Je reply heb ik gezien hoor! Geen idee waarom mijn post wederom geplaatst is door de server.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het beste, ik zou het vreemd vinden als die zombies uit het niets over de bodem van de zee gingen lopen of gingen zwemmen zonder enig idee dat er ergens daar een eiland is waar eten is.
En of dieren het virus kunnen dragen weet ik niet, ze kunnen in ieder geval geen zombies worden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Homer Simpson bedient de kerncentrale. Hij heeft zichzelf opgesloten in de controlekamer met vijf miljoen donuts en een vrachtwagen vol bier.
En brood enzo. Dat zag er niet zelf gebakken uit wat Rick at.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Snuf. het volgende:
Hoe komen die mensen in de boerderij trouwens aan stroom?
Haha ja, maar ik dacht misschien heb ik het gemist en iemand van jullie nietquote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Zeg de regisseur heeft ons geen synopsis van het gehele script voor het seizoen opgestuurd, we weten net zoveel als jij.
Lees World War Z maar eensquote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het beste, ik zou het vreemd vinden als die zombies uit het niets over de bodem van de zee gingen lopen of gingen zwemmen zonder enig idee dat er ergens daar een eiland is waar eten is.
Eens. Jericho was achteraf sowieso tijdverspilling.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef eefje801 het volgende:
Ik vind een beetje drama niet erg, tussen de actie door en op zich zou dat heel goed kunnen werken maar ik vind het zo raar bij deze serie dat ik er eigenlijk helemaal niet om geef of er iemand omkomt of wat dan ook. Er is een soort afstand tot de karakters, beetje zoals ook het geval was bij de serie Jericho. Verder vind ik het best een goede serie, de spannende momenten zijn ook echt spannend en de gore is goed gedaan. Die zombie/man die zich had opgehangen was ook best creepy en ranzig.
Hij was nog geen zombie toen hij zichzelf ophing (alleen koorts), ergo toen hij dood ging was er vers vlees.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Gek dat ze die hangende zombie dus wel afkloven en andere wandelende zombies dus niet, is dat omdat ze zichzelf verdedigen tegen andere zombies?
Vragen, vragen, vragen
Vandaarquote:Op donderdag 3 november 2011 01:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij was nog geen zombie toen hij zichzelf ophing (alleen koorts), ergo toen hij dood ging was er vers vlees.
Omdat zombies levend vlees willenquote:Op donderdag 3 november 2011 02:19 schreef Yurithemaster het volgende:
kunnen die vrouwen niet dood zeg, is andrea eindelijk een beetje aan het bij trekken begint die ander te janken of dood gaan misschien niet beter is![]()
![]()
![]()
Waarom schoot shane otis niet gewoon in het hoofd is ook iets humaner
Ja vond ik ook al zo vreemd.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Aflevering 3 begint met dat ze door RENNENDE (of joggende) zombies achtervolgd worden in de gangen.
Op het eind lopen de 'good guys' mank en zelfs dan zijn ze sneller dan de achtervolgende strompelende zombies.
Passen zombies hun snelheid aan op hun prooi ofzo?
Verder HEERLIJK die backstabbing. Maakt het verhaal een stuk interessanter. In alle toekomstige afleveringen ga je als kijker je toch afvragen wanneer hij de volgende persoon gaat verraden wanneer het hem uitkomt.
Misschien kunnen ze het plot zo uitwerken dat hij de nemesis wordt van volgend seizoen. Dit seizoen moet het die knakker zijn die ze op het dak hadden achtergelaten.
Haha ja en de vorige episode eindigde buiten achter wat gaas en ineens zijn ze ook binnen toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al zo vreemd.
Ook niet zien dat ze op die kluisjes klommen ofzo. Gewoon in 1 keer erop staan.
Haha ja echt hequote:Op donderdag 3 november 2011 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha ja en de vorige episode eindigde buiten achter wat gaas en ineens zijn ze ook binnen toch?
Punt was juist dat ze niet sneller waren dan die zombies, anders had Shane die dikke niet hoeven achterlatenquote:Op donderdag 3 november 2011 03:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Aflevering 3 begint met dat ze door RENNENDE (of joggende) zombies achtervolgd worden in de gangen.
Op het eind lopen de 'good guys' mank en zelfs dan zijn ze sneller dan de achtervolgende strompelende zombies.
Passen zombies hun snelheid aan op hun prooi ofzo?
Verder HEERLIJK die backstabbing. Maakt het verhaal een stuk interessanter. In alle toekomstige afleveringen ga je als kijker je toch afvragen wanneer hij de volgende persoon gaat verraden wanneer het hem uitkomt.
Misschien kunnen ze het plot zo uitwerken dat hij de nemesis wordt van volgend seizoen. Dit seizoen moet het die knakker zijn die ze op het dak hadden achtergelaten.
Nee ze waren al binnen en konden nog net op tijd een hek dicht doen waarbij de camera specifiek inzoomde op een pinnetje die het geheel moest houden maar waarvan je kon zien dat dat niet zou gebeuren.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha ja en de vorige episode eindigde buiten achter wat gaas en ineens zijn ze ook binnen toch?
Ik vind ze niet echt boeiend eigenlijk..die zwart wit tekenstijl is echt niks voor mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef Patapon het volgende:
Iemand de comics gelezen? Ik zit te denken om die te gaan aanschaffen.
Wie wel?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:34 schreef NoBody122 het volgende:
Ik kan eigenlijk maar moeilijk wachten op aflevering 4...
True. Alhoewel er, na de herhalingen van DWDD en Pownieuws, in de driehoek Discovery/Comedy Central/NGC over het algemeen nog wel wat te vinden is 's nachts.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wie wel?![]()
Er is verder immers niks te zien in televisie land.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
True. Alhoewel er, na de herhalingen van DWDD en Pownieuws, in de driehoek Discovery/Comedy Central/NGC over het algemeen nog wel wat te vinden is 's nachts.
En daarnaast lopen er natuurlijk wel meer series in de VS, die dankzij het internet ook hier op de kijkbuis te toveren zijn. De series, die ik volg, worden daar echter, op South Park na, allemaal op zondagavond (VS-tijd) uitgezonden
gewoon downloaden joh.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef Patapon het volgende:
Iemand de comics gelezen? Ik zit te denken om die te gaan aanschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |