quote:
Op woensdag 2 november 2011 07:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:[..]
Dat is vroeg?
Neem aan dat je gewoon 9u moet beginnen, zoals iedere student (op de vu).
Dan is de schipholtrein vanuit db toch vroeg zat,die doet er minder dan een uur over. Dus kwart voor acht de trein is toch prima?
Edit: oh wacht, je woonde in vught he..
Maar zoveel langer is de reistijd dan toch niet?
Schipholtrein is net weg als ik in DB aankom, dus ik pak eerst de trein richting Alkmaar en in Utrecht de trein richting Schiphol. Dan is de reistijd 1:11. Ik moest de trein hebben van 7:11, maar ik moest nog wat doen, vandaar dat ik om kwart voor 7 al van FOK! af ging.

Ben dan vaak wel een kwartiertje/20 minuten eerder op school, maar dan zijn er al genoeg mensen om mee te kletsen en dan kan ik nog even kijken waar ik zit (vergeet mijn rooster altijd mee te nemen

). Daarnaast faalt de NS nogal vaak, dus als ik deze trein pak kan ik een trein missen of vertraging hebben zonder dat ik meteen te laat ben. Dan moet ik alleen wel de tram pakken of héél hard doorlopen.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis