SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.
[ Bericht 4% gewijzigd door 16meter op 31-10-2011 20:50:47 ]![]()
Ja Jac0bus, OHP = overhead press, stricte uitvoering ervan is military press. Maar daar zie ik het nut niet van in, wil gewoon zoveel mogelijk gewicht omhoog kunnen duwen met een rechte rug.![]()
IcK wil zow breet wrden als PansterMuis, hoe dOe ik dawt ?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Kunnen we nu eens zonder kuttrolls beginnen in een topic?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef leeell het volgende:
IcK wil zow breet wrden als PansterMuis, hoe dOe ik dawt ?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
hè, geen troll meneerquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Kunnen we nu eens zonder kuttrolls beginnen in een topic?
echt respect voor PantserMuis, hij weet dat zelf ook wel van mij
het is dat echt oerlui ben en niet gedisciplineerd ben, anders had ik bij hem in de leer gegaanOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Wat doe je dan hier, behalve kutgrappen makenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef leeell het volgende:
[..]
hè, geen troll meneer
echt respect voor PantserMuis, hij weet dat zelf ook wel van mij
het is dat echt oerlui ben en niet gedisciplineerd ben, anders had ik bij hem in de leer gegaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ff ontopic gozert..gegeil kan via PM.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef leeell het volgende:
IcK wil zow breet wrden als PansterMuis, hoe dOe ik dawt ?![]()
Geen wonder dat hij voor die boksfilm niet van zijn eetpatroon af wil wijken dan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Jan Smit leeft toch op coke en haring?
Maar dat waren oude foto's toch? Waarschijnlijk staat hij er een stuk beter bij nu.![]()
En een mod nog wel
Kan hij tenminste wel z'n eigen posts verwijderen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ok nice, thanksquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:17 schreef Kroc het volgende:
maar over triceps thuis, ik vind divebombers aardig voelen in mijn triceps
Ik denk dat ik vooral die dumbbell kickbacks ga gebruiken, wat makkelijker en dan zie je de progressie beter omdat je gewicht gebruikt.Finally, someone let me out of my cage![]()
Coke word je wel lekker droog van en in haring zitten goede vetten en eiwitten dus dat moet goed komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Jan Smit leeft toch op coke en haring?![]()
![]()
Net wat ik dacht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Coke word je wel lekker droog van en in haring zitten goede vetten en eiwitten dus dat moet goed komen.
Ik ga naar Volendam verhuizen...ommin droog enzo worden jeweetz.![]()
Hier kun je nog wat meer oefeningen vinden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok nice, thanks
Ik denk dat ik vooral die dumbbell kickbacks ga gebruiken, wat makkelijker en dan zie je de progressie beter omdat je gewicht gebruikt.![]()
fathankquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier, behalve kutgrappen maken.
![]()
![]()
zo is dat, curls > chinups voor bicepsquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok nice, thanks
Ik denk dat ik vooral die dumbbell kickbacks ga gebruiken, wat makkelijker en dan zie je de progressie beter omdat je gewicht gebruikt.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:50 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Je avatar is geen vooruitgang..![]()
Vanavond weer skaten.
![]()
Eens. Sommige filmpjes zijn zelf nog zwart wit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
exrx, bazensite.
Geen gekloot met Flash, gewoon GIFjes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: