Geen idee... Zal het donderdag wel zien. Misschien is dit ook niksquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het nu ook. Ziet er wel handig uit inderdaad. maar waarom alleen de maat S of L? Of is de M gewoon uitverkocht
Ik merk niet echt dat ik zon hesje draag eigenlijk.
Het zijn inderdaad Dutchiesquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke. Ik zag ook bij scapino hardloop schoenen. Dutchy running stond er op en je had ook voor fitness enzo, maar in ieder geval ook voor running. Maar ze zaten niet lekker en zelfs maat 36 zat niet fijn. 37/38 te groot terwijl ik normaal die schoenmaat heb.
En als het voor jou werkt, waarom niet?!
Ah daar heb ik nog grappige foto van gemaakt. Ik kwam me toch een partij afschuwelijke dames tegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad DutchiesAlleen heb ik maatje 44
Hahah nja dan heb je er in ieder geval eentje bijquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee... Zal het donderdag wel zien. Misschien is dit ook niksik ben een zeikerd wat dat betreft
Te lang? Ik dacht dat je zei dat je er lang mee kon doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef GotC het volgende:
Oh ja, en heb deze schoenen al bijna 2 jaar. Eigenlijk te lang, maar heb periodes van maanden achter elkaar niet gelopenBegin v/h nieuwe jaar tijd voor nieuwe.
aaaaaaaaaaahquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef ICND het volgende:
Lol, ik kom ineens ook mad veel hardloop dingen tegen.
Kan ook komen dat ik er nu extra op let natuurlijk. Aangezien het alweer 9:30 is tijd voor wat licht hardloop-related vermaak!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heee goed bezigquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schoenen.
Saucony Progrid Omni 8
Heerlijke schoenen. Aangemeten in de Runningshop.
Zalige schoen. Maar ik vraag me af, als deze nou straks aan vervanging toe zijn, dan kunnen we toch gewoon diezelfde schoen online bestellen?quote:
Als je nieuwe schoenen moet kopen, ga je terug naar de winkel met je oude schoenenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zalige schoen. Maar ik vraag me af, als deze nou straks aan vervanging toe zijn, dan kunnen we toch gewoon diezelfde schoen online bestellen?
Deze waren in de runningshop ¤ 125,-
Maar online is het mogelijk om ze een stuk goedkoper te bestellen. En het blijft toch gewoon dezelfde goede schoen.
Of zou je looppatroon in de loop der tijd zo veranderen dat het verstandig is om weer terug te gaan en weer een filmpje te laten maken van hoe je rent?
Als je echt constant loopt (dus bv 3x per week een x aantal km), dan elk jaar. Mja, zoals ik al zei, de mijne heb ik al 2 jaar omdat ik soms maanden niet liepquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoe vaak moet je dan nieuwe schoenen kopen?
Afhankelijk of je op straat, bos of baan loopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef kruidkoekje het volgende:
De regel is dat ze zo'n 800 km meegaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Haha als je t zo bekijkt wel jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef ICND het volgende:
Maar hee bekijk het zo!: 130:12 = 10 euro per maand om blessures te voorkomen!
Meer dan waard lijkt mij.
Eens kijken!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef GotC het volgende:
http://sport.infonu.nl/ov(...)pschoenen-kopen.html
Mooi stukje over nieuwe hardloopschoenen kopen/vervangen
Gelezen. Klopt inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef GotC het volgende:
http://sport.infonu.nl/ov(...)pschoenen-kopen.html
Mooi stukje over nieuwe hardloopschoenen kopen/vervangen
Hey en ik dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:51 schreef ICND het volgende:
Swetsenegger komt de mannendienst overnemen!
Ik ga namelijk zo maar is opruimen en slapen, morgenvroeg presentatie (even keihard bullshit verkopen) en dan daarna richting huis, omkleden en rennen!
Weltrusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |