aaaaaaaaaaahquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef ICND het volgende:
Lol, ik kom ineens ook mad veel hardloop dingen tegen.
Kan ook komen dat ik er nu extra op let natuurlijk. Aangezien het alweer 9:30 is tijd voor wat licht hardloop-related vermaak!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heee goed bezigquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schoenen.
Saucony Progrid Omni 8
Heerlijke schoenen. Aangemeten in de Runningshop.
Zalige schoen. Maar ik vraag me af, als deze nou straks aan vervanging toe zijn, dan kunnen we toch gewoon diezelfde schoen online bestellen?quote:
Als je nieuwe schoenen moet kopen, ga je terug naar de winkel met je oude schoenenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zalige schoen. Maar ik vraag me af, als deze nou straks aan vervanging toe zijn, dan kunnen we toch gewoon diezelfde schoen online bestellen?
Deze waren in de runningshop ¤ 125,-
Maar online is het mogelijk om ze een stuk goedkoper te bestellen. En het blijft toch gewoon dezelfde goede schoen.
Of zou je looppatroon in de loop der tijd zo veranderen dat het verstandig is om weer terug te gaan en weer een filmpje te laten maken van hoe je rent?
Als je echt constant loopt (dus bv 3x per week een x aantal km), dan elk jaar. Mja, zoals ik al zei, de mijne heb ik al 2 jaar omdat ik soms maanden niet liepquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoe vaak moet je dan nieuwe schoenen kopen?
Afhankelijk of je op straat, bos of baan loopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef kruidkoekje het volgende:
De regel is dat ze zo'n 800 km meegaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Haha als je t zo bekijkt wel jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef ICND het volgende:
Maar hee bekijk het zo!: 130:12 = 10 euro per maand om blessures te voorkomen!
Meer dan waard lijkt mij.
Eens kijken!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef GotC het volgende:
http://sport.infonu.nl/ov(...)pschoenen-kopen.html
Mooi stukje over nieuwe hardloopschoenen kopen/vervangen
Gelezen. Klopt inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef GotC het volgende:
http://sport.infonu.nl/ov(...)pschoenen-kopen.html
Mooi stukje over nieuwe hardloopschoenen kopen/vervangen
Hey en ik dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:51 schreef ICND het volgende:
Swetsenegger komt de mannendienst overnemen!
Ik ga namelijk zo maar is opruimen en slapen, morgenvroeg presentatie (even keihard bullshit verkopen) en dan daarna richting huis, omkleden en rennen!
Weltrusten!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef ICND het volgende:
Jij telt niet mee Yur, veel te zwaar onder de plak bij GotC
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef ICND het volgende:
Naja, ben ik in iedergeval wel een manquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:54 schreef kruidkoekje het volgende:
Sorry vincent , ik moet toch lachen om de junior - man
Netjes!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Yeah, zonet les 4 gelopen. Ging goed, maar 's ochtends lopen (met alleen een banaan op) is toch relaxter...
Ik dacht dat mijn schoenen van het merk Reebok waren, maar ze zijn van het merk Brooks (Ghost 4).
[ link | afbeelding ]
Jij hebt daar nog niks over te zeggen na 1 dagquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef ICND het volgende:
ik noem je voortaan juniorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:56 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Naja, ben ik in iedergeval wel een man, al is het junior
Nog steeds op zoek naar de playlist?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:02 schreef Clayton1 het volgende:
hoe heet dat liedje ook alweer in les 13 van de nieuwe Evy dat begint op 20 min 27?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek naar de playlist?![]()
Neurie het liedje eens?
Sow... *auw*quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:54 schreef kruidkoekje het volgende:
Sorry vincent , ik moet toch lachen om de junior - man
Begint? Op 20:27 eindigt Rihanna - Only girl in the world, daarna begint een remake van The White Stripes - Seven nation army.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:02 schreef Clayton1 het volgende:
hoe heet dat liedje ook alweer in les 13 van de nieuwe Evy dat begint op 20 min 27?
Oké, dat hoor ik wel vakerquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:08 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Je gedraagt je in ieder geval niet naar je leeftijd dus dat is top!
Oh woeps nieuwe evy. ik heb dus blijkbaar de oudequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Begint? Op 20:27 eindigt Rihanna - Only girl in the world, daarna begint een remake van The White Stripes - Seven nation army.
Mooi zo. Dan vind ik je toch een man!quote:
Die bedoel ik inderdaad, kwam me bekend voor, blijkt dus een remake. Thxquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Begint? Op 20:27 eindigt Rihanna - Only girl in the world, daarna begint een remake van The White Stripes - Seven nation army.
Playlist oude Evy: http://rennenmetevy.nl/files/playlist.pdfquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oh woeps nieuwe evy. ik heb dus blijkbaar de oude
Ik heb het idee dat ik die helemaal niet heb. Zou ik dan toch de nieuwe hebben!? Ben even les 4 afluisteren en herken de liedjes niet met de link die je geeftquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Playlist oude Evy: http://rennenmetevy.nl/files/playlist.pdf
Geef even een gil als je de nieuwe Evy nodig hebt.
Kun je die geven? kan ik even kijken welke ik nou heb.,quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, die ik heb ik nog niet gevonden. Ik heb wel de nieuwe Evy voor de geïnteresseerden.
Dan luister je les 13, en dan dit wat GotC zegt;quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik die helemaal niet heb. Zou ik dan toch de nieuwe hebben!? Ben even les 4 afluisteren en herken de liedjes niet met de link die je geeft
Dat herken ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan luister je les 13, en dan dit wat GotC zegt;
Op 20:27 eindigt Rihanna - Only girl in the world, daarna begint een remake van The White Stripes - Seven nation army.
Les 13 rond 16.20 hoor ik Sugababes - Push The Button.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dat herken ik niet
Is er rond 16.20 If you wanna to stay (oho ooh ooh oh ) ?
Wat heb je vandaag gelopen qua minuten rennen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dat herken ik niet
Is er rond 16.20 If you wanna to stay (oho ooh ooh oh ) ?
Het is de nieuwe inderdaad. Kreeg net link via de PM.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag gelopen qua minuten rennen?
Vind t echt topquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef Wiehoe het volgende:
Deze reeks gaat echt snel zeg. Volgens mij gaat dit sneller dan de Lif slowchat
Gewoon de link naar de playlist van de oude Evyquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat had je eerst gezegd danNu ben ik nieuwsgierig
Ah oke.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon de link naar de playlist van de oude Evy
Aangezien je de oude lessen loopt: Ja dit blijft ze herhalen. Ze is Bob Sinclar fan denkquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef appelsap het volgende:
Blijft Evy trouwens elke les bepaalde liedjes herhalen of gaat dit nog veranderen? Begin het af en toe vervelend te vinden dat er steeds dezelfde nummers voorbij komen. Ik heb de oude lessen nog trouwens.
Bedankt, dan kan ik me in ieder geval mentaal voorbereiden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Aangezien je de oude lessen loopt: Ja dit blijft ze herhalen. Ze is Bob Sinclar fan denk.
Check de playlist maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Bedankt, dan kan ik me in ieder geval mentaal voorbereiden!
Op Justin Bieberquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Check de playlist maar
De nieuwe Evy is een stuk beter qua muziek!
Slaap lekker meidquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef kruidkoekje het volgende:
Lijkt me niets steeds dezelfde liedjes.
Slaap lekker allemaal. ik hoop wakker te worden zonder al te veel pijn aan mijn benen..
We zullen zien. Ik lig nu met een kruik op mijn spieren, hopen dat dat werkt.
Tja dat weet ik juist niet. Ik heb vaker last van zwellingen als ik een middagje in de stad heb gewandeld, en wanneer ik het dan koelde had ik niet het idee dat de zwelling minder werd. Door de warmte wel, minder last van mijn spieren, de pijn zwakt af, en de zwelling zelf ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Slaap lekker meid. Misschien kan je beter koelen om evt. zwelling tegen te gaan?
Je moet doen wat voor jou werktquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Tja dat weet ik juist niet. Ik heb vaker last van zwellingen als ik een middagje in de stad heb gewandeld, en wanneer ik het dan koelde had ik niet het idee dat de zwelling minder werd. Door de warmte wel, minder last van mijn spieren, de pijn zwakt af, en de zwelling zelf ook.
quote:
Als je zoveel loopt is het aan te raden om twee paar schoenen te hebben. Hoef je niet elk jaar schoenen te kopen. En tis beter voor je lijf/schoenen. Ze behouden dan beide langer hun schokdempende kwaliteiten, drogen beter etc, gaan dus langer mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je echt constant loopt (dus bv 3x per week een x aantal km), dan elk jaar. Mja, zoals ik al zei, de mijne heb ik al 2 jaar omdat ik soms maanden niet liep
Dat had ik gisterochtend ook ja. Gistermiddag daarentegenquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag niet lopen, wel fietsen... Maar ik had ongeveer alles tegen: Stoplichten, kruisingen, wind...
Is het wat? Ik krijg mijn eerste volgende maand pas namelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb Runners World gekocht bij de Bruna. Lekker lezen in de trein
Wij krijgen m ook iedere maand. Best leuk hoor! Ik krijg tijdens het lezen altijd zin om te gaan lopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:04 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Is het wat? Ik krijg mijn eerste volgende maand pas namelijk.
Hoop t ook voor je! Succes iig alvastquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
Donderdag weer proberen staat er nu in mijn (sport)schema...hoop echt dat 't ook lukt
Kijk, daarvoor heb ik me gelijk voor een jaar lid gemaakt. Alles wat kan motiveren omarm ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij krijgen m ook iedere maand. Best leuk hoor! Ik krijg tijdens het lezen altijd zin om te gaan lopen
Bedankt!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef YUR het volgende:
Zo...op naar buiten, ben benieuwd hoe het vandaag gaat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |