Morgenmiddag half 1 Amsterdam CS.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:56 schreef leeell het volgende:
maar vanavond gewoon weer 1 uur bij jou toch KB?
behalve aan jou toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben een vrij man, dus je hoeft geen toestemming aan iemand te vragen.
neuh, enkel 50 euroquote:
kan voor gezorgd worden eventueelquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik een gat in mijn navel heb?Perv.
Mis ik iets?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik een gat in mijn navel heb?Perv.
Ik ben er om 11quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Morgenmiddag half 1 Amsterdam CS.
Het eerste wat ik doe is op escape drukken in topics met leeell.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
leeell je UI ik ben gefascineerd.
come closerquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
leeell je UI ik ben gefascineerd.
kom danquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe is op escape drukken in topics met leeell.
watquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef leeell het volgende:
Splutje staat al lang droog, je merkt het zelfs aan zijn posts
Gevecht met bazooka's.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Half vijf, geen pistolen en messen.
ik ben erquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
Mijn benen staan niet stil. Is hier soms een mooi meissie dat effe dansen met me wil?
hoes0ww :Squote:Op dinsdag 1 november 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
Etsu, je hebt een FOK!-geslachtsverandering nodig.
als je zo neerbuigend over jezelf praatquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog een slurfje heb ik ontdekt, dus ik weet niet.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
als je zo neerbuigend over jezelf praat
ik heb heb het altijd over "de veroveraar"
ik heb soms zo'n buiquote:
Ik heb echt het gevoel dat ik veel post maar ik kom bijna nooit in de dagcijfersquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf hoe kan ik nou zoveel gepost hebben?
altijd hequote:Op dinsdag 1 november 2011 00:32 schreef Dastan het volgende:
`En ik was alleen maar in de middag online.`
`Had dit echt niet verwacht.`
`Omg, wat triest, op nummer 8.`
`Ik moet echt eens een leven zoeken.`
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
ZUIPEN TOT WE KRUIPEN DRINKEN TOT WE NAAR KOTS EN BIER STINKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geyl togquote:
Hehe, idd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:24 schreef Splutje het volgende:
Alsof het mannen iets interesseert of vrouwen nagellak dragen of niet
Als een vrouw mooie handen heeft, moet ze die niet gaan verneuken met nagellak. En nee, handen boeien me verder niet zoveel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:24 schreef Splutje het volgende:
Alsof het mannen iets interesseert of vrouwen nagellak dragen of niet
Yeah righttttquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik lak mn nagels voor mezelf, niet voor jullie 'mannen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |