abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103819269
au, mn maag steekt al een uur als een gek. alsof ik 10 mesjes heb ingeslikt.. au ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103819315
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 05:43 schreef FutureFairytale het volgende:
au, mn maag steekt al een uur als een gek. alsof ik 10 mesjes heb ingeslikt.. au ;(
Als je zo rot slaapt, ga dan eens met de huisarts praten ipv hier elke nacht komen klagen? Lijkt me iets effectiever.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_103819321
Oh, en een goede morgen he :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_103819389
Morning :W

Veel te vroeg op om naar een begrafenis aan de andere kant van het land te kunnen gaan
pi_103819954
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 06:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als je zo rot slaapt, ga dan eens met de huisarts praten ipv hier elke nacht komen klagen? Lijkt me iets effectiever.
gaat t lekker? de nachten komt omdat ik mn tijden heb verlegd als je normaal leest. had alleen vannacht steek maar dat is gelukkig gezakt. douchen en naar t uwv :W
pi_103819959
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 06:56 schreef Sarabi het volgende:

Veel te vroeg op om naar een begrafenis aan de andere kant van het land te kunnen gaan
idd vroeg Sarabi. veel sterkte vandaag :*
pi_103819961
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 08:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gaat t lekker? de nachten komt omdat ik mn tijden heb verlegd als je normaal leest. had alleen vannacht steek maar gelukkig gezakt. douchen en naar t uwv.
Die nachten komen niet van het tijden verleggen. Je klaagt daar al veel langer over. Ook toen je nog werkte. Zoek eens geen excuses maar doe er wat aan als je het niet prettig vind.
pi_103819967
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 06:56 schreef Sarabi het volgende:

Sterkte, babe :*
pi_103819984
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 08:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die nachten komen niet van het tijden verleggen. Je klaagt daar al veel langer over. Ook toen je nog werkte. Zoek eens geen excuses maar doe er wat aan als je het niet prettig vind.
P, dat is een moderne managementoplossing O+
pi_103820002
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2011 08:16 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

P, dat is een moderne managementoplossing O+
:D _O- Ik ben tegenwoordig semi-management he 8-)
pi_103820017
ff uitdampen hier en dan schone kleding aan en eens kijken of we een boel leuke dingen kunnen gaan bestellen vandaag..... :+
pi_103820040
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 08:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

jezus heb je weer zin om te mopperen? als je mijn posts normaal had gelezen had je geweten dat sinds ik niet meer werk ik geweldig slaap dus t probleem lag bij mn werk. en daardoor kwam t tijden verleggen maar dat is geen probleem. en nu hou ik op want conclusies trekken zonder mij te volgen hou ik niet van.
pi_103820088
Goeiemorgen.
Sterkte Sarabi! :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 1 november 2011 @ 08:29:29 #39
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_103820131
pi_103820374
Sterkte Sarabi :*

(En ik snap wel wat Pee zegt: zo komt het namelijk wel over FFT. Ik lees bijna iedere ochtend dat je komt melden dat je weer niet kan slapen en dat rot vind. Zelfs als je geen dagritme hebt is dat niet echt bevorderlijk voor je toch al wat zwakke gezondheid. Kom op meid! Ga naar die huisarts en vraag raad! Misschien is melatonine wel een goede, tijdelijke, oplossing om weer in een ritme te komen (en dan niet de 0,5 mg die je vrij bij de drogist kunt krijgen, dat zet geen zoden aan de dijk). Geloof me: slaap is zó belangrijk! Daar ben ik het laatste jaar wel achter ;) Dit is goed bedoeld allemaal he, niet meteen in de verdediging schieten, laat het ff bezinken en zo :* )
pi_103820587
Ik heb last van zomertijd btw.. ik kon uitslapen vandaag, maar dat is dus jammerlijk mislukt :+
pi_103820639
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 08:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb last van zomertijd btw.. ik kon uitslapen vandaag, maar dat is dus jammerlijk mislukt :+
Joh. Stop eens met klagen en doe er wat aan!

O-)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2011 @ 09:02:25 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103820672
Mogge :W

Nieuwe periode is begonnen. Vandaag college advanced management accounting :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_103820673
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 08:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jezus heb je weer zin om te mopperen? als je mijn posts normaal had gelezen had je geweten dat sinds ik niet meer werk ik geweldig slaap dus t probleem lag bij mn werk. en daardoor kwam t tijden verleggen maar dat is geen probleem. en nu hou ik op want conclusies trekken zonder mij te volgen hou ik niet van.
Ik volg elke post hier! Dat zou je toch inmiddels wel moeten weten? Ik heb echt geen zin om de afgelopen tijd terug te gaan lopen kijken maar als k dat zou doen zou ik een overvloed aan posts hebben waarin je meldt dat je slecht slaapt......

(zoals Sun dus al meldt!)

En nu ben ik dat geklaag van je weer zat dus :W
pi_103820680
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Joh. Stop eens met klagen en doe er wat aan!

O-)
~O> lukt niet :P
pi_103820712
:s) ik ga zo gewoon maar vast eens boskippen halen *O* Heb ik dat maar weer gedaan. Vanmiddag om 16.00 cursus van mijn werk tot 19.30 of zo :X wat een kut tijd!
pi_103820713
quote:
Ik heb uitgeslapen! Wel op karakter, want vaak wakker. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:05:06 #48
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_103820733
quote:
Sinds de Wintertijd slaap ik weer een stuk beter :Y.

En ze mogen de zomertijd wat mij betreft ook gewoon weer afschaffen. Raar gedoe :+
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:05:48 #49
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103820749
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:04 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik heb uitgeslapen! Wel op karakter, want vaak wakker. :+
Uitslapen en om 9 uur al posten :{w
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_103820776
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 08:25 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen.
8.25 zelfs! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: