abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:49:39 #101
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_103825422
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
hmm is met name met kipdrumsticks, wil eigenlijk gewoon blokjes oid hebben..

Nog meer kip amuse tips?
Gaat prima gewoon met kip los hoor doen we ook :+
pi_103825462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
hmm is met name met kipdrumsticks, wil eigenlijk gewoon blokjes oid hebben..

Nog meer kip amuse tips?
Stukjes wrap met gerookte kip, zure room, sla en bosui. :9~
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_103825730
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent niet creatief genoeg om te bedenken dat je ipv drumsticks het recept ook gewoon kan maken met kipfilet?
Heus wel, maar t moest een uur ofzo opstaan, is met kipblokjes dan minder geschikt lijkt mij...
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103825789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Stukjes wrap met gerookte kip, zure room, sla en bosui. :9~
:9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:59:24 #105
125915 Dribbel_
pi_103825801
Nee valt wel mee, gewoon niet teveel cola erin doen. En als het erin zit het vuur gewoon echt goed hoog zetten dat het hard doorpruttelt. :+
pi_103825956
ok optie,
ik had al een receptje gezien van gerookte kip, mouse maken met ananaskaas katenspek en perzik

dus als ik dat combineer kan dan wel want is beide beetje zoetig...

Eigenlijk wil ik er dan nog in een klein glaasje soep maken... moet dus ook een beetje zoetig worden....tips?
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103826020
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:03 schreef Croli het volgende:
ok optie,
ik had al een receptje gezien van gerookte kip, mouse maken met ananaskaas katenspek en perzik

Eigenlijk wil ik er dan nog in een klein glaasje soep maken... moet dus ook een beetje zoetig worden....tips?
Het is zonder kip, maar een absolute aanrader: de wortelsoep uit het fok! kookboek!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_103826176
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:03 schreef Croli het volgende:
ok optie,

Erug lekker: [FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
Lauwwarme wortelsoep O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103826247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Erug lekker: [FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
Lauwwarme wortelsoep O+
Ik was lekker eerst! :6
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:14:30 #110
125915 Dribbel_
pi_103826310
Anders kan je er ook nog voor kiezen om lauwwarme wortelsoep te maken

oh wacht... ;(
pi_103826883
Stevige lunch, zo'n rauwkostsalade. Wel lekker op brood :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_103826945
zo te lezen moet het wortelsoep worden :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103827005
Misschien bedenk ik straks thuis wel weer heel wat anders :{ Ik weet t allemaal nog niet :(

Maar wel superbedankt voor de tips hoor, klinkt erg goed allemaal.

Kan de cola-kip natuurlijk ook volgende keer als hoofdgerecht maken!! dan istie zoals die hoort
pi_103827053
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:37 schreef Croli het volgende:
Misschien bedenk ik straks thuis wel weer heel wat anders :{ Ik weet t allemaal nog niet :(

Maar wel superbedankt voor de tips hoor, klinkt erg goed allemaal.

Kan de cola-kip natuurlijk ook volgende keer als hoofdgerecht maken!! dan istie zoals die hoort
sowieso kan soep altijd wel vooraf, maakt niet uit welke. al is het een simpel uien- of tomatensoepje (met een dotje creme fraiche) :)
pi_103827083
over ongeveer 20 min gezellig lunchen met ouders, zusje, een bendemaker (babi M.) en gebakken vis :9
pi_103827213
we kunnen nog een paar dagen genieten van mooi weer. morgen 15 tot 18 graden en donderdag 15 tot 20 graden *O*
pi_103827248
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
we kunnen nog een paar dagen genieten van mooi weer. morgen 15 tot 18 graden en donderdag 15 tot 20 graden *O*
sjeesis, het is november!

Hier is het ook warm, zo'n 10 graden. Vorig jaar hadden we al sneeuw rond deze tijd, en die ging niet meer weg tot maart!
pi_103827411
quote:
Dit is heel herkenbaar.......... voor mij :D Ik kan ook zo zijn :D

/mannenpost
pi_103827486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, een tas vol buitenspeelgoed gekocht. Ze kunnen straks in december naar hartenlust tennissen, diabolo'en, hoepelen, elastieken, pukkelballen en er zijn pionnetjes :s)
Leuk! Ik ben nu ook al een beetje aan het rondkijken voor de verjaardag van Babi J. die in dec. 2 wordt. Ze zullen zelf ook wel een lijstje hebben, maar vind het eigenlijk ook wel leuk om zelf iets te verzinnen wat een schot in de roos is, want dat is het de afgelopen keren wel geweest gelukkig O+
Ik zat al te denken aan een eenmalig abbo op de Pippo bijv. of zo'n grappig loopfietsje voor buiten of een slee :D
pi_103827513
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
En dat in mijn vrije dagen *O* Scootmobiel hereeeeeeeee we come *)
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:01:49 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103827782
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zal wel moeten vanmiddag en morgenochtend, want het blauwe Puntje gaat voor een beurt en APK-keuring vanmiddag naar de garage. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_103829179
quote:

[..]

Leuk! Ik ben nu ook al een beetje aan het rondkijken voor de verjaardag van Babi J. die in dec. 2 wordt. Ze zullen zelf ook wel een lijstje hebben, maar vind het eigenlijk ook wel leuk om zelf iets te verzinnen wat een schot in de roos is, want dat is het de afgelopen keren wel geweest gelukkig O+
Ik zat al te denken aan een eenmalig abbo op de Pippo bijv. of zo'n grappig loopfietsje voor buiten of een slee :D
wordt ie al 2? wat gaat het snel :) ik heb volgende week verjaardag van M. en geen idee wat ik moet kopen maar ja, komt wel. speelgoedzaak zit vol. alleen haar papa viert zn verjaardag dan ook (is morgen jarig) en om nou weer met chocola aan te komen vind ik ook niet leuk.
pi_103829200
quote:

[..]

heerlijk, zo'n skoetert *O*
pi_103829942
Damn wat is het mooi buiten O+ zou van mij wel iets kouder mogen inmiddels, ben het gezweet wel een keer zat nu :+ maar verder is het prachtig! kleuren van de bomen ook _O_
pi_103829991
quote:

[..]

Je hebt het verdiend!

En ik kreeg net geen bloemen maar kaas van de kaasboerderij van het bezoek! O+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')