Isofelt groen is niet vochtwerend, een nieuwbouw heeft vrij veel vocht denk ik?quote:
vochtwerend is voor continu vocht van onderen.. denk aan een kruipruimte.. jij krijgt stokende onderburen of andere leef vertrekken.. dus je hebt niets bijzonders nodig... laat je niets wijs makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Isofelt groen is niet vochtwerend, een nieuwbouw heeft vrij veel vocht denk ik?
Het enige waar je op moet letten is dat je je vloer zwevend legt. Dus geen contactgeluid met de betonnen vloer, dat kan hinderlijk zijn voor je onderburen. Ik heb zelf in een nieuwbouwhuis op de eerste etage de 'gewone' groene ondervloer gelegd, nooit problemen mee gehad. Als je de eerste dagen dat je in het huis bent goed ventileert raakt je voldoende bouwvocht kwijt. Wel belangrijk je laminaat goed te laten acclimatiseren. Beter een dag teveel dan een dag te weinig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef xaban06 het volgende:
Keuken is gekocht
We willen de ondervloer binnen enkele dagen bestellen echter heb je zoveel verschillende soorten. Je hebt ze zowel in tegels als in een rol. Volgens mij moet ik ook rekening mee houden dat het een appartement + beton is?
Enige eis is dat het minimaal 10dB dempend moet zijn.
Suggesties?
Sowieso moet dat allemaal gebeuren, ik ga de vloer er niet in zetten voordat de wanden zijn gestuctquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:55 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Het enige waar je op moet letten is dat je je vloer zwevend legt. Dus geen contactgeluid met de betonnen vloer, dat kan hinderlijk zijn voor je onderburen. Ik heb zelf in een nieuwbouwhuis op de eerste etage de 'gewone' groene ondervloer gelegd, nooit problemen mee gehad. Als je de eerste dagen dat je in het huis bent goed ventileert raakt je voldoende bouwvocht kwijt. Wel belangrijk je laminaat goed te laten acclimatiseren. Beter een dag teveel dan een dag te weinig.
gewoon niet vast schroeven of lijmenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zwevend bedoel je gewoon dat de laminaat geen directe contact moet hebben met de vloer toch?
Je kan de delen onderling wel verlijmen, als ze maar nergens contact maken met de wanden, deurposten, verwarmingsbuizen, drempels enz.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
gewoon niet vast schroeven of lijmen
En dus ook idd geen spijkers in je laminaat door je ondervloer of schroeven enz. maar dat lijkt me logischquote:[b]Op woensdag 8 augustus 2012 11:37 schreef xaban06 het volgende:[/
Zwevend bedoel je gewoon dat de laminaat geen directe contact moet hebben met de vloer toch?
Valt wel mee toch? 1 stopcontact valt net buiten de foto, zie pijlquote:Op zondag 4 november 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ligt het aan mij of ligt er sowieso maar heel weinig elektra ?
Oh dat valt inderdaad wel mee.quote:Op zondag 4 november 2012 12:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? 1 stopcontact valt net buiten de foto, zie pijl
[ afbeelding ]
Nicequote:
Ik doelde op de kleur van je dozen, want er viel niets te zien van de keuken zelf in je vorige post.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bruin? Waar?
Keuken in wording:
[ afbeelding ]
Brakke iPhone foto
Haha, ja, I knowquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik doelde op de kleur van je dozen, want er viel niets te zien van de keuken zelf in je vorige post.
Maar ik neem aan dat de stekker van de afzuigkap nog ff anders gaat? Loopt de afvoer door de muur naar buiten, of ergens nog omhoog?
tsja dat los je niet mooi op zonder te frezen en opnieuw te stucen.. Enige andere leleijke optie is met een kabelgootje naar de bovenste wcd.. Maar echt zonde manquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha, ja, I know
De stekker vormt een probleem, de wanden zijn gestuckt maar de stekker boven de afzuigkap zit verkeerd (niet op de goede plek). Ik wil de muur niet open gooien, wat is handig om te doen?
Het is een recirculatie afzuigkap, dus zonder afvoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |