klinkt als een zwaar leven iddquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:05 schreef durrrr het volgende:
Hey maat,
Ik ben alpha as fuck.
Niet altijd even leuk geloof me, al die chicks die je continue lopen te bellen en appen, niet fijn. Loop je de club binnen moet je weer elke chick groeten en de nodige tongzoenen uitdelen pffff.
En dan eind van de nacht altijd weer in zo een kut roeren.
Verveling vriend, blijf lekker beta en doe je best om een vrouwtje te regelen.
Peace maat.
Jij moet het snappen bro, hows life ? Stuur je nrm weer even door in dm svp. Nieuwe tel alle contacten kwijt bro, volgende x ben ik er echt bij..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
klinkt als een zwaar leven idd
#durrr #bauz #swag #swek #peace
durr pleasequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:05 schreef durrrr het volgende:
Hey maat,
Ik ben alpha as fuck.
Niet altijd even leuk geloof me, al die chicks die je continue lopen te bellen en appen, niet fijn. Loop je de club binnen moet je weer elke chick groeten en de nodige tongzoenen uitdelen pffff.
Peace maat.
wat is daar mis mee?quote:
maagd gespotquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef SchoneZoon het volgende:
Als jouw leven alleen om vrouwen draait, dan weet ik niet wat voor leven jij hebt.
Het leven heeft veel meer te bieden dan seks en vrouwen.
een Alpha male is meer een state of mind dan het zijn van een spierbundel. Zorg gewoon dat je er verzorgd uitziet, dat je passende kleding hebt en straal zelfvertrouwen uit. Meer is niet nodig .quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
Inmiddels ben ik een (oude) man van 32 jaar. Als ik in de spiegel kijk kan ik het nog steeds niet accepteren dat ik een lelijk, mager en klein mannetje ben. Elke keer als je een vrouw tegenkomt kun je al aan haar blik aflezen dat je "not done" bent.
Was ik potdomme maar een alpha male. Het lijkt mij geweldig de lekkerste chicks te versieren zonder eerst mijn bankrekening te moeten plunderen.
![]()
Truequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:05 schreef durrrr het volgende:
Hey maat,
Ik ben alpha as fuck.
Peace maat.
papzak gespotquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Alleen domme paupers hebben spieren nodig om mooie vrouwen aan de haak te slaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |