SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Maar meer tieten!quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn in elk geval mensen met nog minder verstand dan ik, blijkt maar weer
Vertel!quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
Ik moest ff wat interessante roddels achter de schermen aanhorenLees met een half oog mee hoe Flepie voor een ban in de run is
Ik zal het je laten weten als jij het gespreksonderwerp bent, maar voorlopig ben jij nog niet interessant genoegquote:
Achteraf toch wel leuk om door te lezen?quote:
wat moet ik doen om dat te worden sdags schatdfhsquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zal het je laten weten als jij het gespreksonderwerp bent, maar voorlopig ben jij nog niet interessant genoeg
dan heb je mijn gesprekken nohg nooit gelezen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Achteraf toch wel leuk om door te lezen?
Lees je laatste DMquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:52 schreef Flepke het volgende:
wat moet ik doen om dat te worden sdags schatdfhs
Nee. PM?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
dan heb je mijn gesprekken nohg nooit gelezen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
Ik moest ff wat interessante roddels achter de schermen aanhorenLees met een half oog mee hoe Flepie voor een ban in de run is
quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:53 schreef Supersoep het volgende:
als ik drfonken post dan denken mensne mischien dat ik een leven hebfsfhsh
hfhdjnfhj ffnnfnquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:53 schreef Flepke het volgende:
pm/dm kan ik niet meer op dit tinjfdstip
Van xtc wordk vooral ondraaglijk geil, hoe kom jij er opeens bij om te msnenquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Achteraf toch wel leuk om door te lezen?
Ik heb me dood gelachen om de gesprekken in mijn msn-geschiedenis onder invloed van xtc
En dat gedoe van zaterdagnacht was ook hilarisch om nog eens te zien de volgende dag, hoewel ik toen weliswaar nuchter was, maar niet bepaald helder
Post het dan maar gewoon hier, je hebt me nu nieuwsgierig gemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:53 schreef Flepke het volgende:
pm/dm kan ik niet meer op dit tinjfdstip
leugenvsquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:53 schreef Supersoep het volgende:
als ik drfonken post dan denken mensne mischien dat ik een leven hebfsfhsh
foto's van je tietnequote:Op dinsdag 1 november 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post het dan maar gewoon hier, je hebt me nu nieuwsgierig gemaakt.
328#"e:Op dinsdag 1 november 2011 00:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
dnsff die had dmdn tien gedannhjfhh
shgsghghsfhs1quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
dnsff die had dmdn tien gedannhjfhh
Hadden wij allebei geen last van eigenlijk, het enige dat we hebben gedaan is knuffelen en tegen elkaars gezicht voelen hoe koud onze vingers warenquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Van xtc wordk vooral ondraaglijk geil, hoe kom jij er opeens bij om te msnen
heul nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb geen leven, want ik typ normaal
drugss are bad mkayquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hadden wij allebei geen last van eigenlijk, het enige dat we hebben gedaan is knuffelen en tegen elkaars gezicht voelen hoe koud onze vingers waren
We hebben zelfs nog op FOK! gepost
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb geen leven, want ik typ normaal
Wie had het over lastquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hadden wij allebei geen last van eigenlijk, het enige dat we hebben gedaan is knuffelen en tegen elkaars gezicht voelen hoe koud onze vingers waren
We hebben zelfs nog op FOK! gepost
Omdat alles mooi en goed en lekker voelde, en het iets is wat ik waarschijnlijk nooit meer vergeetquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Wie had het over lastmet zn 4en helemaal los op elkaar
Steve Jobs gebruikte acid. Hij vond het de grootste eye-opener in zijn leven. But drugs are still bad though.quote:
alles is ook best mooi zonder die shit schatquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat alles mooi en goed en lekker voelde, en het iets is wat ik waarschijnlijk nooit meer vergeet
Zeker met iemand die je zo ontzettend leuk vindt was het gewoon heel speciaal
En verdere schade heb ik er niet aan overgehouden, dus ik zie niet in wat er dan zo slecht aan is, het is waarschijnlijk ongezonder om zo bezopen als jij te zijn.
Waarom?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Steve Jobs gebruikte acid. Hij vond het de grootste eye-opener in zijn leven. But drugs are still bad though.
Geen dank, zo ben ik gewoonquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:02 schreef Supersoep het volgende:
Nee, maar bedankt voor het aanbodffnfns
Klopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
alles is ook best mooi zonder die shit schat
bijna onmogelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt.
Maar met is het zelfs nog een beetje beter.
3x per dag een autoongeluk is ook niet aan te bevelen neequote:Op dinsdag 1 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom?
Als je het geen gewoonte laat worden zie ik er weinig kwaad in.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
3x per dag een autoongeluk is ook niet aan te bevelen nee
been there done that.quote:
Word je daar elke keer nog aan herinnerd als je in de spiegel kijkt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:03 schreef Flepke het volgende:
3x per dag een autoongeluk is ook niet aan te bevelen nee
Oke dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
been there done that.
Hou mezelf liever in controle enzo in de buurt van vrouwen
Je weet nooit hoe je gaat reageren op een bepaalde drug. Zou het risico niet waard vinden. Straks spring je uit een hotelraam omdat je denkt te kunnen vliegen (als een duif)quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom?
Als je het geen gewoonte laat worden zie ik er weinig kwaad in.
In het geval dat jij er achter zit & het een doorkijkspiegel tbetreft wel schatquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Word je daar elke keer nog aan herinnerd als je in de spiegel kijkt?
Laat je nou eens goed neuken door je vriendje, dan gebeurt dat vanzelfquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
Oke dan.
Controle loslaten vond ik juist het toffe
Zie je me dan vingeren?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:06 schreef Flepke het volgende:
In het geval dat jij er achter zit & het een doorkijkspiegel tbetreft wel schat
ontmaagding =/= goeie noikbeurt waarschinjnlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat je nou eens goed neuken door je vriendje, dan gebeurt dat vanzelf
Mwoah als je een beetje common sense hebt doe je dat niet, ook niet met een pilletje op. LSD ofzo is iets anders, maar dan heb je meestal ook iemand die op je let.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe je gaat reageren op een bepaalde drug. Zou het risico niet waard vinden. Straks spring je uit een hotelraam omdat je denkt te kunnen vliegen (als een duif)
Mag ik jou ontmaagden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:07 schreef Flepke het volgende:
ontmaagding =/= goeie noikbeurt waarschinjnlijk
tssk echte vrouwen komen niet met dat soort onzedelijke voorstellen, hup de woestijn inquote:
Oh ja, die duivenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe je gaat reageren op een bepaalde drug. Zou het risico niet waard vinden. Straks spring je uit een hotelraam omdat je denkt te kunnen vliegen (als een duif)
Ik ben dan ook nog een meisjequote:Op dinsdag 1 november 2011 01:08 schreef Flepke het volgende:
tssk echte vrouwen komen niet met dat soort onzedelijke voorstellen, hup de woestijn in
Had ik die maarquote:
in ruil voor 3 bierquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog een meisje
[..]
Had ik die maar
ik besta echt hoor schatquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan ook dingen zien die er niet zijn zonder drugs, dat is pas droevig
Waarom noem jij elke vrouw schat? Dat voelt helemaal niet speciaal als je elke vrouw zo noemt. Dan ben je net zo'n neger op straat die naar je 'pssst' . Doen ze ook naar elke vrouw.quote:
Sorry schatquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom noem jij elke vrouw schat? Dat voelt helemaal niet speciaal als je elke vrouw zo noemt. Dan ben je net zo'n neger op straat die naar je 'pssst' . Doen ze ook naar elke vrouw.
OH?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij wel, die kronkelende TL-balken in de trein niet
Heerlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij wel, die kronkelende TL-balken in de trein niet
een lieve bitchquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet, vraag het maar aan Newbie.
Ik ben lief
Nee, ernaquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
Loka heb je nou xtc gebruikt bij je ontmaagding?
waarom wtfquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
Loka heb je nou xtc gebruikt bij je ontmaagding?
Ok, ik snap er niks van. Zal vast aan mij liggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, we hadden dat al eerder afgesproken te doen.
De ontmaagding was spontaan
nee hoor boks vrouwehquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, ik snap er niks van. Zal vast aan mij liggen
Ik haalde Newbie van het station en eenmaal bij mij thuis hebben we elkaar ontmaagd omdat er geen houden aan was enzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, ik snap er niks van. Zal vast aan mij liggen
Nou dus dat kan de volgende keer alleen maar tegenvallen danquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik haalde Newbie van het station en eenmaal bij mij thuis hebben we elkaar ontmaagd omdat er geen houden aan was enzo
Daarna herinnerden we ons weer dat we hadden afgesproken die dag xtc te gaan gebruiken en tilden de dag naar een nog hoger niveau
rock&roll muziek ontbrakquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haalde Newbie van het station en eenmaal bij mij thuis hebben we elkaar ontmaagd omdat er geen houden aan was enzo
Daarna herinnerden we ons weer dat we hadden afgesproken die dag xtc te gaan gebruiken en tilden de dag naar een nog hoger niveau
meer seks&meer drugs, duhquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou dus dat kan de volgende keer alleen maar tegenvallen dan
De week erna was het net zo leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou dus dat kan de volgende keer alleen maar tegenvallen dan
sexuele spanning > xrttcquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De week erna was het net zo leuk eigenlijk
Het was voor de xtc spannender dan erna, toen waren we alleen nog maar knuffelig en melig
godver was jij daar ook bij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met als climax klaarkomen op een bed van de crisisdienst met een spuit in je arm?
neukheidquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar, derhalve verworpen.
Het zijn hele andere soorten leukheid
't?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't zoent wel heel fijn, schijnen een goed uur gesabbelt te hebben voor het los ging
Dat doen wij sowieso al wel volgens mijquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't zoent wel heel fijn, schijnen een goed uur gesabbelt te hebben voor het los ging
het sabbelen of losgaan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doen wij sowieso al wel volgens mij
Alsk actief bedacht had na 5 min dat er meer liefde was dan zoenen dan was 't na 5 min vol neuken maar nu duurde het gewoon wat laaaaanger. "wooow je hebt niks meer aan" "quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doen wij sowieso al wel volgens mij
Eerst een uur, of in elk geval heel lang, zoenen en knuffelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:38 schreef Flepke het volgende:
eindelijk, ze zijn er, doei
[..]
het sabbelen of losgaan?
Volgens mij hebben wij niet eens dingen uitgedaan, we bedachten de hele tijd gare dingen als naar de supermarkt gaan om melk-druif-hazelnootchocolade te halen enzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Alsk actief bedacht had na 5 min dat er meer liefde was dan zoenen dan was 't na 5 min vol neuken maar nu duurde het gewoon wat laaaaanger. "wooow je hebt niks meer aan" "
Woooooow jij ook niet" "...woooooooooooow dude"
o klinkt leukquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:49 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wij zaten op een misdadig groot bed in een hufterproof jeugdherbergje in oost europa
Inderdaad, ik heb alleen maar een heel smal bed en een bank, maar die kun je wel uitklappen.quote:
Ben jij erg apodictisch? Een figuurlijk meesterachtig persoon zijn klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ooh ja ik wil heel graag naar Bosna i Hercegovina of Montenegro
Saai he?quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:35 schreef Strani het volgende:
Oh er is hier niemand meer..
* Strani doet alsof ie thuis is en gaat lekker onderuitgezakt TV kijken in dit topic.
Sorry, ik ga ook slapen nu. Morgen tentamen enzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 02:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje wel. Kom er bij zitten. Wat wil je zien?
Mooi is datquote:Op dinsdag 1 november 2011 02:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik ga ook slapen nu. Morgen tentamen enzo
jawel hoor, ik zat alleen in een ander topic.quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:00 schreef YoshiEscobar het volgende:
Een goedemorgen
Hmm... 't gaat altijd tot laat door maar om 6 uur 's ochtends is er niemand
Mja... kom niet op heel veel verschillende topics...quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jawel hoor, ik zat alleen in een ander topic.
goeiemorgen
Nope, ik stuur de mail nog een keer en als ik dan genegeerd wordt probeer ik de directeur te bereiken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:52 schreef Myraela het volgende:
Crutch! Al reactie gehad van het 24/7?
Waarom ben je dan ook om 6u nog/al op?quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:00 schreef YoshiEscobar het volgende:
Een goedemorgen
Hmm... 't gaat altijd tot laat door maar om 6 uur 's ochtends is er niemand
Wat is dit trouwens voor teringlijer dat die gaat haten op een post van maanden geleden en dan natuurlijk als ik niet in het topic ben. Zwakzinnige achterbakse klapjosti.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog even dit en dan ben ik echt weg hier. De troll hieronder vind dat ze achterloopt met dr achtien. weinig negatieve dingen meegemaakt in het leven zeker
[..]
wtf dat is wel echt vaagquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dit trouwens voor teringlijer dat die gaat haten op een post van maanden geleden en dan natuurlijk als ik niet in het topic ben. Zwakzinnige achterbakse klapjosti.
Jij ziet ook echt alles hè? Maar ik snap wel wat hij bedoelt, je zit in een topic vol met 40-year-old-virgins bij wijze van spreken, en dan klaag je dat je achterlooptquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dit trouwens voor teringlijer dat die gaat haten op een post van maanden geleden en dan natuurlijk als ik niet in het topic ben. Zwakzinnige achterbakse klapjosti.
Ja oke maar om nou binnen te vallen en te roepen over iets dat in juli gezegd is, is een beetje freakyquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jij ziet ook echt alles hè? Maar ik snap wel wat hij bedoelt, je zit in een topic vol met 40-year-old-virgins bij wijze van spreken, en dan klaag je dat je achterloopt [ afbeelding ]
Tuurlijk, er is een tooltje dat je kan zoeken op wat er over je gezegd is. Moet je oud zijn om achter te lopen? Ik heb alleen maar een jeugd gemist joh, maar wat loop ik achter, aangezien ik wel heb geneukt. Lekkere beredeneerd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jij ziet ook echt alles hè? Maar ik snap wel wat hij bedoelt, je zit in een topic vol met 40-year-old-virgins bij wijze van spreken, en dan klaag je dat je achterloopt [ afbeelding ]
Ik heb hem nog nooit iets zinnigs zien postenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is een tooltje dat je kan zoeken op wat er over je gezegd is. Moet je oud zijn om achter te lopen? Ik heb alleen maar een jeugd gemist joh, maar wat loop ik achter, aangezien ik wel heb geneukt. Lekkere beredeneerd.
Wut? Welk tooltje, DM schnell.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is een tooltje dat je kan zoeken op wat er over je gezegd is. Moet je oud zijn om achter te lopen? Ik heb alleen maar een jeugd gemist joh, maar wat loop ik achter, aangezien ik wel heb geneukt. Lekkere beredeneerd.
IK BEN LELIJK EN NIEMAND WIL ME EN DE REST VAN 17 JARIGEN NEUKT WELquote:
Ik maak me niet druk om wat die zegt, ik baal gewoon dat ik er niet bij was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:47 schreef Moonwalk het volgende:
Die schenkstroop gast zie ik wel eens in andere topics voorbij komen. Wat ik er een beetje van mee heb kunnen krijgen is dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad, er depressief over is, een hekel heeft aan mensen van zijn eigen afkomst en zijn eigen uiterlijk verafschuwt.
Maak je maar niet druk om iemand met zoveel eigen issues Myraela![]()
Waarschijnlijk kwam hij hier een beetje rellen om zich wat beter over zichzelf te voelen oid, anders weet ik het ook niet maar het is een vaag type
Mijn karma zit me ook tegen de laatste twee dagen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef formerjellybean het volgende:
Damn het zit me niet mee de laatste tijd . Ouders hebben me even laten schrikken
Ik denk ook eigenlijk dat niet dat ze echt achterloopt maar gewoon een wat intensiever leven al achter de rug heeft waarbij ze misschien juist ervarener is met andere dingen . School is wel belangrijk dan maar een bijzaak . Of zeg ik nu iets raarsquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik loop eigenlijk helemaal niet achter in vergelijking met mijn leeftijdgenoten, maar ik ga gewoon veel mensen die net een paar jaar ouder zijn om en heb het gevoel dat ik daarop achterloop en heb het gevoel dat ik 3 jaar lang heb stilgestaan en ben na die 3 jaar heel hard bezig geweest om dingen in te halen en te ervaren ipv thuis in een hoekje te gaan zitten.
Dat ik 19 ben en studeer is helemaal niet raar, maar dat ik eigenlijk in het 3de jaar had moeten zitten is dan toch een soort van achterlopen. Niet in vergelijking met andere, maar in vergelijking met waar ik had kunnen zitten. En zo is het met meerdere dingen.
Net nieuwtje dat mam wat aan haar hart heeft en dat is eigenlijk erg schrikken omdat ze vroeger als een week in coma heeft gelegen door acuutleverfalen en daardoor een levertransplantatie kreeg. Ze gaan vanmiddag in rotterdam onderzoeken en hoop op goede uitkomst.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mijn karma zit me ook tegen de laatste twee dagen.
Wat is er gebeurd?
Maar is het dan meteen een issue?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik loop eigenlijk helemaal niet achter in vergelijking met mijn leeftijdgenoten, maar ik ga gewoon veel mensen die net een paar jaar ouder zijn om en heb het gevoel dat ik daarop achterloop en heb het gevoel dat ik 3 jaar lang heb stilgestaan en ben na die 3 jaar heel hard bezig geweest om dingen in te halen en te ervaren ipv thuis in een hoekje te gaan zitten.
Dat ik 19 ben en studeer is helemaal niet raar, maar dat ik eigenlijk in het 3de jaar had moeten zitten is dan toch een soort van achterlopen. Niet in vergelijking met andere, maar in vergelijking met waar ik had kunnen zitten. En zo is het met meerdere dingen.
sterktequote:Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Net nieuwtje dat mam wat aan haar hart heeft en dat is eigenlijk erg schrikken omdat ze vroeger als een week in coma heeft gelegen door acuutleverfalen en daardoor een levertransplantatie kreeg. Ze gaan vanmiddag in rotterdam onderzoeken en hoop op goede uitkomst.
heel veel sterktequote:Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Net nieuwtje dat mam wat aan haar hart heeft en dat is eigenlijk erg schrikken omdat ze vroeger als een week in coma heeft gelegen door acuutleverfalen en daardoor een levertransplantatie kreeg. Ze gaan vanmiddag in rotterdam onderzoeken en hoop op goede uitkomst.
Oh! Same!quote:
Kut zeg! heb iets dergelijks meegemaakt met m'n moeder en weet hoe het voelt. Heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
geen idee wat voor examen maar gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een 9 gehaald voor mijn examen. w00t!
Hier nog wat leuks gebeurd, behalve het relletje met schenkstroop?
Het is voor mij ook geen issue, nouja, mijn studie zit me wel dwars, maar dat is vooral omdat ik nu in een enorme herhaling zit van alles en ik het de vorige keer alleen niet heb gehaald op aanwezigheid en de stof dus al beheerste.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar is het dan meteen een issue?
Ik ben vorig jaar afgestudeerd (bachelor) op mijn 26
Ik had er dus prima 2 kunnen doen in die tijdhaha
Ik vind dat geen achter lopen of zo... ik heb mijn tijd genomen en dat had zijn redenen
Voor mij geld ook dat dat op meerdere gebieden zo is
Je geeft zelf aan hard bezig te zijn dingen in te halen, dan is er toch geen probleem?
Ik probeer niet te zeggen dat je hier niet mag/moet zijn hoor, zo bedoel ik het niet
ik probeer meer te zeggen dat een paar jaar 'achter lopen' helemaal geen probleem hoeft te zijn
Dat klopt wel, ik zal op veel gebieden voorlopen maar heb wat kleine dingetjes die meer bij de standaard horen daardoor gemist of overgeslagen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk ook eigenlijk dat niet dat ze echt achterloopt maar gewoon een wat intensiever leven al achter de rug heeft waarbij ze misschien juist ervarener is met andere dingen . School is wel belangrijk dan maar een bijzaak . Of zeg ik nu iets raars
NICE! Wat voor examen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een 9 gehaald voor mijn examen. w00t!
Hier nog wat leuks gebeurd, behalve het relletje met schenkstroop?
Och, gewoon seks op je 18de prima. Maar dan hoef je wat mij betreft nog niet in triotjes en dergelijke verzeild geraakt te zijn, om maar iets te noemen. En er zijn nog vele andere voorbeelden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind dat maar relatief hoor. Mijn vriendinnen waren er ook vroeg bij (16 jaar ) en ik wilde dat gewoon niet zomaar. Saved it for the big love rond m'n 18. Dus ik liep achter op mijn directe omgeving, ookal was dat een bewuste keuze van mijn kant ivm met mijn eigen normen en waarden.
Als Myraela het gevoel heeft dat ze achter loopt zal ze er wel een reden voor hebben, misschien vanwege haar omgeving.
Zij ervaart dat alleen misschien anders dan ik, ik vond het maar sletterig van iedereenen die verhalen die er over meiden op school rondgingen
![]()
Als je 18 bent ben je nog jong en heb je bergen tijd om dingen te ontdekken, maar ik vind niet dat omdat ze 18 is, dat zij dan niet kan/mag ervaren dat ze achter loopt. Hangt van teveel factoren af![]()
maar de kans is idd wel 99% dat het gewoon goed komt rond die leeftijd![]()
Wat dat betreft heb ik wel een hoop gemist. Maar adak heb ik wel flink wat ingelopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, gewoon seks op je 18de prima. Maar dan hoef je wat mij betreft nog niet in triotjes en dergelijke verzeild geraakt te zijn, om maar iets te noemen. En er zijn nog vele andere voorbeelden.
Niet?quote:
ik snap je welquote:
wat voor studie moet ik daar omheen denken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was een bookexam over Ancient Lakes. Beetje praten over oude meren en manieren van evolutie daarin. Dat soort dingen.
Biologie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor studie moet ik daar omheen denken?
Dat valt eigenlijk reuze mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan sex, heloefboefje.
Mijn leven gaat over heel veel behalve over seks.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap je wel
jij bent 17, dan gaat alles over sex![]()
ah oke!quote:
Geeft niet hoor, je mag met ons best over sex praten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk reuze mee.
[..]
Mijn leven gaat over heel veel behalve over seks.
Dat is het hele probleem.
Nee, nu alleen nog stageverslag afmaken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah oke!
nou goed hoor!
je enige examen deze periode moet je nog even doorbikkelen?
ik ben ook aan het leren
maar mijn lunchpauze duurt nu al anderhalf uur
damn you fok!
Maak je geen zorgen ik praat heel veel er over.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je mag met ons best over sex praten.
tentamenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je mag met ons best over sex praten.
[..]
Nee, nu alleen nog stageverslag afmaken.
Leren voor een examen?
Ik dacht ook dat het over seks gingquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik praat heel veel er over.
Maar ik doe het alleen niet.
Mee eensquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, gewoon seks op je 18de prima. Maar dan hoef je wat mij betreft nog niet in triotjes en dergelijke verzeild geraakt te zijn, om maar iets te noemen. En er zijn nog vele andere voorbeelden.
Je hebt nog 60 jaar om te batsen, maar je niet druk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik praat heel veel er over.
Maar ik doe het alleen niet.
Wat voor studie is het? Succes iig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tentamen
morgen... mijn eerste (en enige deze periode) voor mijn master
ik vind het dus allemaal een beetje lastig in te schatten
mijn reactie is dan meteen ach fuck it, ik zak wel gewoonwaardoor ik nu dus al bijna 2 uur op fok rond hang
Nou ik wou het toch net even wat eerder doen dan over 60 jaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt nog 60 jaar om te batsen, maar je niet druk.
Kunt altijd naar de hoeren, dan heb je dat gehadquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik wou het toch net even wat eerder doen dan over 60 jaar.
Dan hou ik het wel mijn rechterhand.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunt altijd naar de hoeren, dan heb je dat gehad
zijn jullie ook een setje?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:37 schreef Moonwalk het volgende:
Msn op mijn telefoon gezet ( hou echt niet van msn) maar dan kan ik straks makkelijker met Kree praten
Slechte tipquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunt altijd naar de hoeren, dan heb je dat gehad
Maar je wilt geen maagd meer zijn! Toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel mijn rechterhand.
Nee we leren elkaar sinds kort via hier een beetje kennenquote:
Nog meisjes aangesproken vandaag?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik wou het toch net even wat eerder doen dan over 60 jaar.
Ik heb twee jaar lang overwogen om dit te doen; en ik ben ontzettend blij dat ik het uiteindelijk nooit gedaan heb.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je wilt geen maagd meer zijn! Toch?
Ja maar voor het zelfde geld was je nu nog maagd en had je nu spijt gehadquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar lang overwogen om dit te doen; en ik ben ontzettend blij dat ik het uiteindelijk nooit gedaan heb.
ah een setje in aanloop naar het zijn van een setjequote:Op dinsdag 1 november 2011 13:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee we leren elkaar sinds kort via hier een beetje kennen
Wie weetquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah een setje in aanloop naar het zijn van een setje![]()
Nee hoor dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je wilt geen maagd meer zijn! Toch?
Ik heb helaas zelf directe ervaring met vervelende mensen op teh intarwebs. Het jaar is 1996, als 16 jarig broekie hang ik rond op Usenet. Ja, dat waar we tegenwoordig onze films vandaan haalden werd toen nog gewoon als discussieforum gebruiktquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:32 schreef Axel1988 het volgende:
Naar aanleiding van een kleine discussie hier laatst over facebook en alles wat je over jezelf op internet plaatst. Dit is dus een van de redenen waarom ik hier zelf zo huiverig voor ben...
Lees: http://www.autoblog.nl/ae(...)om-fotos-op-facebook
O zo. Dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor dat is het probleem niet.
Seks kan mij niet zoveel boeien iemand die van me houd vind ik een stuk belangrijker.
Als je nog maagd bent en het lukt niet om iemand te versieren, dan heb je simpelweg nog niet genoeg geprobeerd... en al helemaal als 17-jarige. Ik dacht ook een tijd lang dat ik nooit iemand zou vinden; maar vaak houdt juist die negatieve gedachte je tegen om daadwerkelijk iets te doen. Het is zelden echt hopeloos.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar voor het zelfde geld was je nu nog maagd en had je nu spijt gehad
Succes!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga alvast zo offline en duim even voor me op een goede afloop want ik schijt bagger.
Succes Jelly!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga alvast zo offline en duim even voor me op een goede afloop want ik schijt bagger.
Ah zo. Nee ik dacht dat je het toen ook over seks had, maar ik hoor juist altijd verhalen van jou over scharrels enzo, dus daarom vond ik het een beetje tegenstrijdigquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dit over mij gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als je nog maagd bent en het lukt niet om iemand te versieren, dan heb je simpelweg nog niet genoeg geprobeerd... en al helemaal als 17-jarige. Ik dacht ook een tijd lang dat ik nooit iemand zou vinden; maar vaak houdt juist die negatieve gedachte je tegen om daadwerkelijk iets te doen. Het is zelden echt hopeloos.
Ik loop ook achter, ik moet nog 5 hoofdstukken van het dictaat lezen voor het tentamen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
Nee, het ging over de tip aan jou om naar de hoeren te gaan. Hoewel volgens mij met een knipoog, wil ik jou behoeden om ooit deze fout te makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dit over mij gaat.
Maak je geen zorgen daar behoed ik mezelf wel voor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, het ging over de tip aan jou om naar de hoeren te gaan. Hoewel volgens mij met een knipoog, wil ik jou behoeden om ooit deze fout te maken.
Toen ik 16 was gebruikte iemand op de tmf chat mijn identiteitquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb helaas zelf directe ervaring met vervelende mensen op teh intarwebs. Het jaar is 1996, als 16 jarig broekie hang ik rond op Usenet. Ja, dat waar we tegenwoordig onze films vandaan haalden werd toen nog gewoon als discussieforum gebruiktAnyway, ik ben na een aanvaring online een keer thuis gebeld door de bekende "Ome Johan" die mij dus was gaan bedreigen. Hij wist m'n achternaam en is dus familie af gaan bellen tot hij de juiste had. Gewoon een of andere 40 jarige kutroll die het geen issue vindt een 16 jarige knul te bedreigen gewoon omdat je een discussie met 'em aangaat.
succes!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
En nu zijn dit nog kleine dingen. Wat nou als je bank over 10 jaar je hypotheek opzegt en je noodgedwongen uit huis moet, vanwege een bepaalde uitspraak of foto op facebook oid? Dat soort dingen gaan gewoon gebeuren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Toen ik 16 was gebruikte iemand op de tmf chat mijn identiteit
compleet met foto
hij/zij deed er niks gemeens mee of zo hoor
hij deed gewoon alsof ie mij was in chat gesprekjes... Hai ik ben *** hou van dit dit en dat en dit is mijn foto
Wel bizar
Het kan idd zomaar, er was ook iemand ontslagen om Khadaffi-adoratie las ik ergens, dat zal ook wel van zo'n profiel zijn afgehaald.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En nu zijn dit nog kleine dingen. Wat nou als je bank over 10 jaar je hypotheek opzegt en je noodgedwongen uit huis moet, vanwege een bepaalde uitspraak of foto op facebook oid? Dat soort dingen gaan gewoon gebeuren.
Haha, gewoon een date vergetenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Shit, dacht ik vanavond nog iets te hebben, blijkt het over een half uurtje al te beginnen![]()
Snel even douchen
Sick, hoor. Maar dan was je vroeger denk ik ook zo fanatiek met discussies als nuquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb helaas zelf directe ervaring met vervelende mensen op teh intarwebs. Het jaar is 1996, als 16 jarig broekie hang ik rond op Usenet. Ja, dat waar we tegenwoordig onze films vandaan haalden werd toen nog gewoon als discussieforum gebruiktAnyway, ik ben na een aanvaring online een keer thuis gebeld door de bekende "Ome Johan" die mij dus was gaan bedreigen. Hij wist m'n achternaam en is dus familie af gaan bellen tot hij de juiste had. Gewoon een of andere 40 jarige kutroll die het geen issue vindt een 16 jarige knul te bedreigen gewoon omdat je een discussie met 'em aangaat.
Tja idd... ziekteverzuim verhullen is niet meer wat het vroeger was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:04 schreef Moonwalk het volgende:
Er worden ook mensen opgepakt door uitspraken op twitter, en een oudcollega van me was "ziek" en daarna verschenen er allemaal partypics op facebook van een event dat diezelfde dag wasen ik maar hard werken omdat er iemand te weinig was
![]()
Ow dat lijkt me erg haha. Is me gelukkig nog nooit overkomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, gewoon een date vergeten...
Hehe, yup. Heb ik van m'n moederquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:04 schreef minibeer het volgende:
Sick, hoor. Maar dan was je vroeger denk ik ook zo fanatiek met discussies als nu?
Ik heb geen moeite met gevonden worden op internet aan de hand van m'n naam. Waar ik alleen niet van hou is dat op fora als deze mensen m'n identiteit weten, gewoon omdat er te veel idioten rondlopen op internet die discussies persoonlijk opvatten. Dat is ook de reden dat ik vertik foto's van mij en/of m'n vriendin of dochter in m'n fobo te zetten. Niet omdat ik me er voor schaam ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:03 schreef Moonwalk het volgende:
Mijn vrienden vinden allemaal dat ik overdrijf omdat ik op facebook mijn vrienden afscherm, familieleden ook afscherm en taggs van mij in fotos niet accepteer. Ik gebruik niet eens mijn echte naam op facebook. Ik dacht al dat ik de enige was die daar voorzichtig mee is
Ze hebben elkaar nog nooit gezien, dat kan dus domper 1 worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah een setje in aanloop naar het zijn van een setje![]()
ik ben het ergens wel met je eens hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar nog nooit gezien, dat kan dus domper 1 worden.
En ze hebben elkaar dus ook nog nooit in het echt gemeet. Dus de ontbrekende klik kan ook nog een domper worden.
Maar ze willen het rustig aan doen....
Ik zal er niet eens zoveel tijd in willen steken. Heb wel wat beters te doen met m'n tijd
Niets mis mee; al zou ik wel zsm met iemand proberen te meeten als je iemand via internet leert kennen idd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En ze hebben elkaar dus ook nog nooit in het echt gemeet. Dus de ontbrekende klik kan ook nog een domper worden.
Ik zal er niet eens zoveel tijd in willen steken. Heb wel wat beters te doen met m'n tijd
Ooh ik heb geen haast hoor wacht toch al lang genoeg op de ware.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben het ergens wel met je eens hoor
maar mijn ervaring is ook dat als je elkaar kent uiterlijk minder snel een struikelblok is
dus misschien werkt het voor hen wel
maar te langzaam is nooit wenselijk natuurlijk
(maar alles met te is slecht zou oma zeggen)
Ik ben daar niet zo snel in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets mis mee; al zou ik wel zsm met iemand proberen te meeten als je iemand via internet leert kennen idd.
ik zou daar juist wel traag in zijn denk ik (of iig in ogen van het gemiddelde.. ik zou het zelf niet traag vinden natuurlijk) maar ik zou me er wel proberen over heen te zettenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets mis mee; al zou ik wel zsm met iemand proberen te meeten als je iemand via internet leert kennen idd.
Ja ben ook niet van het gelijk afspreken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou daar juist wel traag in zijn denk ik (of iig in ogen van het gemiddelde.. ik zou het zelf niet traag vinden natuurlijk) maar ik zou me er wel proberen over heen te zetten
voor je je vast gaat klampen of tijd weg gaat gooien met iets wat toch loos gaat zijn
maar ik zou daar wel een paar weken voor nodig hebben hoor
Jahoor want je moet meteen afspreken met iemand die je net 2 dagen op een forum kentquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry dat ik je dit moet vertellen... Maar de ware bestaat niet! Niemand is namelijk perfect.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ooh ik heb geen haast hoor wacht toch al lang genoeg op de ware.
mooi gezegdquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry dat ik je dit moet vertellen... Maar de ware bestaat niet! Niemand is namelijk perfect.
Als je met de minpunten van je partner kan leven is dat de juiste partner voor je.
Wie heeft het over 2 dagen. Jullie lullen al langer dan 2 dagen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jahoor want je moet meteen afspreken met iemand die je net 2 dagen op een forum kent![]()
Het is maar goed ook dat hij er hetzelfde over denkt
Jij bent denk ik heel erg in de war, ik kwam hier pas op 30 oktober binnenvallenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie heeft het over 2 dagen. Jullie lullen al langer dan 2 dagen.
Tevens na 2 gesprekken weet je heus wel of het gezellig is of gezellig met meer intresse in de persoon.
Dan zal ik snel foto uitwisselen en afspreken ipv eindeloos op en neer mailen.
Nou dat is wel 3 dagen dus he!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij bent denk ik heel erg in de war, ik kwam hier pas op 30 oktober binnenvallen
Ik denk dat mensen er eerder over vallen nu omdat het er allemaal zo knullerig uitziet. Je bent hier pas twee dagen, jullie (of tenminste Kree) lijken al veel verwachtingen te hebben die je nu niet echt wil blootgeven uit de angst de ander wat af te schrikken en meer dan wat PM's hebben jullie nog niet echt uitgewisseld, dus je weet nog geen fluit van elkaar af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij bent denk ik heel erg in de war, ik kwam hier pas op 30 oktober binnenvallen
Dat hele ''zo, vanavond eens leuk Kree een berichtje sturen'' en vice versa komt voort uit interesse (waar die dan op gebaseerd is aangezien jullie waarschijnlijk nog maar 40 woorden uitgewisseld hebben met elkaar, snap ik niet goed) en dat schept verwachtingen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:14 schreef Moonwalk het volgende:
Jullie zijn voor mij aan het denken, ik heb helemaal geen verwachtingen
Ik wist niet dat daar hier zo zwaar aan getild werd maar dan weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat hele ''zo, vanavond eens leuk Kree een berichtje sturen'' en vice versa komt voort uit interesse (waar die dan op gebaseerd is, snap ik niet goed) en dat schept verwachtingen.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:10 schreef Moonwalk het volgende:
Jullie vergeten ook even dat ik hier helemaal niet kwam om iemand te zoeken ofzo, ik kwam even vragen hoe het zat omdat ik het interessant vond en toen ging iemand een koppel actie doen![]()
Toevallig blijkt dat ik leuk met Kree kan praten en sluit ik daarom niks uitmaar het is geen jacht ofzo
voor mensen die moeite hebben met versieren zijn kleine stappen heel grootquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar hier zo zwaar aan getild werd maar dan weet ik dat ook weer
Blijkbaar zijn Moonwalk en ik het daarover eens dus waarom zou het sneller moeten?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:16 schreef Supersoep het volgende:
Ik word gewoon moe van dat ''hoeft niet zo snel hoor'' gelul steeds. Jezus.Net een langspeelplaat nu.
het hele hoeft niet zo snel impliceert wel dat er iets is inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:16 schreef Supersoep het volgende:
Ik word gewoon moe van dat ''hoeft niet zo snel hoor'' gelul steeds. Jezus.Net een langspeelplaat nu.
Je geeft zelf al aan om elkaar beter te leren kennen. Dus dan slaat de opmerking " met iedereen afspreken na 2 sec gesproken te hebben" helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:11 schreef Moonwalk het volgende:
en verder ben ik het sowieso niet met je eens, ik heb geen behoefte om met elke man die ik op internet twee tellen gesproken heb te gaan afspreken. Dat zou lekker worden![]()
Ik zeg niet dat het moet, ik zeg enkel dat de hele interactie tussen jullie en naar ons toe al blijk geeft van wederzjidse interesse met dan ook steeds de nadruk op ''het hoeft niet snel hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn Moonwalk en ik het daarover eens dus waarom zou het sneller moeten?
Dan was het misschien toch niet zo een goed idee van me om hier te posten, maar ik was in mijn eerste post in dit topic wel duidelijk dat ik hier niet kwam vanwege versierproblemen. Ik wilde juist hier vragen hoe het kwam dat "jullie" dat hebben/hadden enzo, uit interesse. Nu voel ik me een beetje in een hokje geduwd waar ik helemaal niet in zitquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor mensen die moeite hebben met versieren zijn kleine stappen heel groot
dat jij daar geen moeite mee hebt kan maar 'zij' zullen bepaalde hints sneller interpreteren als iets levensvatbaars
daarmee wil ik niet zeggen dat kree niet prima voor zichzelf op kan komen
maar ik snap wel heel goed wat supersoep probeert te zeggen
Tuurlijk is er interesse anders zou ik niet gaan chatten met Moonwalk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het moet, ik zeg enkel dat de hele interactie tussen jullie en naar ons toe al blijk geeft van wederzjidse interesse met dan ook steeds de nadruk op ''het hoeft niet snel hoor" om het wat proberen af te zwakken nog.
Wat ben jij een irritant persoon zeg, het slaat echt helemaal nergens op wat je daar zegt. Als je nou even leest wat ik zeg ipv te lezen wat je wil lezen, dan snap je dat ik niet perse op zoek ben naar iemand. Als iemand mij een DM stuurt dan antwoord ik daar op en als het dan leuk verder gaat dan praat ik door. Het lijkt wel of ik tegen een muur zit te praten hierquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan om elkaar beter te leren kennen. Dus dan slaat de opmerking " met iedereen afspreken na 2 sec gesproken te hebben" helemaal nergens op.
Maar waarom stuur je geen foto dan? Waarom wil je daar zo graag mee wachten?
Bang voor de reactie omdat je weet hoe de gemiddelde man tegen je aan kijkt?
Alleen al uit je paar reacties en menigen die ik gezien en gelezen heb weet ik genoeg
Kree succes er mee.
Is trouwens geen personelijke aanval mocht je dat soms denken. Hoop dat er wel een klik voor jullie is
Je verdedigt je zelf aan alle kanten. Maar ondertussen wel msn aanmaken en op je mobiel zetten speciaal voor iemandquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:14 schreef Moonwalk het volgende:
Jullie zijn voor mij aan het denken, ik heb helemaal geen verwachtingen
Ik heb hier volgens mij nog geen 1 keer gezegd dat ik problemen heb met versieren, dat ik op zoek ben, of dat ik dingen van Kree verwacht![]()
Ik val helemaal niet onder het gemiddelde van leuke vrouwen, heb je niks te doen ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je verdedigt je zelf aan alle kanten. Maar ondertussen wel msn aanmaken en op je mobiel zetten speciaal voor iemand
Vervolgens roepen dat je niks verwacht haha kom op neem je zelf in de maling
Kree ik zal je alvast vertellen hoe het zit.
Ze verwacht wel wat, ze weet of denkt. ( ik laat het even in het midden ) dat zij onder het gemiddelde van leuke vrouwen valt.
Dus probeert ze via leuk gezellig praten je intresse te weken en zo hoopt ze dat jij over haar uiterlijk kan stappen en ze ke wint me haar karakter.
Dat is de reden dat zij het heel graag rustig aan wilt doen.
Rustig aan doen hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik val helemaal niet onder het gemiddelde van leuke vrouwen, heb je niks te doen ofzo?![]()
Slecht idee van mij om in dit topic te komen, ben er nu wel klaar mee. Ik spreek Kree wel op msn
De enige reden dat jij mij irritant vind is omdat je weet dat ik of deels of geheel gelijk heb.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant persoon zeg, het slaat echt helemaal nergens op wat je daar zegt. Als je nou even leest wat ik zeg ipv te lezen wat je wil lezen, dan snap je dat ik niet perse op zoek ben naar iemand. Als iemand mij een DM stuurt dan antwoord ik daar op en als het dan leuk verder gaat dan praat ik door. Het lijkt wel of ik tegen een muur zit te praten hier
Er is maar èèn reactie mogelijk en dat is dat meningen gewoon verschillen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je verdedigt je zelf aan alle kanten. Maar ondertussen wel msn aanmaken en op je mobiel zetten speciaal voor iemand
Vervolgens roepen dat je niks verwacht haha kom op neem je zelf in de maling
Kree ik zal je alvast vertellen hoe het zit.
Ze verwacht wel wat, ze weet of denkt. ( ik laat het even in het midden ) dat zij onder het gemiddelde van leuke vrouwen valt.
Dus probeert ze via leuk gezellig praten je intresse te weken en zo hoopt ze dat jij over haar uiterlijk kan stappen en ze ke wint me haar karakter.
Dat is de reden dat zij het heel graag rustig aan wilt doen.
Je bevestigt nu alleen maar. Als 1 persoon iets krities zegt ga jij er direct vandoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik val helemaal niet onder het gemiddelde van leuke vrouwen, heb je niks te doen ofzo?![]()
Slecht idee van mij om in dit topic te komen, ben er nu wel klaar mee. Ik spreek Kree wel op msn
Zelfs al heb je gelijk, waarom bemoei je je ermee, eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bevestigt nu alleen maar. Als 1 persoon iets krities zegt ga jij er direct vandoor.
Je kan tegen me ingaan
Je kan me negeren
Je kan me deels gelijk geven
Maar weg lopen door 1 persoon... Tja puur bevestigen op wat ik net zei.
Doe niet zo irritant manquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:28 schreef ook_gek het volgende:
Je bevestigt nu alleen maar. Als 1 persoon iets krities zegt ga jij er direct vandoor.
Je kan tegen me ingaan
Je kan me negeren
Klinkt alsof 'ie gewoon jaloers is. Komt een nieuwe meid het topic in, wordt ze meteen ingepikt. Tiswa.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:34 schreef minibeer het volgende:
Zelfs al heb je gelijk, waarom bemoei je je ermee, eigenlijk?
Niet iedereen denkt hetzelfde blijkbaar.....quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan tegen me ingaan
Je kan me negeren
Hoezo zou dat raar zijn dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vind MSN aanmaken trouwens maar raar, maar ik ben dan ook gewoon opgegroeid in de wereld van MSN en social media.
Ja, als ik me daarover druk zou maken zou ik ook heel gefrustreerd rakenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:34 schreef Catbert het volgende:
Klinkt alsof 'ie gewoon jaloers is. Komt een nieuwe meid het topic in, wordt ze meteen ingepikt. Tiswa.
Iets met openbaar forum? Als ze niet willen dat mensen er iets over zeggen moeten ze het niet via wen openbaar topic bespreken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zelfs al heb je gelijk, waarom bemoei je je ermee, eigenlijk?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:34 schreef Catbert het volgende:
Klinkt alsof 'ie gewoon jaloers is. Komt een nieuwe meid het topic in, wordt ze meteen ingepikt. Tiswa.
Ja, het mag wel, maar er is geen reden waarom het moet, en je reageert wel lichtelijk overdreven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met openbaar forum? Als ze niet willen dat mensen er iets over zeggen moeten ze het niet via wen openbaar topic bespreken.
Nog geen reden door te drammen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef ook_gek het volgende:
Iets met openbaar forum? Als ze niet willen dat mensen er iets over zeggen moeten ze het niet via wen openbaar topic bespreken.
Nouja blijkbaar had Moonwalk die niet, zie er geen probleem in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik geen mensen ken die geen MSN hebben.
Dat noem je een generatie kloofquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ik reageer eerlijk en direct van uit mijn mening.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, het mag wel, maar er is geen reden waarom het moet, en je reageert wel lichtelijk overdreven.
Nogmaals; je was gewoon aan het doordrammen. Maakt niet uit dat het je niet kan schelen, het voegt gewoon niks toe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:50 schreef ook_gek het volgende:
Maar wat mensen er van vinden boeit me niet. Slaap ik geen seconde minder om
Daar gaat het ook helemaal niet om.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar had Moonwalk die niet, zie er geen probleem in.
Niet iedereen hoeft msn te hebben toch?
Goedzo altijd eerlijk blijven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat noem je een generatie kloof
Voor de ping en whatsapp zat iedereen op msn
[..]
Nee ik reageer eerlijk en direct van uit mijn mening.
Dat komt bij veel mensen hart aan. Ben ik al gewend. Niks nieuws.
Maar wat mensen er van vinden boeit me niet. Slaap ik geen seconde minder om
Nog nooit heeft iemand een play naar mij gemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, als ik me daarover druk zou maken zou ik ook heel gefrustreerd rakenDit topic is wel ideaal voor vrouwen om aan de man te raken, als er een single dame post is dat meestal snel over (behalve bij straw, maar dat komt niet door het gebrek aan aandacht voor haar)
Neuh ik niet na die berichtjes die ik had eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet om.
Ik vind het gewoon verdacht als iemand nog een MSN aan moet maken, maar ik vertrouw eigenlijk niemand over het internet zeker als ik dan geen bevestiging heb van socialmedia of iets dergelijks. heb. Het zou niet de eerste zijn die een identiteit verzint, zeker op FOK!.
Ik heb haar nooit gezien in het topic, ineens is ze er en meteen zitten jullie blijkbaar samen. Tof voor je, maar ik heb gewoon een wantrouwen tegenover dat soort dingen.
Standpunt duidelijk maken als zijnde een reactie op haar gegeven reactie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogmaals; je was gewoon aan het doordrammen. Maakt niet uit dat het je niet kan schelen, het voegt gewoon niks toe.
ik heb wel msn maar heb me al zo'n anderhalf jaar niet meer aangemeldquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen en ik vind ook dat je aan het doordrammen bent. Je maakt de stemming alleen maar minder goed met je gedrag zonder ook maar een fluit verder te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Standpunt duidelijk maken als zijnde een reactie op haar gegeven reactie.
En misschien zit jij er wel net zo goed naast, maar dat lijkt haast geen optie door de manier waarop je post.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Standpunt duidelijk maken als zijnde een reactie op haar gegeven reactie.
Ik maak nergens een probleemquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo altijd eerlijk blijven.
Maar waar maak je nu een probleem van?
Moonwalk en ik komen elkaar tegen en willen gewoon eerst wat meer praten.
Maar dan komen er suggesties van zo snel mogelijk afspreken terwijl we dat blijkbaar beide nog helemaal niet willen.
Gewoon effe een beetje chatten, goed genoeg voor mij.
Ik ga niet gelijk afspreken na 3 berichtjes heen en weer ofzo.
Wordt er daar nou over gevallen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |