Het ligt al bij me thuis. Maar dan via Nintendo, niet de winkelquote:Op woensdag 16 november 2011 10:35 schreef Pierrre het volgende:
als iemand mario voor de release in de winkel ziet liggen: melden waar! Ik zal de MM in groningen wel even checken
Jaloers isquote:Op woensdag 16 november 2011 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt al bij me thuis. Maar dan via Nintendo, niet de winkel
Dat vroeg ie nietquote:Op woensdag 16 november 2011 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt al bij me thuis. Maar dan via Nintendo, niet de winkel
2-12-11quote:Op donderdag 17 november 2011 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat vroeg ie niet. Wanneer is eigenlijk de release van Mario Kart?!
Ah thx, eens kijken of ik hem pre-orderquote:
De mijne is nog niet verzonden. Totaal geen tijd voor ook eigenlijkquote:
Wat ben je toch een geluksvogel met al die kwaliteitstitelsquote:Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne is nog niet verzonden. Totaal geen tijd voor ook eigenlijkMoet drie 3DS-games nog reviewen (F1, Cars 2 en Ultimate Bass Fishing
). Ook Layton nog niet helemaal uitgespeeld
Half jaar lang niets te gamen gehad. Nu dit.
Wat rot dat ik al zoveel te doen hebquote:
Hoe is F1 dan? En succes met Bass Fishing, had hem ook om te reviewenquote:
Meeste winkels hebben hem vandaag in de verkoop gedaan, maar officieel ligt hij morgen in de winkelsquote:Op donderdag 17 november 2011 15:07 schreef Nikmans het volgende:
Is mario al uit dan? Of is dat allemaal import
Je kunt toch helemaal niets meer met de officiele releasedata. De een doet het op een dinsdag, de meesten op een donderdag en Nintendo houd vast aan de vrijdag. Maar vervolgens trekken verkopers er zich toch geen flikker van aanquote:Op donderdag 17 november 2011 15:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Meeste winkels hebben hem vandaag in de verkoop gedaan, maar officieel ligt hij morgen in de winkels
Op zich snap ik het wel, er is er één die begint (ik vermoed MM) en ja, de rest van de winkels wil natuurlijk niet dat al hun potentiële klanten daar dan maar heen gaan omdat zij de enigen zijn die de game al in de verkoop hebben gegooid..quote:Op donderdag 17 november 2011 15:11 schreef LDS het volgende:
[..]
Je kunt toch helemaal niets meer met de officiele releasedata. De een doet het op een dinsdag, de meesten op een donderdag en Nintendo houd vast aan de vrijdag. Maar vervolgens trekken verkopers er zich toch geen flikker van aan
Nice, ik dacht dat het nog een week was ofzoquote:Op donderdag 17 november 2011 15:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Meeste winkels hebben hem vandaag in de verkoop gedaan, maar officieel ligt hij morgen in de winkels
Heb hem net effe bij de Game Mania gespeeld. Fantastisch! Ben bijna jarig, dus dan gaat ie er zeker komen!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef Noppie2000 het volgende:
Mario = awesomeNet eerste wereld uitgespeeld. Zoals iedereen al zei, niet heel erg moeilijk
Al ben ik wel een paar keer doodgegaan door het oefenen van de moves en bij bowser
Speelt heerlijk weg en is een genot voor het oog
En die muziek!
10 keer zo goed als die blamage van de NSMB reeks.
Episch
Echt he, wat een heerlijke gamequote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef Noppie2000 het volgende:
Mario = awesomeNet eerste wereld uitgespeeld. Zoals iedereen al zei, niet heel erg moeilijk
Al ben ik wel een paar keer doodgegaan door het oefenen van de moves en bij bowser
Speelt heerlijk weg en is een genot voor het oog
En die muziek!
10 keer zo goed als die blamage van de NSMB reeks.
Episch
Tja, het is geen Mario Kart hehquote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben net 10e geworden in F1 2011.
Tgaat meer om de rechter 3DS. IK HEB HEM IN BEZIT EN HIJ IS OSM! =Dquote:Op donderdag 17 november 2011 22:28 schreef arucard het volgende:
Wat is de bedoeling van die laatste foto
Inmiddels een race gewonnen en stiekem is het nog best leuk ookquote:Op donderdag 17 november 2011 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tja, het is geen Mario Kart heh
Hoe is de Nederlandse vertaling?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
"Het is mij, Mario! Hiephoi!"quote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoe is de Nederlandse vertaling?
Is 'Mamma mia!' ook vertaald?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
"Het is mij, Mario! Hiephoi!"
of New Super Bario Mothers?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:28 schreef Nikmans het volgende:
Haten op de N(ew)S(uper)B(rothers)M(ario) games
Ieuwquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:39 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb totaal geen last van de Nederlandse vertaling. Er staat nu " Helaas!" als je een afgrond in valt en "Level voltooid" als je de flagpole haalt. No big deal.
EN GELIJK HEEFT IE, EEN BEETJE TEGEN DE VANGRAIL RIJDEN!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, dat is niets ernstigs. Als ik Cars 2 speel hoor ik 'heh, pas op mijn lak!' als ik tegen de vangrail bots
Het leven van een reviewerquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, dat is niets ernstigs. Als ik Cars 2 speel hoor ik 'heh, pas op mijn lak!' als ik tegen de vangrail bots
Slechte vertaler, dat moet natuurlijk zijn ‘parcours voltooid’.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:39 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb totaal geen last van de Nederlandse vertaling. Er staat nu " Helaas!" als je een afgrond in valt en "Level voltooid" als je de flagpole haalt. No big deal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |