakt. Ik merk hier veel verschil tussen vorig schooljaar en nu.
Vorig jaar werd het maar als lastig gezien dat meike zo met letters bezig is, en moest ik het maar afremmen, dit jaar heeft ze een ervaren juf en die neemt haar zo nu en dan met een groepje apart en dan gaan ze een werkje maken over letters. Laatst moesten ze een letter uitknippen en vervolgens plaatjes opzoeken die met die letter begonnen en die vervolgens erbij plakken. Helemaal leuk!
Deze juf gaat gewoon mee op het niveau van het kind, maar niks moet. Ik ben er blij mee.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104009438
Klinkt goed Karin!
pi_104010137
Fijn Karin!

Amber leest nu op AVI-geel, dat gaat supergoed.
En als z zo doorgaat als ze nu doet gaat ze volgend jaar naar groep 4.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:41:45 #62
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104016212
B's feestje is a.s. woensdag (en ik kijk er zo naar uit, not...!)

En met zijn oren gaat het prima. Hij is zich er ook bewust van dat hij zelf voorzichtig moet zijn met water e.d. En soms is ie nog graag doof.

Gelukkig was B dus niet de enige die ondankbaar was wat betreft een cadeau. Hij vond het gewoon maar niks dat ie zo'n groot skateboard kreeg van zijn oom en deed ook echt raar daarover. Ik wist niet eens hoe ik moest reageren op dat moment behalve dat ie even normaal moest doen. Gelukkig heeft hij de boodschap begrepen toen ik hem apart nam. Ik heb hem verteld dat hij het vast ook niet leuk zou vinden als hij naar de verjaardag van een vriendje mocht en dat het vriendje zijn cadeau niet leuk zou vinden. Hij viel me huilend om de nek en heeft het goedgemaakt met mijn broer. <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_104024730
Ireth, gefeliciteerd met je grote Suus! *O*
een hele fijne dag gewenst met veel kadootjes :P

[ Bericht 24% gewijzigd door -Caroline- op 06-11-2011 11:41:11 (plaatje toegevoegd) ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 november 2011 @ 11:48:56 #64
13151 crew  Rewimo
pi_104025001
Suus, gefeliciteerd! *O*

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 november 2011 @ 12:10:46 #65
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104070057
Suus!!! Gefeliciteerd!

Pepijn knappe vent!
pi_104080499
Thomas had zaterdag zn feestje, was erg geslaagd O+
dit is de beste weergave vh feest:
donker, kleurig, hoop lol, jongens en meiden , voor herhaling vatbaar :Y

maandag 7 november 2011 @ 17:49:03 #67
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_104082783
Dat ziet er sfeervol uit, Cooki.
Wij hadden ook een discofeest, maar dat was beduidend minder kleurrijk. Leuk dat het zo'n succes was!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_104082918
Suus gefeliciteerd!

Fijn dat het geslaagd was Cooki!
pi_104084427
ja nou, vooraf wist ik niet of ik de tijd vol kreeg :|W
achteraf hadden we bijna tijd te kort:
vooral t verstoppertje spelen in de tuin (met gekregen mini-zaklampjes) was veeeeel te kort volgens de dametjes/heertjes O+
nu ben ik van plan om als er sneeuw ligt, nog n keer zo'n feest te doen, vb kerstvakantie-tiener-party oid *O*
pi_104088990
Suus, gefeliciteerd!!

Cooki, dat ziet er vrolijk uit!
pi_104167536
Ja hallo, joehei! *O* Zet uw zonnebril maar op, want ik zit te glimmen van trots! B-)
Mijn zoon heeft vanmiddag in welgeteld (of eigenlijk niet geteld..) 3 rondjes leren fietsen zonder zijwieltjes...! :o _O_
Ik vind het zó knap van mijn motorisch onhandige menneke.
Hij had zich al een half jaar geleden voorgenomen: "Als ik 5 ben dan kan ik zonder zijwieltjes." Et voilà!
We waren bij een vriendje, Thies wilde het eens proberen (we waren tot nu toe te laks geeest om de zijwieltjes eraf te slopen :@ ), en hoppa, eerst even aan zijn mouwen vastgehouden, toen aan één mouw, toen was ik moe van het meerennen, en toen kon hij het gewoon ineens alleen... :o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 9 november 2011 @ 17:50:03 #72
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_104168700
Ooooooooh wat goed van Thies!!! *O*
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 november 2011 @ 17:54:51 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104168885
Stoere vent *O* leuk om te zien dat het ineens echt maar twee, drie rondjes nodig heeft om te lukken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_104170927
Wow Moonah, glimmend van trots ^O^ wat knap van Thies *O* en wat een heerlijk gevoel moet dat zijn als t ineens "zomaar" lukt :Y O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2011 @ 19:20:06 #75
13151 crew  Rewimo
pi_104172449
Thies, knappe jongen! *O*
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 november 2011 @ 19:24:16 #76
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_104172666
Wow Thies! Dat doe je goed.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_104174522
Thies *O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 9 november 2011 @ 20:01:49 #78
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_104174779
Wow Thies wat goed. En nu lekker crossen met je fiets waarschijnlijk...

Hier is K. maandag 5 geworden pfff. Ze worden zo snel groot en as zaterdag vieren we het met de hele familie. Helemaal leuk na de sint-intocht die deze mama vergeten was :@
pi_104175174
Thies, wat goed ^O^

Books, dat wordt een lekker druk dagje dan ;)
Zondag maar lekker rustig spelen met de cadeautjes..
pi_104175659
Thies, wat goed *O*
pi_104176156
Thies wat knap! *O*

Kim durft nog niet, maar ik zag dat haar ene zijwiel raar omhoog staat, dus eik fietst ze al half zonder zijwieltjes ;)

Vanavond waren we bij de lampionnen geweest op school. Iedere klas was versierd in thema van de lampionnen. Leuk om te zien!
Kim is megatrots op haar egel lampion, ziet er mooi uit en zelf gedaan!
Juf had een diavoorstelling met foto's van de klas op het digibord gezet. Erg leuk om te zien, op de site zetten ze ook regelmatig foto's.
Van wc rollen hadden de juffen een boom gemaakt. Kim was blij dat ze mee had geholpen wc rollen verzamelen :D
Het gaat goed, Kim durft al meer dan in het begin. Alle nieuwe dingen vind ze wel heel eng. Zoals vanmorgen zijn ze naar het bos geweest. Kabouterpad lopen. Dan moeten ze oa opdrachtjes doen. En ze moest een cracker jam proeven. Eerst heel voorzichtig een likje en dat beviel toch wel goed, de cracker was zo op!
  woensdag 9 november 2011 @ 20:53:56 #82
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_104177513
Books, wat goed om van je te horen! Lotte is ook 5 geworden maandag ;) Gelukkig zitten alle feestjes er hier weer op!
Tijd om even bij te komen want dat hebben we wel nodig.

Klagen jullie kids wel eens over tandpijn?

(Ze wil dus liever naar de tandarts dan naar de podotherapeut hahaha, alhoewel ze achteraf toch aangaf dat de voetendokter haar geen zeer had gedaan )
pi_104192007
Kim begint nu met wisselen, ik dacht dat dat pas met 7 was maar goed.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een tand eruit gaat? Hij wiebelt wel heel erg, dat is nu sinds een week. De nieuwe tand kun je al goed zien.
pi_104193183
Ingrid, dat kan binnen een paar seconden gebeurd zijn hoor :P

edit, sorry niet goed bijgelezen: wat fijn dat het zo goed gaat met Kim O+ :Y ^O^

[ Bericht 55% gewijzigd door -Caroline- op 10-11-2011 10:21:31 ]
pi_104193290
Zijn er hier nog leukerds die naar de Efteling gaan a.s. zondag? *O*
en zin hebben in een micro/mini-meet? :Y
pi_104193629
Ingrid, een losse tand kan er ook maanden over doen om eruit te vallen. Ligt er maar net aan hoeveel een kind er zelf aan zit te wriemelen denk ik. Je merkt het vanzelf wel ;)

Cooki, ik zou best zin hebben in de Efteling maar helaas geen tijd.

ik80III van harte met Lotte *O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_104193949
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zoals vanmorgen zijn ze naar het bos geweest. Kabouterpad lopen. Dan moeten ze oa opdrachtjes doen. En ze moest een cracker jam proeven. Eerst heel voorzichtig een likje en dat beviel toch wel goed, de cracker was zo op!
Mikael heeft gister ook het kabouterpad gelopen met school. En die had het ook over crackers met jam. Geen aardbeien jam maar gewone :D

Maar fijn dat Kim he zo goed allemaal doet op school!!

En Thies *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104194481
thies wat goehoed!!!! *O*

En met kim alles lekker, fijn is dat!

En jarige...in het rijtje van Maud... ik80 en Books gefeliciteerd met jullie meiden... wij slapen nog zes nachtjes en sluiten aan in de rij van 5-jarige.....

Maud heeft vanochtend zichzelf overwonnen. Ze heeft een blaasontsteking en het drankje dat zogenaamd naar banaan met cocos en een vleugje karamel zou moeten smaken is echt niet lekker, maar ze heeft met enige aansporing van mij en Fleur het zonder mijn boos worden en zonder tranen van haar kant opgedronken.... *O* weer een overwinning *O*
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2011 @ 11:31:17 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104195833
wat een goede berichten allemaal *O*

hier ook een goed bericht. gisteren belde L. op of hij bij een vriendje mocht spelen. was een jongen die hij had leren kennen bij schaakles.
vandaag heeft hij les 2. hij heeft er zo'n zin in :)
pi_104196535
lady: wat superfijn, t vriendje, t contact, t initiatief :Y en de interesse in t schaken *O* O+

Maud, O+ goed zo, drankje opgedronken *O*

en feli voor alle jarigen van Ik80 en books en maud alvast (nog maar 6 nachtjes :D )
pi_104211732
Snoopy maanden?! Dat is niet het antwoord dat ik wilde ;) :P
Kim zegt dat ik hem eruit moet trekken. Ja ammenooitniet! Ze vind het eng voelen dat hij wiebelt kwam ik achter vandaag.
En omg de laatste tijd is ze erg druk vanaf 16.30. Alsof ze een pil op heeft. Pfff. Misschien wel door lampion lopen morgen en zaterdag de sint die aankomt.
pi_104219703
Zwemles he, wat kost dat bij jullie?
Is 9,- per keer een normale prijs?
Ik kwam deze tegen http://www.zweminstituut.com/zwemles/kosten.php en die zit op het terrein waar ook Kims speciale tandarts zit. max 6 kinderen per groep klinkt wel goed!
pi_104219899
Maud, stoere!!! Dat drankje klinkt niet lekker.... betreschap!
En lady, wat fijn voor L!!!!! *O* Super!

En hartelijk dank voor alle lofuitingen. :* B-) ;)
pi_104220063
Ingrid, wij.betalen 76 per kwartaal voor 1x per week een.half uur in een groepje met 4 kinderen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104220232
Een groepje van 4 kinderen lijkt me ideaal!
pi_104220332
Als.er meer kinderen zijn komt er een zwemjuf bij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:10:28 #97
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104235085
Heerlijk!

Ik betaal 57,50 euro voor 10 lessen van 45 minuten met maximaal 10 kinderen (en 1 vrijwillige juf).

En maud kwam gisteren trots met het papiertje thuis dat ze door mag naar de volgende groep met zwemmen: "ik mag dan in het diepe" en bij mij sloeg mijn hart een slag over....
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:26:44 #98
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104235410
hmm, hier is 't wel wat duurder. 11,50 per keer, wel kleine groepjes (5 max) en 45minuten les.

goed van maud! ^O^
in de haak.
pi_104235521
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zwemles he, wat kost dat bij jullie?
Is 9,- per keer een normale prijs?
Ik kwam deze tegen http://www.zweminstituut.com/zwemles/kosten.php en die zit op het terrein waar ook Kims speciale tandarts zit. max 6 kinderen per groep klinkt wel goed!
Ingrid, zwemmen leren in kleine groepjes is, zeker voor Kim, de beste manier om het te leren!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 november 2011 @ 09:32:01 #100
13151 crew  Rewimo
pi_104235531
Maud, wat goed :)

Christan heeft nooit in het ondiepe gelest, daar hadden ze een bad waarin je niet kon staan. Kurken om en zwemmen maar :D

Op een bange tweeling na (elke week weer huilen, ze waren een jaar of 8 volgens mij) plonsden alle kinderen er zo in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')