Les 13 rond 16.20 hoor ik Sugababes - Push The Button.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dat herken ik niet
Is er rond 16.20 If you wanna to stay (oho ooh ooh oh ) ?
Wat heb je vandaag gelopen qua minuten rennen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dat herken ik niet
Is er rond 16.20 If you wanna to stay (oho ooh ooh oh ) ?
Het is de nieuwe inderdaad. Kreeg net link via de PM.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag gelopen qua minuten rennen?
Vind t echt topquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef Wiehoe het volgende:
Deze reeks gaat echt snel zeg. Volgens mij gaat dit sneller dan de Lif slowchat
Gewoon de link naar de playlist van de oude Evyquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat had je eerst gezegd danNu ben ik nieuwsgierig
Ah oke.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon de link naar de playlist van de oude Evy
Aangezien je de oude lessen loopt: Ja dit blijft ze herhalen. Ze is Bob Sinclar fan denkquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef appelsap het volgende:
Blijft Evy trouwens elke les bepaalde liedjes herhalen of gaat dit nog veranderen? Begin het af en toe vervelend te vinden dat er steeds dezelfde nummers voorbij komen. Ik heb de oude lessen nog trouwens.
Bedankt, dan kan ik me in ieder geval mentaal voorbereiden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Aangezien je de oude lessen loopt: Ja dit blijft ze herhalen. Ze is Bob Sinclar fan denk.
Check de playlist maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Bedankt, dan kan ik me in ieder geval mentaal voorbereiden!
Op Justin Bieberquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Check de playlist maar
De nieuwe Evy is een stuk beter qua muziek!
Slaap lekker meidquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef kruidkoekje het volgende:
Lijkt me niets steeds dezelfde liedjes.
Slaap lekker allemaal. ik hoop wakker te worden zonder al te veel pijn aan mijn benen..
We zullen zien. Ik lig nu met een kruik op mijn spieren, hopen dat dat werkt.
Tja dat weet ik juist niet. Ik heb vaker last van zwellingen als ik een middagje in de stad heb gewandeld, en wanneer ik het dan koelde had ik niet het idee dat de zwelling minder werd. Door de warmte wel, minder last van mijn spieren, de pijn zwakt af, en de zwelling zelf ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Slaap lekker meid. Misschien kan je beter koelen om evt. zwelling tegen te gaan?
Je moet doen wat voor jou werktquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Tja dat weet ik juist niet. Ik heb vaker last van zwellingen als ik een middagje in de stad heb gewandeld, en wanneer ik het dan koelde had ik niet het idee dat de zwelling minder werd. Door de warmte wel, minder last van mijn spieren, de pijn zwakt af, en de zwelling zelf ook.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |