Daar heb ik mijn schoenen vandaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Ah oke. Runnersworld dacht ik in dordrecht gezien te hebben. Ga ik daar eens kijken
Zolang ze maar geschikt zijn toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Ik voel me wel een beetje buiten de boot vallen zo met m'n schoenen van zeg 30 euro
Zijn dat wel hardloopschoenen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Ik voel me wel een beetje buiten de boot vallen zo met m'n schoenen van zeg 30 euro
Als ze maar goed zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Mooiequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga donderdag dit hesje maar eens halen. Zoiets zocht ik nog. Dan ben ik met vier LED bandjes en een hesje wel zichtbaar genoeg.
Overigens kreeg er vandaag een lesauto een dikke ingreep door mijterwijl ik 4 LED bandjes om had... Maar een hesje kan geen kwaad, dus toch maar even halen
Mja, gewoon bij de Scapino vandaan. Wel echt sportschoenen. Dus niet zo'n sportlook schoen die je ook op je werk draagt. Eerder het Nike idee wat je vroeger onder je Cavello droegquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Zijn dat wel hardloopschoenen dan?
Ach, beter een paar teveel als te weinig. En ik wilde er al eerder een hebben, maar ik stond met die van Leontien in m'n handen bij de Kruidvat, maar dat was gewoon echt niet wat ik zocht. Dit wel, denk ik. Donderdag dus even kijken!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooie
Wij kwamen er net achter dat we nog 3 of 4 hesjes hebben liggen2 gekregen bij een wedstrijd, 1 of 2 van de Action
Dat is wel te overzien, maar als ik er heen ga wil ik vol trots met iets terug naar huis komen !quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn schoenen vandaandie vragen dus ¤15,- voor een analyse als je niks koopt
Ah oke. Ik zag ook bij scapino hardloop schoenen. Dutchy running stond er op en je had ook voor fitness enzo, maar in ieder geval ook voor running. Maar ze zaten niet lekker en zelfs maat 36 zat niet fijn. 37/38 te groot terwijl ik normaal die schoenmaat heb.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mja, gewoon bij de Scapino vandaan. Wel echt sportschoenen. Dus niet zo'n sportlook schoen die je ook op je werk draagt. Eerder het Nike idee wat je vroeger onder je Cavello droeg
En dan weer zaalvoetbalschoenen voor het squashen en fitness.
Bij mij duurde het ook eeuwigquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat een traag internet heb ik ook, probeer steeds je link te bekijken van je hesjes gup, maar het lukt niet.
Ik heb er ook 1 van de action, zon veiligheidsdinggeval.
De site van Perry is a bitch tonight, ik kwam er ook bijna niet doorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat een traag internet heb ik ook, probeer steeds je link te bekijken van je hesjes gup, maar het lukt niet.
Ik heb er ook 1 van de action, zon veiligheidsdinggeval.
Bij mij doet hij het nu ook. Ziet er wel handig uit inderdaad. maar waarom alleen de maat S of L? Of is de M gewoon uitverkochtquote:
Geen idee... Zal het donderdag wel zien. Misschien is dit ook niksquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het nu ook. Ziet er wel handig uit inderdaad. maar waarom alleen de maat S of L? Of is de M gewoon uitverkocht
Ik merk niet echt dat ik zon hesje draag eigenlijk.
Het zijn inderdaad Dutchiesquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke. Ik zag ook bij scapino hardloop schoenen. Dutchy running stond er op en je had ook voor fitness enzo, maar in ieder geval ook voor running. Maar ze zaten niet lekker en zelfs maat 36 zat niet fijn. 37/38 te groot terwijl ik normaal die schoenmaat heb.
En als het voor jou werkt, waarom niet?!
Ah daar heb ik nog grappige foto van gemaakt. Ik kwam me toch een partij afschuwelijke dames tegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad DutchiesAlleen heb ik maatje 44
Hahah nja dan heb je er in ieder geval eentje bijquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee... Zal het donderdag wel zien. Misschien is dit ook niksik ben een zeikerd wat dat betreft
Te lang? Ik dacht dat je zei dat je er lang mee kon doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef GotC het volgende:
Oh ja, en heb deze schoenen al bijna 2 jaar. Eigenlijk te lang, maar heb periodes van maanden achter elkaar niet gelopenBegin v/h nieuwe jaar tijd voor nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |