Gaat prima gewoon met kip los hoor doen we ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
hmm is met name met kipdrumsticks, wil eigenlijk gewoon blokjes oid hebben..
Nog meer kip amuse tips?
Stukjes wrap met gerookte kip, zure room, sla en bosui.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
hmm is met name met kipdrumsticks, wil eigenlijk gewoon blokjes oid hebben..
Nog meer kip amuse tips?
Heus wel, maar t moest een uur ofzo opstaan, is met kipblokjes dan minder geschikt lijkt mij...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent niet creatief genoeg om te bedenken dat je ipv drumsticks het recept ook gewoon kan maken met kipfilet?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stukjes wrap met gerookte kip, zure room, sla en bosui.
Het is zonder kip, maar een absolute aanrader: de wortelsoep uit het fok! kookboek!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:03 schreef Croli het volgende:
ok optie,
ik had al een receptje gezien van gerookte kip, mouse maken met ananaskaas katenspek en perzik
dus als ik dat combineer kan dan wel want is beide beetje zoetig...
Eigenlijk wil ik er dan nog in een klein glaasje soep maken... moet dus ook een beetje zoetig worden....tips?
Erug lekker: [FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechtenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:03 schreef Croli het volgende:
ok optie,
ik had al een receptje gezien van gerookte kip, mouse maken met ananaskaas katenspek en perzik
dus als ik dat combineer kan dan wel want is beide beetje zoetig...
Eigenlijk wil ik er dan nog in een klein glaasje soep maken... moet dus ook een beetje zoetig worden....tips?
Ik was lekker eerst!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erug lekker: [FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
Lauwwarme wortelsoep
sowieso kan soep altijd wel vooraf, maakt niet uit welke. al is het een simpel uien- of tomatensoepje (met een dotje creme fraiche)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:37 schreef Croli het volgende:
Misschien bedenk ik straks thuis wel weer heel wat andersIk weet t allemaal nog niet
Maar wel superbedankt voor de tips hoor, klinkt erg goed allemaal.
Kan de cola-kip natuurlijk ook volgende keer als hoofdgerecht maken!! dan istie zoals die hoort
sjeesis, het is november!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
we kunnen nog een paar dagen genieten van mooi weer. morgen 15 tot 18 graden en donderdag 15 tot 20 graden
Leuk! Ik ben nu ook al een beetje aan het rondkijken voor de verjaardag van Babi J. die in dec. 2 wordt. Ze zullen zelf ook wel een lijstje hebben, maar vind het eigenlijk ook wel leuk om zelf iets te verzinnen wat een schot in de roos is, want dat is het de afgelopen keren wel geweest gelukkigquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, een tas vol buitenspeelgoed gekocht. Ze kunnen straks in december naar hartenlust tennissen, diabolo'en, hoepelen, elastieken, pukkelballen en er zijn pionnetjes
En dat in mijn vrije dagenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
we kunnen nog een paar dagen genieten van mooi weer. morgen 15 tot 18 graden en donderdag 15 tot 20 graden
Zal wel moeten vanmiddag en morgenochtend, want het blauwe Puntje gaat voor een beurt en APK-keuring vanmiddag naar de garage.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dat in mijn vrije dagenScootmobiel hereeeeeeeee we come
wordt ie al 2? wat gaat het snelquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben nu ook al een beetje aan het rondkijken voor de verjaardag van Babi J. die in dec. 2 wordt. Ze zullen zelf ook wel een lijstje hebben, maar vind het eigenlijk ook wel leuk om zelf iets te verzinnen wat een schot in de roos is, want dat is het de afgelopen keren wel geweest gelukkig
Ik zat al te denken aan een eenmalig abbo op de Pippo bijv. of zo'n grappig loopfietsje voor buiten of een slee
heerlijk, zo'n skoetertquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |