Waar woon je (ongeveerquote:Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef Incognita het volgende:
Ik ben hier weer eens beland (had tijdje terug ook vraag gepost ivm dragen, helaas is het er allemaal bij ingeschoten omdat er wat andere problemen in de plaats kwamen)
Maar nu ik al die foto's zie en verhalen lees wil ik eigenlijk zo graag ook dragen! Alleen ik krijg mn zoontje gewoon niet normaal in die doek. Met knuffel/pop gaat het knopen prima.
Dus ik oefen maar weer door...
Op je rug slingeren met een Santa tossquote:Op maandag 14 november 2011 16:21 schreef Popples het volgende:
wickie wat ik me dan afvraag hoe krijg je wies dan op je rug?
Als je nog geen ervaring met rugdragen hebt zou ik met proberen wachten tot Wies haar hoofd zelf omhoog kan houden. Of een draagconsult volgen, of je laten assisteren door een erg ervaren knoper.quote:Op maandag 14 november 2011 16:12 schreef wickie het volgende:
Vanaf wanneer kan ik gaan oefenen met rugdragen. En waar móet ik opletten met omknopen? Welke knoop is het beste voor een baby?
Het lijkt me wel handig met boodschappen doen als mn peutertje aan het rellen is![]()
Mette heb ik nooit echt op de rug gedragen, die was zo klein dat ik het heel lang niet aandurfde.
Wies is een flinkerd en lekker rustig, ook heeft ze een sterke nek. Als het verantwoord is durf ik het wel aan denk ik.
Dat is dus heel iets anders wat macka aanraad.quote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb het mezelf geleerd om te rugdragen, gewoon door heel veel filmpjes te kijken op youtube. Ik vind buikdragen wel echt een eitje vergeleken met op je rug.![]()
Ik doe de supermantoss met Lientje vanaf dat ze 3 maanden was (volgens mij). Daarna doe ik BWCC, dat lukt vrij aardig, alleen heb ik haar graag hoog op mijn rug, maar dan krijg ik niet altijd haar benen goed gespreid en met die onderste banen er mooi omheen, ook het stukje wat over haar billen gaat en de onderste banen zijn lastig over elkaar te krijgen. Al lukte het me vd week wel door dat laatste stukje voor de spiegel te doen en te hupsen.
Ik zwiep haar altijd boven het grote bed en haal haar daar er ook weer af, dat zou ik ook zeker aanraden, dan kan je je kindje altijd voorzichtig laten zakken als het niet lukt.
Ik zou dus ook eerder een knoop aaraden waarbij de banen stof gespreid over je kindje gaan, dat ga ik vd week ook proberen. Lijkt mij ook lekkerder zitten als ze klein zijn.
Kom hier langs en kies een doek uitquote:Op donderdag 17 november 2011 11:20 schreef Cooki het volgende:
![]()
draagnoob meldt zich...
(k heb niet teruggelezen, xcusi dus)
lucas wil graag bij me "hangen" , maar dat kost me de laatste tijd mn schouders/rug etc...
nou had ik n tricot doek, maar weggedaan ivm niet meer in gebruik...
hij is 20 maanden, weegt 10 kg, wil dus vooral bij me zijn![]()
iemand tips voor een makkelijke&goede oplossing?
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:32 schreef Cooki het volgende:
oh leuk doe ik dan sowieso een keer![]()
ipv een draagdoek op reis, wordt t een draagnoob op reis
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:33 schreef WupWup het volgende:
[..]en moet iedereen dan ook je schriftje invullen?
komt helemaal goed, mij lukt het ookquote:Op donderdag 17 november 2011 17:32 schreef Cooki het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:32 schreef Cooki het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |