Oef dat wel een erge mooie die bij mij zou passen, alleen de lengtequote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef WupWup het volgende:
Leuke foto's mariyette!
Ik heb Emma altijd met de voeten buiten de doek gedragen.
Tipje voor mensen die nog een goedkope, maar wel errug lange doek zoeken: http://link.marktplaats.nl/500515405 hopp timbuktu va 40 euro.
Dan zet je er toch de schaar in?quote:Op maandag 7 november 2011 16:27 schreef TimeJumper het volgende:
Mariyette dat zijn inderdaad 2 blije mannenLeuke foto hoor, jammer dat hij bewogen is.
[..]
Oef dat wel een erge mooie die bij mij zou passen, alleen de lengte![]()
Maar ik ga er verder nog geen aanschaffen, ik heb nu een tricot slen, geen idee hoe lang die is, eerst maar eens kijken of mij en hem dat bevalt![]()
Héhé BJ lekker stinken, ik zal mijn vriend hierop voorbereiden(en mezelf ook
)
volgens vind hij het leukquote:Op zondag 6 november 2011 22:14 schreef mariyette het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mannen vanochtend op de Jongegezinnenbeurs! Zo blij en zo bewogen
Ik wil je wel een keer helpen, hoor. Is wel lang geleden voor me, maar volgens mij ben ik het nog niet verleerdquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:50 schreef innepin het volgende:
Stoer P_iglet! Dat zie ik mezelf nog niet doen![]()
Ik heb echt zin om m'n babytje te gaan dragen <3 't is bij Willow nooit zo goed gelukt, heb ook nooit goed geleerd om te dragen. En nu kan ik het dus nog steeds niet. Ben benieuwd of youtube mij genoeg gaat leren...
miss_sly to the rescue *insert superwoman smiley*quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:32 schreef innepin het volgende:
Het was ook een slecht verkapte vraag om hulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |