volgens mij zei Fred Rotterdamquote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt Tamara eigenlijk vandaan, welke provincie?
Rotterdam denk? Waar anders vind je dit volk?quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Het klinkt allemaal wat Drents oid.quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Amsterdam, Venlo, Den Bosch, Utrecht, heb je nog eventjes?quote:Op maandag 7 november 2011 20:58 schreef Jurk het volgende:
[..]
Rotterdam denk? Waar anders vind je dit volk?
Ik dacht dus ook al die hoek aan het dialect te horenquote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal wat Drents oid.
Nee manquote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal wat Drents oid.
Niet in Amsterdam, daar wonen leuke mensenquote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amsterdam, Venlo, Den Bosch, Utrecht, heb je nog eventjes?
Ja alleen mensen met veel klasse inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Jurk het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam, daar wonen leuke mensen
Goed gehoord dus, wel degelijk die boerenhoekquote:De derde prijs, een professionele fotoshoot verzorgt door Sanne Swart, is gewonnen door:
Tamara Slijkhuis, 19 jaar uit Apeldoorn
Hee zeg!quote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed gehoord dus, wel degelijk die boerenhoek
Oh vandaar dat je niet bekend bent met het stadsleven en Anita's?quote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hee zeg!
Ik ben ook geboren in Apeldoorn
Ah, Michelle een Friese dame, verklaart wel watquote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Character het volgende:
Elise - Groningen, Groningen
Michelle - Franeker, Friesland
Riquelle - Gorinchem, ZH
Tamara - Apeldoorn, Gelderland
Ze woont er wel, zei Fred. Ik hoor geen Rotterdams accent.quote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Gronings? Achterhoeks? Het is in elk geval geen Rotterdams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |