Heb het altijd al eens met een tweeling willen doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
En jij hebt je handen vol aan één zo'n exemplaar hoor
Ik sla over. Teveel schijnheilige Gristenen de laatste dagen op de TV gezien die over Mauro de barmhartigheid zelve proberen voor te wenden, maar het joch het liefst zo snel mogelijk het land uit willen zien gaan om hun coalitie met de PVV te redden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Maar even de Zwarte Kousen aan doen. Kees vd Staaij te gast bij PenW.
Politiek hèquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
Ik sla over. Teveel schijnheilige Gristenen de laatste dagen op de TV gezien die over Mauro de barmhartigheid zelve proberen voor te wenden, maar het joch het liefst zo snel mogelijk het land uit willen zien gaan om hun coalitie met de PVV te redden.
Ederveen gaat de SGP helpen. Creatief met Urk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik sla over. Teveel schijnheilige Gristenen de laatste dagen op de TV gezien die over Mauro de barmhartigheid zelve proberen voor te wenden, maar het joch het liefst zo snel mogelijk het land uit willen zien gaan om hun coalitie met de PVV te redden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ederveen gaat de SGP helpen. Creatief met Urk.
Allerzielen? nee Allerheiligenquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:
gedanst in de hoop moe te worden..misluktmorgen om 8 uur eruit en denk dat ik om 3 uur vannacht in slaap val. om 9 uur speeddate bij UWV (alle uzb's zijn daar, ik verwacht niks want ken en volg ze allemaal al), dan bij ouders lunchen en op Miya passen. 's Avonds ga ik naar de kerk
oh tis niks aanquote:
Van in bed gaan liggen wordt je echt niet moe, daarvoor zijn andere activiteiten nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben maar in bed gaan liggen in de hoop moe te worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |