Ja, ze hebben er echt lekkere kaas. Ik kreeg ook nog kaas met honingklaver, ook lekker!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef AnneX het volgende:
T
Krakke heeft wel wat met kaas - van de boerderie
Vorig jaar moest ik in de spits reizen op CS Utrecht.
Men, iedereen droeg zwart en donkerbruin en grijs!
En dan die deinende zwarte massa die door de hal zich voortbeweegt.
Somber gezicht.![]()
Mijn witte skijack hangt al aan de kapstok.
Ja, werkt echt super en zelfs ik had hem direct aan de praatquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
is het handig ja, een NAS? Scheelt weer heen en weer gepiel met gedownloade bestanden?
Momenteel moet ik nog met een USB stick lopen van computer naar spelert via de TV...
Bingo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dus: een mediacenter is een apparaat gekoppeld aan de TV die media kan afspelen. Ik neem aan dat het een wireless mediacenter is die ook gekoppeld is aan het thuisnetwerk?
Ergens op het thuisnetwerk heb je een NAS staan, waarop je allerhande media download en verzameld via je PC bijvoorbeeld.
Je kunt dan via een TV interface een menu' tje oproepen van de mediacenter waarmee je naar bestanden kunt zoeken op de NAS en die dan op TV af kunt spelen.
Zoiets?
Jup. Wat muziek, wel via mijn laptop. Gaat niet zo heel snelquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef TAV74 het volgende:
Borisz, heb je al bestanden gekopieerd vanaf een andere externe HD rechtstreeks naar de NAS?
was ik ook achter, direct aan NAS hangen en dan via die webapllicatie is een stuk sneller.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Wat muziek, wel via mijn laptop. Gaat niet zo heel snel.
Ja en als je Nederlanders vraag wat ze met die kut Marokkaantje op de straathoek moeten doen dan moeten ze zo snel mogelijk het land uit. Lekkere hypocrisie ten top. Belachelijk dat zoiets weer opgeblazen moet worden.quote:
Van mij mogen ze allemaal blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en als je Nederlanders vraag wat ze met die kut Marokkaantje op de straathoek moeten doen dan moeten ze zo snel mogelijk het land uit. Lekkere hypocrisie ten top. Belachelijk dat zoiets weer opgeblazen moet worden.
Maar je hebt wel een leuke leraar!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Jeuj, weer een kastje er bij die van alles kan maar waar ik eerst een cursus voor moet volgen![]()
Das waar!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een leuke leraar!
Het gaat me meer om het mediacircus er omheen. Van die dingen die dagelijks gebeuren, niemand geeft ene fuck totdat er opeens eentje in de slachtofferrol naar voren geschoven moet worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal blijvendat kut Marokkaantje is waarschijnlijk net zo Nederlands als ik namelijk
En Mauro ook, alleen hij heeft de pech dat het niet 'officieel' zo is
kutregels
Vertel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Als je eenmaal aan het kopieren slaat blijk je best veel muziek te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |