Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Heb net bijna een hardloper ondersteboven gereden... Beetje zijn eigen schuld; helemaal in het zwart gekleed zonder reflectie of lampje en dan op de rijbaan gaan lopen. Schrok me wezenloos.
I found myself alone, Alone above the raging sea That stole the only boy I loved And drowned him deep inside of me
Dit zou ik ook zo graag willen. Maar de hond waarmee ik dat probeer loopt een minuut keurig met me mee, en dan ruikt ze ineens weer wat en dan staat ze stokstijf stil en zwiep ik naar achteren. Of ze krijgt er lol in en trekt me ineens op dubbele snelheid mee naar voren
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Op maandag 31 oktober 2011 20:05 schreef mazaru het volgende: Dit zou ik ook zo graag willen. Maar de hond waarmee ik dat probeer loopt een minuut keurig met me mee, en dan ruikt ze ineens weer wat en dan staat ze stokstijf stil en zwiep ik naar achteren. Of ze krijgt er lol in en trekt me ineens op dubbele snelheid mee naar voren