Als je zo rot slaapt, ga dan eens met de huisarts praten ipv hier elke nacht komen klagen? Lijkt me iets effectiever.quote:Op dinsdag 1 november 2011 05:43 schreef FutureFairytale het volgende:
au, mn maag steekt al een uur als een gek. alsof ik 10 mesjes heb ingeslikt.. au
gaat t lekker? de nachten komt omdat ik mn tijden heb verlegd als je normaal leest. had alleen vannacht steek maar dat is gelukkig gezakt. douchen en naar t uwvquote:Op dinsdag 1 november 2011 06:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je zo rot slaapt, ga dan eens met de huisarts praten ipv hier elke nacht komen klagen? Lijkt me iets effectiever.
idd vroeg Sarabi. veel sterkte vandaagquote:Op dinsdag 1 november 2011 06:56 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Veel te vroeg op om naar een begrafenis aan de andere kant van het land te kunnen gaan
Die nachten komen niet van het tijden verleggen. Je klaagt daar al veel langer over. Ook toen je nog werkte. Zoek eens geen excuses maar doe er wat aan als je het niet prettig vind.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaat t lekker? de nachten komt omdat ik mn tijden heb verlegd als je normaal leest. had alleen vannacht steek maar gelukkig gezakt. douchen en naar t uwv.
Sterkte, babequote:Op dinsdag 1 november 2011 06:56 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Veel te vroeg op om naar een begrafenis aan de andere kant van het land te kunnen gaan
P, dat is een moderne managementoplossingquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die nachten komen niet van het tijden verleggen. Je klaagt daar al veel langer over. Ook toen je nog werkte. Zoek eens geen excuses maar doe er wat aan als je het niet prettig vind.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
P, dat is een moderne managementoplossing
jezus heb je weer zin om te mopperen? als je mijn posts normaal had gelezen had je geweten dat sinds ik niet meer werk ik geweldig slaap dus t probleem lag bij mn werk. en daardoor kwam t tijden verleggen maar dat is geen probleem. en nu hou ik op want conclusies trekken zonder mij te volgen hou ik niet van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die nachten komen niet van het tijden verleggen. Je klaagt daar al veel langer over. Ook toen je nog werkte. Zoek eens geen excuses maar doe er wat aan als je het niet prettig vind.
Joh. Stop eens met klagen en doe er wat aan!quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb last van zomertijd btw.. ik kon uitslapen vandaag, maar dat is dus jammerlijk mislukt
Ik volg elke post hier! Dat zou je toch inmiddels wel moeten weten? Ik heb echt geen zin om de afgelopen tijd terug te gaan lopen kijken maar als k dat zou doen zou ik een overvloed aan posts hebben waarin je meldt dat je slecht slaapt......quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jezus heb je weer zin om te mopperen? als je mijn posts normaal had gelezen had je geweten dat sinds ik niet meer werk ik geweldig slaap dus t probleem lag bij mn werk. en daardoor kwam t tijden verleggen maar dat is geen probleem. en nu hou ik op want conclusies trekken zonder mij te volgen hou ik niet van.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh. Stop eens met klagen en doe er wat aan!
Ik heb uitgeslapen! Wel op karakter, want vaak wakker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb last van zomertijd btw.. ik kon uitslapen vandaag, maar dat is dus jammerlijk mislukt
Sinds de Wintertijd slaap ik weer een stuk beterquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Uitslapen en om 9 uur al postenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen! Wel op karakter, want vaak wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |