Wat een stoute Fedquote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fed wilde die kopen voor 20 euro, mits ik 'm niet zou wassen
Jaquote:
Nu kan je wel weer een paar broodjes subway kopenquote:
Die zijn fucking duurquote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu kan je wel weer een paar broodjes subway kopen
Nee dat nietquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat nietWas wel gezellig toch
Fjoewquote:
Zaterdag stappen in Amsterdamquote:
Zitten jullie me weer te fucken of hebben jullie gemeet/gedate?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat nietWas wel gezellig toch
Wat is daar mis mee?quote:
Ja meeting alles.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zitten jullie me weer te fucken of hebben jullie gemeet/gedate?
Die 'date' van mij was een meet met BBquote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zitten jullie me weer te fucken of hebben jullie gemeet/gedate?
Ik hou niet van uitgaan, en ben nog nooit in Amsterdam geweest.quote:[..]
Wat is daar mis mee?
Ow.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef SM- het volgende:
Omdat Bosschenaren een hekel hebben aan A'dam
Vooroordelen, mijn beste. Ik vond A'dam eerst ook een vreselijke stad, maar nu ik er studeer (en er een introweek heb gehad) heb ik het leren waarderen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef SM- het volgende:
Omdat Bosschenaren een hekel hebben aan A'dam
Wtf maar je gaat toch vaker uit? Waarom dat danquote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die 'date' van mij was een meet met BB
[..]
Ik hou niet van uitgaan, en ben nog nooit in Amsterdam geweest.
Vandaar die, BB
Serieus?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die 'date' van mij was een meet met BB
Ik heb geen hekel aan Amsterdam, maar ik kom er gewoon nooitquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vooroordelen, mijn beste. Ik vond A'dam eerst ook een vreselijke stad, maar nu ik er studeer (en er een introweek heb gehad) heb ik het leren waarderen.
En, hoe beviel het?quote:
Ja maar elke keer als ik uitga zie ik er tegen opquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wtf maar je gaat toch vaker uit? Waarom dat danEn niet eens met mij biertjes drinken he
Goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |