Maar dan nog kan ik niet naar een volgend liedje gaan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat is de oude shuffle. Knoppen zitten in de headphone.
http://support.apple.com/kb/ht3458
Jawel, dubbel klik op de center button, zie de link.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Maar dan nog kan ik niet naar een volgend liedje gaan?
Fijn!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:26 schreef GotC het volgende:
Zo! Terug van m'n 1e keer ooit 's avonds alleen in t donker lopen
Les 22 gedaan. Dus 11 (2), 11 (2), 8.. Heb bij die laatste 8 min nog een minuutje eraan vast geplakt, resultaat: 5 km in 35:27Ben er best blij mee, aangezien dit m'n 1e 5 km is sinds april!
http://www.endomondo.com/workouts/rgxt3wggfjc
Overigens was het heeeeeerlijk in de regen
Hehequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn!
Zeer bekend terrein ook daar
Dan bouw je wel snel de minuten op zeg! Ik heb vandaag les 18 gelopen en dat was 6-7-7-5. Moet ik over 4 lesjes als 11 minuten gaan lopen....quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:26 schreef GotC het volgende:
Zo! Terug van m'n 1e keer ooit 's avonds alleen in t donker lopen
Les 22 gedaan. Dus 11 (2), 11 (2), 8.. Heb bij die laatste 8 min nog een minuutje eraan vast geplakt, resultaat: 5 km in 35:27Ben er best blij mee, aangezien dit m'n 1e 5 km is sinds april!
http://www.endomondo.com/workouts/rgxt3wggfjc
Overigens was het heeeeeerlijk in de regen
Maar dat gaat je ook zeker lukken, geen zorgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dan bouw je wel snel de minuten op zeg! Ik heb vandaag les 18 gelopen en dat was 6-7-7-5. Moet ik over 4 lesjes als 11 minuten gaan lopen....
spooky......quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Iemand in een geblindeerde auto stopte nog (denk ik) om de weg te vragen, snel voorbij gelopen
Good luck! Je kunt inderdaad beter pas eten na het sportenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:24 schreef Vincent17 het volgende:
Ben net terug van me werk, en ga dus nu op jullie advies eerst lopen, en dan pas etenLes 6. Hopelijk gaat het beter dan de vorige keer
Ik ging gisteravond om kwart over negen naar buiten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Pfoew, dat zou voor mij echt wel te laat zijn
Oke ga het nog eens proberen. maar wil toch denk ik een nieuwe aanschaffen, vind dit niet prettig werken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, dubbel klik op de center button, zie de link.
Daar hebben we Endomondo voor. Dat is een app die op je mobieltje (iPhone/Android/Blackberry e.d.) draait. Deze app bepaalt om de zoveel tijd je locatie aan de hand van GPS: afstand = tijd x snelheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
En hoe weet je hoeveel km je gelopen + gewandeld hebt?!
Klik eens op de link die ik had gepost paar reacties hierboven? Rechts staat afstand, tijd etc.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oke ga het nog eens proberen. maar wil toch denk ik een nieuwe aanschaffen, vind dit niet prettig werken.
Succes Vince, als ik het kan kan jij het ook!
Ik snap nog steeds niets van dat endomondoMaar dat komt wel. En hoe weet je hoeveel km je gelopen + gewandeld hebt?!
Och, als het echt tegenzit (ook saté gegeten) dan wordt het zelf 21:30.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Pfoew, dat zou voor mij echt wel te laat zijn
Als je op start drukt, gaat ie lopen, en als je klaar bent druk je op stopquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niets van dat endomondoMaar dat komt wel. En hoe weet je hoeveel km je gelopen + gewandeld hebt?!
Je kan ook een vertraging instellen, zodat ie wat later start. Ik moet altijd even mijn armband omdoen nadat ik 'm aan heb gezet. Ik heb de vertraging op 30 seconden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je op start drukt, gaat ie lopen, en als je klaar bent druk je op stopheel makkelijk. Op je computer kun je dan kijken hoe of wat
Ah oke ik ga eens kijken of ik dat ook interessant vindquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar hebben we Endomondo voor. Dat is een app die op je mobieltje (iPhone/Android/Blackberry e.d.) draait. Deze app bepaalt om de zoveel tijd je locatie aan de hand van GPS: afstand = tijd x snelheid.
Je kan de route ook handmatig invoeren. Je hebt dan de gelopen afstand (dat berekent Endomondo voor je) en de gelopen tijd (moet je zelf invullen). Op basis hiervan kan je de gemiddelde snelheid bepalen, niet hoe lang je hebt gelopen/gewandeld.
Oke dankjequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Klik eens op de link die ik had gepost paar reacties hierboven? Rechts staat afstand, tijd etc.
Ah oke! Jullie stoppen hem dan in zon armband ding, in men kontzakje past mijn telefoon niet helaas. Wat een bijkomende kosten haha ;-) maar wel interessant. Ik ga het eens bekijken hoe het werkt!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je op start drukt, gaat ie lopen, en als je klaar bent druk je op stopheel makkelijk. Op je computer kun je dan kijken hoe of wat
Dekkershoek staat niet echt bekend om de veiligheidquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
HeheRedelijk saaie maar veilige route gekozen
Continu auto's overal, prima
Iemand in een geblindeerde auto stopte nog (denk ik) om de weg te vragen, snel voorbij gelopen
Van wat doe jij les 6?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Zo net terug van les 6. Ging wel lekker: 1-2-3-3-3. Alleen de laatste 3 minuten waren wel zwaar, maarja quitting is no option!Nu 2 daagjes rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |