Waarom kan je nu niet meer lopen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:17 schreef Maraca het volgende:
Ja, nu kan ik niet anders dan morgen even voor het werk rennen
edit: owh, zon komt pas om half 8 op. Dat is een beetje te laat![]()
Omdat ik geen zin heb om op het 8 uur journaal te komen. Kortom: mijn buurt + in het donker hardlopen = niet slimquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom kan je nu niet meer lopen?Of morgenochtend?
Samen lopen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om op het 8 uur journaal te komen. Kortom: mijn buurt + in het donker hardlopen = niet slim
Kom maar deze kant opquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Samen lopen?Dan heb je een soort van bodyguard.
*in Alfa stapt*quote:
Dat is het probleem..als je al weet dat je zwakke enkels hebt, maar nog niet de goede schoenen. Het is vragen om problemen+flinke blessures..!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef kruidkoekje het volgende:
Hallo allemaal!
vroeger deed ik dat nog wel eens met de hond die we toen hadden, was erg leuk inderdaad!
Les 6 ging erg goed, de eerste paar keer hard lopen stopte ik 10 seconden van te voren want het lukte echt even niet meer. Maar daarna heb ik alles helemaal goed vol gelopen.Dus ben weer erg trots. Alleen kreeg ik na een tijdje last van mijn linkervoet/been. Ik heb altijd (heel mijn leven) al last van zwakke enkels, maar het was niet zo erg dat het echt veel pijn deed.
Maar ik hoop wel dat ik er morgen dus gewoon op kan lopen, anders ben ik alsnog de pineut.
Hoeveel kosten hardloop schoenen gemiddeld?! Die je bij een speciaalzaak laat afmeten enzo? Want dan ga ik daar eventjes voor sparen, want blijven lopen op nikes is ook niet goed.
Ik was mijn spullen om de keer. Dus 2x hardlopen, wassen. Is misschien niet heel erg schoon oid, maar ik ben veels te zuinig op m'n dure kleertjes. Tight was ik vaak nog minder vaak.quote:Tjeklist: Schoenen, sport bh.
Ik had heel mijn outfit nu aan van kruidvat. Maar het was me te warm hoor! Vest onderweg uit gedaan. Dus woensdag maar gewoon toch in korte broek lopen.
Doen jullie na het sporten gelijk sportkleding de was in of niet? Hier wilt/word er niet zo vaak gewassen dat ik om de dag mijn sportkleding weer schoon terug heb..
Geen idee, nog nooit gehad!quote:Oh en ik was het niet hoor, ik heb een reflecterend hesje aan dus mij zie je wel.
Wat mij trouwens opviel, en wat nu nog niet weg is is dat heel mijn buik, benen, armen onder de vlekken zit (rug kan ik niet zien). Is dit normaal of niet? Ik heb hier de voorgaande keren niet op gelet namelijk dus weet ook niet of het aan de kleding kan liggen.
donderdag weer 12 km gewoon wandelen
Hardloopschoenen vóór kleding of wat dan ook. Vooral als je bekend bent met bepaalde zwakke punten zoals knieën en enkels. Je knieën+enkels krijgen namelijk bij elke stap een flinke opdonder.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:49 schreef Vincent17 het volgende:
Oké dus die schoenen moeten echt? Ik loop nu nog op mijn volleybalschoenen, asics, maar de hebben wel een stevige zool etc. Maar is het echt nodig zeg maar ?:P
Ik ben ook echt alleen voor goede schoenen gegaan. En oké, een BH, maar dat hoeft Vincent nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Hardloopschoenen vóór kleding of wat dan ook. Vooral als je bekend bent met bepaalde zwakke punten zoals knieën en enkels. Je knieën+enkels krijgen namelijk bij elke stap een flinke opdonder.
Voor een vrouw is de sport BH even belangrijk als de schoenenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben ook echt alleen voor goede schoenen gegaan. En oké, een BH, maar dat hoeft Vincent niet
De mijne dus iets duurder, maar heb ook speciale zooltjes erin voor nog meer demping. Slechte knieën: Checkquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Overigens waren mijn schoenen volgens mij ¤ 79,99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |